Skip to main content
Winactie

[Gesloten] Win de "Melkmeisje van Nu" puzzel! Deel je foto’s, ervaringen en puzzelplezier!

• December 2, 2025
  • 200 reacties
  • 6069 keer bekeken
Toon eerste bericht

200 reacties

Stephan.z
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 3, 2025

Wat jammer, ik had deze puzzel graag aan mijn dochter willen geven.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Tussenstand beschikbaarheid Melkmeisje puzzel.

De puzzels zijn bijna op!!!

De puzzels zijn razend populair en daarom in veel winkels op. 

Alleen in deze winkels zijn er nog puzzels:

• KPN Sittard
  • KPN Vlissingen
  • KPN Venlo
  • KPN Middelburg
  • KPN Amstelveen
  • KPN Beek
  • KPN Experience Store Leidschen
  • KPN Heerlen
  • KPN Breda,
  • KPN Amsterdam Kinkerstraat
  • KPN Amsterdam Febostraat
  • KPN Amsterdam Buikslotermeerplein
  • KPN Amsterdam Rokin

Dus ren naar één van bovenstaande KPN winkels, om nog deze prachtige puzzel te kunnen bemachtigen.

Ik ben één van diegene die net mis grijpt, bij beide KPN winkels in Arnhem zijn ze volledig op.
Maar ook in de rest van Gelderland.

Misschien toch wat meer puzzels laten maken bij de fabrikant, zodat elke KPN klant in elk geval een puzzel kan scoren, al ga ik er voor de rest niet wakker van liggen, van het feit dat ik hem helaas niet heb kunnen bemachtigen. 

Ik nomineer jou ​@Michel.uit.Arnhem voor een exemplaar in deze actie omdat je het voor iedereen inzichtelijk maakt waar er nog een exemplaar ligt of om teleurstelling elders te voorkomen.

• Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Voor mijn dochter van 9 jaar, ze krijgt op school kunstles en daar is ze dolenthousiast over. Ze wil al sinds begin dit jaar naar het Rijksmuseum omdat ze allerlei meesters die daar hangen hebben besproken en ze hun werken graag in het echt wil zien. Helaas is het er om verschillende redenen nog steeds niet van gekomen. Ze zou heel erg blij worden van deze puzzel van het Melkmeisje!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 3, 2025

Jullie dochters boffen maar met jullie ​@Anne S. en ​@Stephan.z, dat jullie nog via deze weg proberen om er 1 te winnen 😊

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 3, 2025

Ergens op deze puzzel is ook het melkmeisje te spotten… 

… deze hebben we een aantal weken geleden gemaakt. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Je bent een echte puzzelaar ​@driemaster. Ben je al begonnen met het melkmeisje?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 3, 2025

@Roy74 Nee, nog niet. Volgende week als we weer thuis zijn zal ie zeker worden ‘uitgelegd’. Jammer dat er mensen zijn die er naast hebben gegrepen, maar er staat toch duidelijk op=op. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

@Roy74 Nee, nog niet. Volgende week als we weer thuis zijn zal ie zeker worden ‘uitgelegd’. Jammer dat er mensen zijn die er naast hebben gegrepen, maar er staat toch duidelijk op=op. 

Ik had een pittige dag op het werk en poog morgenavond een start te maken. Doe dit eigenlijk nooit dus effe kijken hoe ik een begin maak.

Dat mensen teleurgesteld zijn is begrijpelijk maar dat is nu eenmaal met op=op acties. Het is gewoon niet zo dat er maar een paar doosjes beschikbaar waren hè. Er was gewoon veel belangstelling begreep ik in de winkel. Dat geklaag is gewoon treurig als je ziet wat er allemaal te beleven is momenteel. Het mag ook wel eens genoeg zijn. Negativiteit zien we al genoeg.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik wist echt niet dat er toch nog zoveel legpuzzel fanaten zijn 😲 

Ik waag via deze weg een gokje om de puzzel te bemachtigen. Ik ben al sinds dinsdag, dé dag dat het vakje van de attent kalender Melkmeisje openging,  bezig en in 5 winkels geweest, gebeld en (lang) aan de telefoon gezeten met KPN om na te vragen wat de winkelvoorraad is. Mijn dochter is 12 en is een echte legpuzzelfanaat. De meest ingewikkelde puzzels kan ze leggen. Helaas werden gisteren voor haar neus de laatste 2 weggeven in onze laatste hoop, een vestiging in de binnenstad van Den Haag. Enorm teleurgesteld en moe van het heen en weer fietsen van winkel naar winkel waag ik hier dus een gokje...fingers crossed!  

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Ik wist echt niet dat er toch nog zoveel legpuzzel fanaten zijn 😲 

Het is dan ook een erg originele variant op het melkmeisje.

Wellicht is een verbetering een digitale inschrijving op een exemplaar in een gekozen winkel in combinatie met op=op. Maar ook dan zullen er mensen het niet goed vinden.

