Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

Kadootje van KPN: december 2022
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @ikwilanoniemblijven, niet leuk als een voucher niet werkt. Waar loop je precies tegenaan als je de voucher wil verzilveren? Dan kijk ik graag voor je naar een oplossing. 


ik heb exact gedaan wat ik moet doen/zoals in de mail staat

film huren, film selecteren, film betalen/huren via voucher, voucher code ingevuld, scherm met klik op bevestigen of annuleren.

“TV of ontvanger” loopt vast - OK of pijltje om te annuleren werkt niet meer.

2 pogingen ondernomen, zelfde resultaat.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 23 december 2022

Heb je de ontvanger ook een reset gegeven @ikwilanoniemblijven? Werkt het daarna?


  • 0 reacties
  • 23 december 2022
TeunJ schreef:
TeunJ schreef:

 

Overigens zie ik dat nu bij andere films wel..het gaat om de film “fantastic beasts the secrets of dumbledore”

 

 

Sanne_M schreef:

Hmm, ik heb het hier ook getest en bij mij staat die optie er ook niet tussen bij die film. Ik heb de iTV specialisten gevraagd hoe dit zit. Misschien valt het onder een premium film, maar dat is uit de omschrijving en de prijs niet helemaal duidelijk. Zodra we antwoord van ze hebben laten we het je weten! 

Ik ben inderdaad benieuwd naar wat gezien wordt als een premium film.

Ik verwacht namelijk dat Jurrassic World Dominion daar onder valt, naast andere recente films.

 

Blijkbaar zijn er nu maar twee premium films  wat de term premium inhoud is hier te vinden.

De door @TeunJ genoemde titel lijkt geen Premium film meer te zijn. Ik had het bericht gemist dat het is opgelost. 


Jasper van KPN
Moderator
Thunderbrew schreef:

Wacht ook nog steeds op antwoord.

We hebben inmiddels een antwoord op jouw vraag @Thunderbrew. Wij kunnen helaas geen codes omwisselen. Pathé heeft die mogelijkheid wel zoals je in andere reacties zag, je kunt dat opnieuw proberen.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 december 2022

Goedemiddag,

Ik probeer al enkele dagen het kadootje van KPN van deze maand (de gratis film bij Pathe Thuis) op te halen maar krijg de melding: “Helaas de kortingscode is onjuist. Controleer je kadocode” Ik heb een Internet en vast Bellen abonnement bij KPN (glasvezel). Mijn KPN ID werkt gewoon naar behoren.

Heeft hier iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Groetjes

Gerda


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Gerda1969, welkom! Is het mogelijk dat je het op de verkeerde manier probeert te doen? Hieronder zie je de twee opties:

 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig
  5. Geniet van je film!

 

Filmvoucher verzilveren voor klanten zonder KPN TV


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 december 2022

Ik doe het via optie 2 maar helaas het werkt niet. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Vreemd! Ik ga er voor je achteraan en kom er bij je op terug. 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 december 2022

Goede (2e kerst) dag,

 

Ik heb een vergelijkbaar probleem, waarbij ik de film als voucher wil indienen bij Pathé thuis, maar de verkeerde optie heb geselecteerd. Moest zonder KPN tv zijn , maar heb helaas Met KPN tv geklikt.

Nu werkt de code natuurlijk niet bij Pathé thuis…

 

Kan dit nog worden aangepast ?


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 december 2022

Goedemiddag, 

 

Het lukt mij niet om een voucher aan te vragen. Ik heb KPN TV en zodra ik mijn klantnummer en mail heb ingevuld kom ik op een site terecht met de melding’Oeps het gaat mis..’. Doe ik iets niet goed, of is er wat anders aan de hand?


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 december 2022
Frankie1969 schreef:

Goede (2e kerst) dag,

 

Ik heb een vergelijkbaar probleem, waarbij ik de film als voucher wil indienen bij Pathé thuis, maar de verkeerde optie heb geselecteerd. Moest zonder KPN tv zijn , maar heb helaas Met KPN tv geklikt.

Nu werkt de code natuurlijk niet bij Pathé thuis…

 

Kan dit nog worden aangepast ?

Ik zou contact opnemen met Pathe. Misschien willen zij onder coulance je een voucher geven. Is mij wel gelukt. Verwacht van kpn geen oplossing.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 26 december 2022
Frankie1969 schreef:

Ik heb een vergelijkbaar probleem, waarbij ik de film als voucher wil indienen bij Pathé thuis, maar de verkeerde optie heb geselecteerd. Moest zonder KPN tv zijn , maar heb helaas Met KPN tv geklikt.

Nu werkt de code natuurlijk niet bij Pathé thuis…

 

Kan dit nog worden aangepast ?

Goede kerstdag, @Frankie1969, dat is jammer! Helaas kunnen wij die code niet omwisselen. Je kunt het, zoals Thunderbrew aangeeft, nog bij Pathé proberen:

Thunderbrew schreef:

Ik zou contact opnemen met Pathe. Misschien willen zij onder coulance je een voucher geven. Is mij wel gelukt. Verwacht van kpn geen oplossing.

