Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

Kadootje van KPN: december 2022
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

  • 3 reacties
  • 7 december 2022

tja en toch ook vreemd omdat er vast meer mensen zijn die verschillende abonnementen op hetzelfde adres hebben omdat ze voor hun kinderen ook voor KPN kiezen? zou toch sympathiek zijn wanneer uw organisatie daar eens verder naar zou kijken, serieus simpel op te lossen en zorgt wellicht voor veel credits op de langere termijn.. 

voldoende over gesproken, verlaat nu deze functie.

groet jwr 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 december 2022

  

VesperAngelite schreef:
Bart_Z schreef:

Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is erg jammer! Is er een andere manier om wel van de code gebruik te maken zonder dat ik KPN TV heb?

 

Je kan een tv-ontvanger toevoegen aan jouw abonnement via MijnKPN. Andere optie heb ik niet. 


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022
Debbie1979 schreef:

Wanneer ik de voucher wil op halen, dien ik mij opnieuw aan te melden op kpn.com.

Hier geeft deze aansluitend de melding dat mijn thuis abonnement niet opgehaald kan worden. 

Hoe krijg ik mijn voucher en  waarom wordt mijn abonnement niet opgehaald? 

Alles staat juist gekoppeld.

 

Gr Debbie

 

Admin: samengevoegd met het central topic hierover

@admin graag hier een oplossing voor


Wilt iemand mijn KPN vouchercode hebben, in ruil voor een Pathé Thuiscode? Ik kan de KPN vouchercode zelf niet gebruiken omdat ik geen KPN TV heb, ik heb verkeerd gekozen en er kan niks aan gedaan worden 😥 Ik hoor het graag!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 december 2022

@Debbie1979, dus als je inlogt met jouw KPN ID zie je geen abonnement. Ook niet als je gewoon inlogt in MijnKPN


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022

@Bart_Z  jawel. Wanneer ik inloggen via kpn.com zie ik alles. Dit ook bij de kpn app. Dit met m'n kpn ID e ook met m'n email.

Alleen wanneer ik moet inloggen om de voucher op te halen bij kpn.com vindt deze mijn thuis abonnement niet.

Heel vreemd. 

 

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 december 2022
Debbie1979 schreef:

@Bart_Z  jawel. Wanneer ik inloggen via kpn.com zie ik alles. Dit ook bij de kpn app. Dit met m'n kpn ID e ook met m'n email.

Alleen wanneer ik moet inloggen om de voucher op te halen bij kpn.com vindt deze mijn thuis abonnement niet.

Heel vreemd. 

 

 

Wat als je een andere browser probeert? Of zelfs even de incognito versie? En of even de cookies en cache verwijderen?


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022

@Bart_Z  helaas. Ook dit werkt niet.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Vreemd! Kan het zo zijn dat er meerdere vaste producten/klantnummers onder jouw KPN ID geregistreerd staan? Dat de tool het daarom niet herkent? Zou je in dat geval eens kunnen proberen om dat dan tijdelijk los te koppelen van het KPN ID? Dat kan je via de app doen. Lukt het daarna wel?


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022

@Marcia_  er staat inderdaad een oud thuis abonnement in. Alleen kan ik deze er niet uit verwijderen. De helpdesk van kpn kon dit ook niet. Zijn advies was dit probleem hier te vermelden, aangezien hier de back office actief is.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Dat is niet helemaal het geval, maar ik kan dit inderdaad wel voor je uitzoeken. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer van de diensten die nog wel actief zijn? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022

@Marcia_  helemaal top! Ik heb de gegevens aangevuld. Ik hoop dat het jou wel lukt. 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 7 december 2022

@Marcia_ zou u bij mij ook mee kunnen kijken. Ik heb gisteren alles aangevuld, maar het werkt nog steeds niet…


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

@Debbie1979 bedankt! Ik heb een ticket aangemaakt en hopelijk is het binnen drie werkdagen opgelost! 

 

@Pim Bol is er bij jou wellicht ook een oud account aan gekoppeld?


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 december 2022

@Marcia_ super bedankt voor deze service!  Ik heb inderdaad een berichtje gekregen dat kpn met mijn probleem aan de slag gaan.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 december 2022

@Marcia_ dat zou goed kunnen. Ik heb mijn profiel ook aangevuld, maar het is nog niet verholpen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Pim Bol  voor jou hebben we ook een ticket aangemaakt, kun je het later nog eens proberen?


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 8 december 2022

@Thomas het is gelukt!

Bedankt.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 9 december 2022
Pim Bol schreef:

@Thomas het is gelukt!

Bedankt.

Fijn om te horen @Pim Bol en bedankt ook voor het laten weten :) 


Wolvenvriend-06
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een Disney Plus gehad in de pluspakket.En die kon ik helaas niet streamen.En toen heb ik maar verwijderd.En ik kijkt geregeld naar de andere App via de televisie Netflix.En ik ben zeer te vreden mee.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 december 2022

Mijn voucher code werkt niet voor Pathé thuis. Heb per ongeluk de voucher voor tv aangevraagd ipv dat ik geen tv abonnement heb. Al contact met klantenservice gehad en advies hier te reageren.

Kon geen nieuwe code sturen

 

gr Maryn

 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 10 december 2022
Maryn90 schreef:

Mijn voucher code werkt niet voor Pathé thuis. Heb per ongeluk de voucher voor tv aangevraagd ipv dat ik geen tv abonnement heb. Al contact met klantenservice gehad en advies hier te reageren.

Kon geen nieuwe code sturen

 

gr Maryn

 

Ai, dat is natuurlijk ontzettend zuur @Maryn90 :( Het is heel spijtig maar je kunt de code slechts eenmaal aanvragen en ook wij kunnen dit niet aanpassen. Het spijt me dat ik geen beter bericht voor je heb.  


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 december 2022

Hallo,

Ik heb de voucher ontvangen maar wanneer ik op mijn tv een film gevonden heb zie ik geen optie tot “huren met voucher”. alleen mijn persoonlijke pincode. moet ik daar dan die voucher invullen? wil geen 4,99 voor de film betalen als het niet klopt.

 

gr Teun


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 11 december 2022

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 december 2022
Sanne_M schreef:

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 

Precies zo ja, maar naast trailer staat die “huren met voucher” er niet