* in oplossingen denkt

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Ik waag via deze weg een gokje om de puzzel te bemachtigen. Ik ben al sinds dinsdag, dé dag dat het vakje van de attent kalender Melkmeisje openging,  bezig en in 5 winkels geweest, gebeld en (lang) aan de telefoon gezeten met KPN om na te vragen wat de winkelvoorraad is. Mijn dochter is 12 en is een echte legpuzzelfanaat. De meest ingewikkelde puzzels kan ze leggen. Helaas werden gisteren voor haar neus de laatste 2 weggeven in onze laatste hoop, een vestiging in de binnenstad van Den Haag. Enorm teleurgesteld en moe van het heen en weer fietsen van winkel naar winkel waag ik hier dus een gokje...fingers crossed!  

Zonde en ik kan de teleurstelling wel voorstellen. Met wat geluk win je alsnog een exemplaar na al deze moeite.

Jasper van KPN
Moderator

Met een op=op actie is het altijd lastig inderdaad, zeker als het zo populair is. Ik heb er zelf ook geen kunnen bemachtigen, dus hopelijk hebben enkelen van jullie via deze winactie meer succes 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Volgens mij zijn ze nu ook echt op in alle winkels.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Roy74 

Klopt helemaal wat je zegt!
Het heeft echt géén enkele zin meer, om langs een KPN winkel te gaan.

De Melkmeisje puzzels zijn bij alle KPN winkel helemaal op!!!

Hopelijk dat ik via deze topic, nog één van de Melkmeisje puzzel mag gaan winnen.
Want het is echt een puzzel die je als KPN klant in je bezit moet hebben.

Het is daarom ook jammer, dat ik gisteren voor niets met 🚎 Trolleybus 5 en 7 naar Winkelcentrum Kronenburg ben geweest (van Arnhem-Noord naar Arnhem-Zuid), om daar bij de KPN winkel te moeten horen dat ze erdoor heen waren.
Want bij de KPN winkel in de Ketelstraat waren ze er op 2 december er al door heen.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Jammer te zien dat er zoveel teleurgestelde personen zijn. Ik weet dat als de puzzel goed te doen is en niet zo donker als de nachtwacht dat ik deze zeker zal doorgeven aan anderen die er ook een hoop puzzel plezier aan zullen beleven.

Jammer te zien dat er zoveel teleurgestelde personen zijn. Ik weet dat als de puzzel goed te doen is en niet zo donker als de nachtwacht dat ik deze zeker zal doorgeven aan anderen die er ook een hoop puzzel plezier aan zullen beleven.

Wat aardig van je!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Hoi ​@Roy74 

Klopt helemaal wat je zegt!
Het heeft echt géén enkele zin meer, om langs een KPN winkel te gaan.

De Melkmeisje puzzels zijn bij alle KPN winkel helemaal op!!!

Hopelijk dat ik via deze topic, nog één van de Melkmeisje puzzel mag gaan winnen.
Want het is echt een puzzel die je als KPN klant in je bezit moet hebben.

Het is daarom ook jammer, dat ik gisteren voor niets met 🚎 Trolleybus 5 en 7 naar Winkelcentrum Kronenburg ben geweest (van Arnhem-Noord naar Arnhem-Zuid), om daar bij de KPN winkel te moeten horen dat ze erdoor heen waren.
Want bij de KPN winkel in de Ketelstraat waren ze er op 2 december er al door heen.

Wel een mooi ritje 😃

• Nieuwkomer
  • December 4, 2025

Leuk zeg, op 4 december krijg ik een email van KPN dat ik op 2 december een puzzel kan halen die dan al lang op is.

Erg motiverend! Bijna alle kado,s zijn niet te krijgen of op of je moet extra betalen. Weer een ergenis rijker! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Leuk zeg, op 4 december krijg ik een email van KPN dat ik op 2 december een puzzel kan halen die dan al lang op is.

Erg motiverend! Bijna alle kado,s zijn niet te krijgen of op of je moet extra betalen. Weer een ergenis rijker! 

Er volgen nog meer dagen. Niet iedere dag is het interessant voor iedereen natuurlijk.

Je opmerking dat de informatie per mail en app achter loopt deel ik. In de Community was de attent kalender natuurlijk het best bewaarde geheim 😃.

Puntje van aandacht voor komende edities beste Moderators.

Niet te veel ergeren! We zitten in een feestmaand.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ja, dat is iets wat we de volgende keer beter kunnen doen. Helemaal mee eens. Houd de attentkalender de rest van de dagen in de gaten en hopelijk zit er nog wat leuks voor je bij ​@Wiske2 😊

• Deelnemer
  • December 4, 2025

Wat ik jammer vind is dat de puzzel nu te koop wordt aangeboden op marktplaats voor 20 euro….

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Wat ik jammer vind is dat de puzzel nu te koop wordt aangeboden op marktplaats voor 20 euro….

Dat is vooral triest. Niet kopen is de enige manier om dit te stoppen.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dat is inderdaad jammer, ​@Stenie. Helaas houd je dit niet tegen. 😢

• Nieuwkomer
  • December 5, 2025

Voor de winactie gun ik mezelf een puzzel. Die zal ik gratis uitlenen aan mijn zussen en iedereen die het leuk zou vinden om hem te maken. 
In plaats van hem voor 20€ op MP te zetten…  vorig jaar was ik ook te laat, omdat een KPN winkel niet in de buurt zit.