 

 

Serge2 schreef:

Het lukt mij niet om een voucher aan te vragen. Ik heb KPN TV en zodra ik mijn klantnummer en mail heb ingevuld kom ik op een site terecht met de melding’Oeps het gaat mis..’. Doe ik iets niet goed, of is er wat anders aan de hand?

Het gaat hier om een op=op actie, @Serge2. Ik vermoed dat we door de vouchers heen zijn.


  • 0 reacties
  • 26 december 2022

Hier is het gelukt, ik had die film vermoedelijk niet gehuurd dus dank u.

Het was of Avatar of Jurassic World Dominion, de laatste is het geworden.

 

De een zal ooit wel naar Disney+ komen de andere naar Skyshowtime nu hoefde ik niet te wachten.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 december 2022

Ik wilde een film huren met de voucher, maar kon de voucher niet inleveren en heb dus de film Too Gun gehuurd en moest er gewoon voor betalen. De optie betalen met voucher heb ik niet kunnen vinden!


  • 0 reacties
  • 27 december 2022
Ester1973 schreef:

Ik wilde een film huren met de voucher, maar kon de voucher niet inleveren en heb dus de film Too Gun gehuurd en moest er gewoon voor betalen. De optie betalen met voucher heb ik niet kunnen vinden!

Heeft u dit via de ontvanger geprobeerd? De optie staat er wel bij mijn ontvanger.

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 december 2022
Erik_ schreef:
Frankie1969 schreef:

 

 

Serge2 schreef:

Het lukt mij niet om een voucher aan te vragen. Ik heb KPN TV en zodra ik mijn klantnummer en mail heb ingevuld kom ik op een site terecht met de melding’Oeps het gaat mis..’. Doe ik iets niet goed, of is er wat anders aan de hand?

Het gaat hier om een op=op actie, @Serge2. Ik vermoed dat we door de vouchers heen zijn.

 

Poging gedaan om de klantenservice te bellen. Persoon kon zelf nog wel vouchers aanmaken, dus ze zijn nog beschikbaar. Medewerker had verder geen idee waar het aan kon liggen en verbond me door met de klantenservice. Vreemd. Als je belt dan neem ik aan dat je de klantenservice meteen al te spreken krijgt. Anyway na zowat een half uur in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen. Iets teveel moeite voor een voucher van vijf euro. 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 december 2022
TeunJ schreef:
TeunJ schreef:
Sanne_M schreef:

Hi @TeunJ! Even om te dubbelchecken, je volgt deze stappen? 

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig

Het zou er zo uit moeten zien: 

 

Precies zo ja, maar naast trailer staat die “huren met voucher” er niet

Overigens zie ik dat nu bij andere films wel..het gaat om de film “fantastic beasts the secrets of dumbledore”

 

Wij hebben hetzelfde probleem! Ik heb wel een code, maar zie nergens de optie 'huren met voucher'. Hoe kan ik dit oplossen?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gaat het dan om een specifieke film? @MarielleK88 Of heb je dit bij alle films. 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 december 2022
Jeroen_dB schreef:

Gaat het dan om een specifieke film? @MarielleK88 Of heb je dit bij alle films. 

Hallo Jeroen,

 

Ik heb dit bij alle films.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 28 december 2022
MarielleK88 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Gaat het dan om een specifieke film? @MarielleK88 Of heb je dit bij alle films. 

Hallo Jeroen,

 

Ik heb dit bij alle films.

Dankjewel voor de terugkoppeling @MarielleK88 :)
Zou jij de tv ontvanger eens een frisse start willen geven en kijken of het daarna wel lukt? Zie je bevindingen graag tegemoet!


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 december 2022

Hallo

Een jaar later dan dit topic, inmiddels december 2022, kregen we weer een cadeaucode voor een film bij Pathe. Helaas staat er bij mij dat de cadeaucode onjuist is, zowel op mijn telefoon als laptop.

Kunnen jullie helpen?

groet Jasmijn


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 december 2022

….via de TV wel, ik dacht dat het niet op mijn TV kon omdat ik de Pathé Thuis App niet zag.


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 28 december 2022

Ah, dan heb je per ongeluk gekozen voor "Ik heb geen kpn tv" ( https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm ) en dan krijg je een voucher voor de app / website van Pathé-thuis. 

Cc @JasmijnR .


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2022

Misleidend kadootje van KPN…. 5GB extra, pas zodra je eigen bundel op is, en geldig tot en met 31 december. Oftewel, vernieuwt je bundel pas op 10 januari, zit je 10 dagen zonder data als je gebruik wilde maken van het kado. Het gebruiken van het kado heeft negatieve gevolgen. 

 

Tip naar KPN, vroeger was het andersom en maakte je eerst gebruik van de extra data. Dat zou veel logischer zijn. Er zullen een hoop klanten tijdens de jaarwisseling zonder data zitten.