Skip to main content

Heb je ons nieuwste kadootje al gezien? Exclusief voor onze tv klanten hebben we iets speciaals: een Pathé Thuis voucher. 🎁 Maar wees er snel bij, want op = op!

Open jouw kadootje in de MijnKPN App

Wil jij ook fijn een avondje film kijken met Pathé Thuis? Zo open je jouw kadootje! Ga snel naar de MijnKPN app en vraag je voucher aan.

MijnKPN app

We zijn heel erg benieuwd naar jouw filmplannen! Welke film ga jij kijken met je voucher? 🍿🎬
En hoe maak jij je eigen thuisbioscoop? Met snacks, een warm dekentje, sfeervolle kaarsjes of iets anders?

Laat het ons weten!

Als kers op de taart: Een winactie! 

Als bonus verloten we iets leuks onder de leukste reacties!

Belangrijk:

• De winactie loopt totdat de vouchers op zijn.
  • Winnaars worden bekendgemaakt in dit topic.
  • Zorg ervoor dat jouw adresgegevens zijn ingevuld in je community-profiel, zodat we je prijs snel kunnen opsturen.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Wij willen met de voucher de film Oppenheimer gaan kijken, maar ik kan deze niet vinden...staat wel op Pathe thuis, maar niet via KPN Pathe thuis. Iemand een tip hoe ik deze vind ? 

Dat is gek @Danielle1501. Als ik bij onze top 5 van deze maand kijk dan zie ik in het filmpje daar Oppenheimer langskomen, dus ik zou verwachten dat hij beschikbaar is. Als je zoekt op Oppenheimer komen er helemaal geen resultaten naar voren? 

Gevonden ! Ik kon t zoek icoontje niet vinden, maar staat helemaal links bovenin zie ik net 🫣 Morgen gaan we Oppenheimer kijken !

Fijn dat het gelukt is @Danielle1501! Veel plezier met de film, ik vond hem heel erg sterk!

Inderdaad ik open de mail 6 minuten nadat hij verstuurd is en alle vouchers nu al op. Zo kan ik ook vouchers weggeven

Nog even een aanvullende vraag @Dalala: jouw abonnement (eventueel meerdere) zijn ook allemaal gekoppeld aan jouw KPN ID account? Als dat namelijk niet zo is, kun je de melding krijgen dat de vouchers op zijn. Niet zo 1,2,3 een logische melding, maar wel een mogelijke verklaring. 

Ik hoop dat je dit leest en kunt checken. En wil jij in jouw profiel ook jouw klantnummer en/of postcode en huisnummer noteren? Dan kijken we achter de schermen met je mee.

2 minuten na het mailtje de vouchers op.

Denk een foutje.

Ik denk het ook, @MJ85 want ik lees in een andere reactie dat het alsnog gelukt is om een code op te vragen 😉 

Veel kijkplezier! 🍿

Bedankt voor jullie leuke reactie, @Eugenius1960 en @Francois: er is een attentie naar jullie onderweg! 

Reageer