Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in juni 2025

• June 4, 2025
  • 12 reacties
  • 711 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in juni 2025
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Elke maand zijn er leuke extra's met KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn! We nemen je hier mee in de extraatjes van juni.

Maak kans op kaarten voor NN North Sea Jazz!

Sinds vorig jaar is KPN partner van NN North Sea Jazz: hét jazzfestival van Nederland! Een festival waar onder één dak drie dagen lang jazzmuziek uit het verleden, heden en de toekomst wordt gepresenteerd. Dit jaar wordt het gehouden van 11 tot en met 13 juli, natuurlijk in het Ahoy Rotterdam.

Omdat we partner van het festival zijn, kun je er een aantal leuke KPN-touches vinden:

• Bezoekers kunnen in omgebouwde telefooncellen uit het straatbeeld van vroeger hun smartphone gratis opladen.
  • Ook kan je er kennis maken met de nieuwe KPN TV+ Soundbox in de speciale huiskamer op Central Park, het centrale hart van het festival.

Wil jij graag tickets winnen? Kijk in de MijnKPN app en doe mee!

Maak kans

225 jaar Rijksmuseum: dat vieren we!

Zó gaaf en bijzonder: Het Rijksmuseum bestaat 225 jaar! Opgelet voor de kunstliefhebbers onder ons: Bezoek je in juni het Rijksmuseum, dan krijg je 1 ticket van ons cadeau. Je vraagt gemakkelijk jouw code aan in de MijnKPN app! Met wie ga jij een dagje van kunst genieten?

Als extraatje krijg je een stijlvolle canvastas cadeau. Laat daarvoor de MijnKPN app zien bij de kassa van het Rijksmuseum. Voor de tassen geldt: op=op!

Pak jouw code

Maak kans op tickets!

Uitzwaaiwedstrijden en clinics van de Oranjeleeuwinnen

Wil jij graag onze OranjeLeeuwinnen aanmoedigen richting het EK? Doe mee en maak tot en met 30 juni kans op tickets via de MijnKPN app!

Zomerfestivals

Vier de zomer! Ga jij graag naar een leuk festival? Kijk in de MijnKPN app en maak deze zomer kans op tickets!

En er komt meer aan!

In de loop van juni komt er nog wat leuks bij. Hou ons topic én de MijnKPN app in de gaten om op de hoogte te blijven van alle extra's 😊

Zender van de maand

De zender van de maand juni is ONS. Een zender speciaal voor iedereen die weleens nostalgische gevoelens ervaart met programma’s uit en over het verleden. In juni zet ONS oudere films in het zonnetje!

Je kijkt deze zender de hele maand gratis op kanaal 42!

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

12 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 4, 2025

Dynasty en Love Boat op de zender van de maand. Daar bleven volgens mij hele volksstammen voor thuis. Ik vraag me af of die series de tand des tijds hebben doorstaan. Maar voor de liefhebber natuurlijk leuk om nog eens terug te zien. Ik zou het toejuichen als er nog eens wat meer Nederlandse tv uit het verleden kan worden gekeken. Ik vind de tv matig momenteel. Niet dat ik heel veel tijd heb momenteel voor tv maar toch.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Ik vraag me af of die series de tand des tijds hebben doorstaan. 

Oef, dat vraag ik me ook af als ik nu naar Seinfeld kijk. Of Frasier, briljante serie overigens. Op basis hiervan kun je mijn leeftijd inschatten. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 4, 2025

Bij films ben ik helemaal fan van de jaren 80. Er zijn toen echt briljante films gemaakt. Bij kijken in deze tijd valt het slechts zelden tegen. Natuurlijk zijn de special effects minder dan nu maar de verhaallijnen zijn dan weer beter mijn inziens. Series vallen me vaak tegen. The A-team daar sprak iedereen op het schoolplein over maar laatst nog eens een aflevering gezien en dan vraag je je af hoe je er zo lang naar hebt gekeken 😅

De series op de zender van de maand zijn niet echt mijn ding (geweest) maar als je er wel iets mee hebt is het deze maand genieten dankzij KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

De jaren 80 waren toch een parel in de filmindustrie. We hebben hier een kleine lobby gehad om The Wire (iets later dan de jaren 80) erop te krijgen, maar die rechten he.. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 4, 2025

Gelukkig hebben we een mooi voordeeltje via KPN combivoordeel: Netflix. Nu is dat ook niet zaligmakend maar je kan er wel gericht een keus maken. Nieuwe Scandinavische series zijn best te pruimen. En af en toe is er zelfs een classic pareltje te vinden.

