Skip to main content
Sticky

KPN Voor Jou: extraatjes in april 2026

• April 1, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Elke maand leuke extraatjes met KPN Voor Jou, speciaal voor jou omdat we blij met je zijn! Je leest hier wat er voor je klaar staat in april. Sommige extra's lopen de hele maand door en sommige worden later toegevoegd, we houden je hier op de hoogte!

National Geographic Summit

Op 21 april organiseert National Geographic opnieuw de jaarlijkse Summit in Amsterdam! Het thema is The Edge of Understanding. Avontuurlijke, inspirerende en internationale sprekers laten zien hoe nieuwsgierigheid en lef kunnen leiden tot nieuwe kennis en een dieper begrip van onze wereld.

Wil jij erbij zijn? Maak kans op tickets via de MijnKPN app! Je kunt meedoen tot 20 april.

Doe mee

Koningsdag komt eraan!

Ben jij gek op Koningsdag en heb je zin om er een feestje van te maken? Kijk in de MijnKPN app en maak kans op tickets, zoals natuurlijk 538 Koningsdag! Deze actie loopt tot 27 april.

Speel het spel Combi Crush

Heb jij 'm al gespeeld? Speel de game Combi Crush in de MijnKPN app en maak kans op een jaar lang Disney+ Premium, als jij 100 punten haalt!

Meer leuke winacties

En je vindt deze maand nog meer leuke acties in de MijnKPN app, maak kans op tickets voor:

• TT Assen
  • Voor de kunstliefhebbers: Rijksmuseum - Rome reis
  • Familietickets voor Artis

En dit is nog niet alles, er volgt nog meer leuks in de loop van deze maand!

Elke vrijdag een verrassing met Voor Jou Vrijdag

Begin je weekend goed: elke vrijdag hebben we een nieuwe verrassing voor je met Voor Jou Vrijdag! Je pakt 'm uit in de MijnKPN app.

En elke week delen we een voorproefje hier in onze Community. Raad jij mee wat het is?

Zender van de maand

De zender van de maand in april is Top 40 TV! De muziekzender is in april onze zender van de maand. Je vindt 'm op kanaal 42. Geniet van de grootste hits en tijdloze klassiekers. De zender verbindt muziek uit het verleden met de hits van nu!

Meer kijktips voor in april?

We hebben verschillende leuke tips voor je op een rij gezet in onze Beleef blog met tv-tips voor april.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 1, 2026

Helaas kan ik Artis niet vinden. Wel zeker tien festivals en diverse wedstrijden van ADO. 

In het verleden werd Artis ook vaak aangeboden, maar ik heb die kaarten nooit kunnen bemachtigen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik ga voor je duimen ​@Noordzee! Deze acties worden vandaag allemaal toegevoegd, maar ik zie wat je bedoelt, dus ik houd het even in de gaten. En anders neem ik het mee zodat ze het even kunnen checken. Mocht ik er iets bijzonders over horen, dan laat ik het hier natuurlijk weten.