Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

Kadootje van KPN: december 2022
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 31 december 2022

@Rutger_ nee, ik heb een code met 8 tekens gekregen, maar ik heb geen TV abonnement en geen TV ontvanger, dus ik kan deze niet gebruiken. Ik begrijp alleen niet waarom ik deze gekregen heb, en niet 1 van 9 tekens.


Janneke Muller
Deelnemer

@Rutger_ nee, ik heb een 9 cijferige code gekregen van kpn. Maar pathe zegt dat deze code ongeldig is. 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 31 december 2022

@Janneke Muller in dat geval wil ik je aanraden om toch contact met Pathé op te nemen. We krijgen van Pathé een beperkt aantal codes aangeleverd. Deze zijn ondertussen vergeven. Wellicht dat Pathé nog iets kan betekenen. Maar ik heb helaas alleen nog de optie de code opnieuw te laten sturen. Hierbij wordt geen nieuwe code aangemaakt. 

@Iris83 ik heb geen verklaring waarom je de verkeerde code gestuurd zou krijgen. Bij het aanvragen wordt als eerste de vraag gesteld of je wel of geen tv hebt van KPN. Hierna wordt automatisch de code aangemaakt. Verder wil ik je hetzelfde advies geven als @Janneke Muller. Neem voor de zekerheid contact op met Pathe om te zien of die nog wel een nieuwe code kunnen aanmaken. Maar de voorraad binnen KPN is helaas op. 


Janneke Muller
Deelnemer

@Bram_ @Rutger_ helaas.... Pathe zegt...Hi Janneke, Achraf hier. Vervelend dat de code niet werkt, ook vervelend dat KPN jou heeft doorverwezen naar ons. Wij kunnen ben ik bang je hier niet bij helpen. Die codes worden namelijk door hen aangemaakt en zijn alleen te gebruiken in de KPN omgeving.

 

nu alles geprobeerd. Ik ben er wel klaar mee.

Fijne jaarwisseling!


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 31 december 2022

@Janneke Muller echt super vervelend dat te horen. 🙁 Ondanks dit wel een fijne jaarwisseling gewenst. 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 januari 2023

Hallo, mijn kadocode werkt niet. Krijg steeds bericht dat code ongeldig is. Heb hem niet eerder gebruikt. Wilde net genieten van een filmpje en helaas.

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Gaga78, ik heb je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht kun je alles vinden over deze codes.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 januari 2023

Ik heb naar aanleiding van enkele berichten hier een account aangemaakt. De Pathé vouchercode die ik n.a.v. mijn mobiele KPN- abonnement kreeg geeft steeds de melding ‘Code onjuist, probeer opnieuw’. Ik heb geen vaste TV van KPN, maar log in via Pathe.nl/kado. Wat doe ik verkeerd?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @EdB77, dat is de verkeerde pagina. Je kunt je code verzilveren via http://www.pathe-thuis.nl/kado


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 januari 2023

Jammer, heb er dus niks aan. Teleurgesteld ga ik het nieuwe jaar in.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 januari 2023
Thomas schreef:

Hoi @EdB77, dat is de verkeerde pagina. Je kunt je code verzilveren via http://www.pathe-thuis.nl/kado

Hoi Thomas, ook daar werkt de code niet


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 3 januari 2023

Ai, dat is naar @EdB77! In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met Pathé zodat zij kunnen kijken waarom de code niet geaccepteerd wordt.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 januari 2023
Erik_ schreef:

Ai, dat is naar @EdB77! In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met Pathé zodat zij kunnen kijken waarom de code niet geaccepteerd wordt.

Ik ga het proberen, Erik


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2023

Best forumleden,

 

Ik krijg aldoor als ik de pathe thuis code wil aanvragen onderstaande foutmelding;

Ik heb dit al met meerdere mailadressen geprobeerd.. maar bij allemaal dezelfde foutcode.

ik heb ook al gebeld met de servicedesk, maar die kon er ook niks mee.. erg vreemd.

 

Oeps, het gaat mis ...

Dit kun je proberen:
- Controleer of je je klantnummer goed hebt ingevuld.
- Controleer of er niet al een vouchercode is aangevraagd met dit klantnummer.
- Probeer het later opnieuw.

Ververs de pagina om het opnieuw te proberen

 

Admin: samengevoegd met centrale topic


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 4 januari 2023

Er was een "beperkt” aantal vouchers beschikbaar. Deze waren van af 1 december aan te vragen. Ik neem aan dat ze nu, 3 januari, helaas op zijn. (max bedrag bereikt)

zie ook

kpn-extra-diensten-92/kadootje-van-kpn-december-2022-578638#Gratis+filmvoucher

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Jeffreypep, welkom op ons forum!

Zoals Peter aangeeft zijn de aan te vragen vouchers beperkt en op=op. Het laatste bericht dat ik gezien heb, is dat er nog wel codes zijn. Mogelijk kan je daarom toch nog een voucher aanvragen. Dat kan tot 8 januari, zo lang er nog vouchers beschikbaar zijn.

Heb je het al via de Kadootje pagina geprobeerd? Let erop dat je daar de juiste optie kiest (wel of geen TV via KPN). En probeer eventueel even een andere internetbrowser.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 januari 2023

Cadeaucode van kpn ontvangen, via huren menu van kpn menu werkt hij


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 7 januari 2023
VesperAngelite schreef:
Bart_Z schreef:

Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is erg jammer! Is er een andere manier om wel van de code gebruik te maken zonder dat ik KPN TV heb?

Helaas niet. 🙁Anders ik het graag voor je gedaan. 


  • 1 reactie
  • 7 januari 2023

Hallo, ook wij krijgen het 'ongeldige code' bij het (meerdere) keren invoeren van de vouchercode…

Wij hebben KPN tv en een code van 8 tekens…

Jammer.....


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2023

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem ook een code van 8 tekens. Hoe lan ik dit oplossen?


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 8 januari 2023
Hanneke_76 schreef:

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem ook een code van 8 tekens. Hoe lan ik dit oplossen?

En je hebt geen ontvanger voor KPN TV? (arris vip5202 / vip2952, Arcadyan hmb2260?

Het is vandaag de laatste dag van geldigheid. Een nieuwe code, van 9 posities voor de website van Pathé-Thuis is niet meer beschikbaar.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2023

Nee, heb alleen mobiel abonnement bij KPN. Erg jammer dat ik er dan geen gebruik van kan maken.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28412 reacties
  • 8 januari 2023
MargrietZ schreef:

Hallo, ook wij krijgen het 'ongeldige code' bij het (meerdere) keren invoeren van de vouchercode…

Wij hebben KPN tv en een code van 8 tekens…

Je probeert deze code wel op de tv ontvanger, @MargrietZ?

 

Hanneke_76 schreef:

Nee, heb alleen mobiel abonnement bij KPN. Erg jammer dat ik er dan geen gebruik van kan maken.

In dat geval kun je de 8-cijferige code helaas niet gebruiken, @Hanneke_76. Deze is specifiek bedoeld voor gebruik op de tv ontvanger.