Skip to main content

[Gesloten] Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie!

• December 16, 2025
  • 111 reacties
  • 2885 keer bekeken
Toon eerste bericht

111 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Waarom krijg je er niet gewoon eentje als jarenlange trouwe klant van KPN? Nu krijg je dus weer van die toestanden dat ze voor woekerprijzen op Marktplaats verkocht worden. Ik ben zeer teleurgesteld.

Hoi ​@Kammenstein . Ik heb je topic hierover verwijderd want we kunnen het er prima hier over hebben: 

Ik snap dat dit teleurstellend voelt, zeker als je al jarenlang trouwe klant bent. Dat gevoel is heel begrijpelijk.

Het gaat hier echter om een actie met een beperkte oplage, dus op is helaas echt op. Met de adventkalender maak je dagelijks kans op een attentie, maar het is voor KPN simpelweg niet haalbaar om alle klanten een cadeau te geven. We zijn en blijven een commercieel bedrijf, hoe graag we iedereen ook iets zouden gunnen.

Neemt niet weg dat we de loyaliteit van klanten zeker waarderen, alleen kan dat helaas niet altijd in de vorm van een fysiek cadeau voor iedereen. Hopelijk begrijp je die afweging, ook al stelt dit specifieke moment misschien wat teleur.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Zijn er nog teleurgestelde mensen die geen exemplaar van Louis hebben gekregen?

Ik kreeg gisteren een tweede exemplaar (via ander kanaal)

Graag alleen iemand die deze heel graag wilt ontvangen want ik ga deze op eigen kosten opsturen.

edit: volledig gratis, dus geen marktplaats toestanden en zoals de intentie van KPN is.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Wat een lief gebaar Roy 😊 Misschien kun je iemand uit dit topic kiezen of loten en hem/haar een privébericht sturen? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Wat een lief gebaar Roy 😊 Misschien kun je iemand uit dit topic kiezen of loten en hem/haar een privébericht sturen? 

Ik ben het overzicht een beetje kwijt wie er nog geen heeft ontvangen ​@Arjan van KPN. Als mensen dit lezen dan mogen ze even reageren.

Momenteel nog druk met voorbereidingen voor examen morgenochtend dus geen tijd om het topic door te spitten 😅

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Ik ben het overzicht een beetje kwijt wie er nog geen heeft ontvangen ​@Arjan van KPN. Als mensen dit lezen dan mogen ze even reageren.

Momenteel nog druk met voorbereidingen voor examen morgenochtend dus geen tijd om het topic door te spitten 😅

Ik weet niet of mijn reacties zichtbaar worden want zie ze nergens staan maar zou graag de Louis voor mijn collega willen hebben ze heeft 2 van zulke katten met 1 die Lowie heet

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Ik weet niet of mijn reacties zichtbaar worden want zie ze nergens staan maar zou graag de Louis voor mijn collega willen hebben ze heeft 2 van zulke katten met 1 die Lowie heet

Collega is toch wel klant van KPN hè?

Of minimaal de intentie om dat te worden 😬💚 haha.

Ik ga nog effe aan de studie. Zal morgen even kijken hoe we Louis op reis sturen 😁

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Ik ga nog effe aan de studie. Zal morgen even kijken hoe we Louis op reis sturen 😁

Ja ze is klant bij kpn 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Ja ze is klant bij kpn 

Studeer ze en succes met je examen ik zal voor je duimen 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Ik kan het toch nooit goed doen als er nog meer mensen zich melden hier en daarom krijgt ​@Diaan1971 het exemplaar voor haar collega. Ze was de eerste die reageerde.

ik stuur een PB.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Goed opgelost denk ik. Je collega zal vast blij zijn met deze Louis-verrassing ​@Diaan1971 😀 

Kun jij weer aan de studie Roy en succes natuurlijk morgen! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 1, 2026

Louis is ingepakt en heeft snel een nieuw thuis 💚.  Nu nog een PostNL punt vinden om het label te printen.

Groeten aan je collega ​@Diaan1971 en zorg goed voor Louis 😁