Ik heb momenteel toch geen tijd om tv te kijken.

Zou willen dat ik tijd had deze maand om naar het Rijksmuseum te gaan want dat is toch ook weer een leuk extraatje overigens.

Laat de volgende batch met extraatjes maar komen 😁

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Gelukkig hebben we een mooi voordeeltje via KPN combivoordeel: Netflix. Nu is dat ook niet zaligmakend maar je kan er wel gericht een keus maken. Nieuwe Scandinavische series zijn best te pruimen. En af en toe is er zelfs een classic pareltje te vinden.

Als je weer tijd hebt om tv te kijken, is dit een aanrader om te kijken op Netflix 👉🏾 klik

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik vind het dus hartstikke gaaf dat KPN nu partner is van NN North Sea Jazz!

Ik bezoek dit festival al een aantal jaren en kan dus dit festival uit eigen ervaring van harte aanbevelen: geweldige sfeer, fantastische muziek en een unieke beleving. Zeker een aanrader voor iedereen die van live muziek houdt. En die KPN-touches maken het natuurlijk extra leuk, ze stonden er vorig jaar voor het eerst:

In de avond was het een stukje drukker in de omgebouwde telefooncellen ;-)

Lijkt het je leuk, waag dan zeker een kansje om kaarten te winnen! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 5, 2025

Als je weer tijd hebt om tv te kijken, is dit een aanrader om te kijken op Netflix 👉🏾 klik

Ik heb ‘m op mijn lijst gezet. Voor nu even juni overleven 😅

Ik houd zelf niet zo van Jazz maar ik ben het zeker met je eens dat het gaaf is dat KPN hier partner is. Net zoals met voetbal en eerder met schaatsten toont het aan dat KPN midden in de samenleving staat en een nette afweging maakt. De cellen zijn mooi hè. Ik ken ze toen ze nog PTT grijs waren en de opvolgers waren de driehoekige cellen. Binnen hing er altijd een hele aparte geur.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • June 13, 2025

De line-up van North Sea Jazz bestaat allang niet meer alleen uit jazzartiesten, hoor. Denk aan namen als Diana Ross, Mary J. Blige en Norah Jones... maar je moet er inderdaad net van houden. 😉

Die cellen brengen echt nostalgie met zich mee. Mooi hoe zo’n stukje historie nog steeds een plek krijgt in dit soort initiatieven.

Bedoel je zo’n PTT grijze telefooncel?

De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed heeft de telefooncel onder andere tot rijksmonument benoemd omdat het een zeldzaam exemplaar van straatmeubilair is. Daar bovenop is het volgens de organisatie ook uit architectuurhistorisch en cultuurhistorisch oogpunt van algemeen belang. De cel is tussen 1930 en 1932 ontworpen door architecten J.A. Brinkman en L.C. van der Vlugt.

Bron

Deze schijnt nog in Heerlen te staan, in een, naar het schijnt, best mooie provincie! 😅😎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 13, 2025

Dat is het stationsgebied in Heerlen, het zogenoemde maankwartier. Op de achtergrond het nieuwe busstation met af en toe een prachtige bloemenpracht. In het gebouw op de achtergrond heb ik nog gewerkt.

Het busstation lag eerst aan de andere kant.

Dat was in de jaren 80 en 90 echt een verschrikkelijke omgeving met veel (drugs)overlast.

Er worden ook dingen beter 😅

Ik kom amper in Heerlen en wist niet dat er zo’n mooi exemplaar daar stond. Ik vind dit inderdaad erfgoed. Kunnen we ons nog voorstellen dat je met een kwartje moest gaan bellen in zo’n hokje?

Later kwamen de belkaarten waarvan ik nog ergens collector items moet hebben liggen. Vervolgens kwamen er de Kermits. Wat een prachtig bedrijf is KPN toch hè en inderdaad naar het schijnt nog best een mooie provincie 😎

Nog wat van deze borden op het festival zetten en dan is het plaatje compleet.

• Nieuwkomer
  • June 30, 2025

Tot en met wanneer maak je kans op kaarten voor North Sea Jazz. Ik wil er ontzettend graag heen!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JustinB, ik heb t even nagevraagd, helaas is de actie afgelopen. Hij liep tot 15 juni