Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 5, 2025

• December 5, 2025

Tijdens drie koningen ;) Wij pakken alle feestdagen mee die er maar zijn. 

= 6 januari. Dan moeten jullie heel snel de winnaars trekken en verzenden! Met de (oud-)collega's van PostNL wordt dat nog een uitdaging!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 7, 2025

Ook vandaag hebben we weer wat leuks voor je klaar staan!
Maak het gezellig en kijk een (of meerdere 😊) van de 5 gratis films* die voor je klaar staan. En doe mee met de winactie, om kans te maken op kaarten voor de premiere van the Housemaid op 19 december!

Je vindt ze allebei in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN.

*De films zijn

• Spinning Gold
  • Ophan: First Kill
  • Bamse en de donderbloemen
  • The Big Sick
  • Summit  Fever

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Toevallig bij het bladeren tussen de films zag ik ze er al tussen staan. Summit fever is mijn genre. Tot en met 6 januari zijn de films te bekijken overigens.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 7, 2025

Ik moest me in de pauze ook door een druk winkelcentrum worstelen ​@PeterG. Je vraagt je af waar al die mensen vandaan komen op dat tijdstip. In de KPN winkel moest ik even wachten omdat de medewerkers klanten aan het helpen waren. Daarna werd mijn puzzel met plezier aan me meegegeven. Ik moet zeggen dat ik het een mooie puzzel vindt. Er is ook een win actie als het echt niet lukt.

@Roy74 

Je mag later deze maand nog een keer naar de KPN-winkel als je nog plek hebt in de kerstboom.

In de nieuwsbrief staat:

Attentkalender

Kan je niet wachten?

De kalender is gevuld met cadeautjes, deals en winacties. Win bijvoorbeeld een iPad. Haal een Louis de kat kerstbal op in de winkels. Of maak kans op een tripje naar Londen.

Elke dag blijven opletten dus…..

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Ik las het al ​@Noordzee. De puzzel is echt mooi maar het is jammer dat klanten teleurgesteld zijn. Ik vind de kerstbal ook een leuke attentie maar als ze op zijn, dan zijn ze op.

Ik heb ooit een opening van een media markt gezien waarbij er een politiepost nodig was en klanten letterlijk aan een pakket aan het trekken waren. Dan valt je echt niets meer in. Iets met beschaving.

Heb jij al wat leuks gedaan met je gewonnen prijs?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 8, 2025

Ik heb mijn prijs nog niet ontvangen, maar ik weet dat de moderators er nog mee bezig zijn. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 8, 2025

Ik heb mijn prijs nog niet ontvangen, maar ik weet dat de moderators er nog mee bezig zijn. 

Ze krijgen de boel niet meer verwekt haha. Zal wel landen binnenkort.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Bloemen en Netflix vandaag 😃

Jasper van KPN
Moderator

Kans op een jaar gratis Netflix zelfs, als je dat wint is het altijd mooi meegenomen natuurlijk 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Een doorgewinterde KPN klant heeft Netflix standaard natuurlijk als combinatievoordeel ​@Jasper van KPN . De bloemen zijn ook leuk maar wel jammer dat het niet voor de gehele collectie is. Ze hebben er ook leuke planten en ik heb nog een lege plek om mijn salon.

Toch ook weer een leuke actie.

LidaC
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2025

Het valt mij op dat als je de adventkalender wilt openen op dagen dat er wat leuks weggegeven wordt, de site altijd in onderhoud is. Als je in de ochtend een paar keer probeert de datum te openen lukt het gewoonweg niet. Als het dan eindelijk wel lukt zijn alle weg te geven leuke dingen al op. Dat is tot nu toe al 2 keer geweest. Ben ik nou de enige die dat heeft?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 12, 2025

😍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is niet verkeerd ​@Raspberry. Succes!

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 12, 2025

Dat is niet verkeerd ​@Raspberry. Succes!

Haha, thanks, maar dit spel sla ik over ​@Remco van KPN. Heb nog een mooie, goedwerkende televisie. En is nog niet aan vervanging toe. Veel geluk aan een ieder die aan de slag met het spel! 😁

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik denk dat ik toch een poging ga wagen hahaha. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 12, 2025

Ik denk dat ik toch een poging ga wagen hahaha. 

Haha, fantastisch. Bij deze zeg ik, heel veel succes! Het is je van harte gegund. 🤗

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je ​@Raspberry :-) . 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 12, 2025

Als'ie groter is dan 43 inch groei ik wat dat betreft ook. Nu geen tijd. Later vandaag (!) nog even poging wagen.

Zal wel Titan zijn maar ik heb 3 streaming boxjes voor Android-TV/Google-TV. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Succes ​@PeterG!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 12, 2025

Update. Tweede poging genoeg punten. Gegevens ingestuurd. 🤞

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 12, 2025

Het valt mij op dat als je de adventkalender wilt openen op dagen dat er wat leuks weggegeven wordt, de site altijd in onderhoud is. Als je in de ochtend een paar keer probeert de datum te openen lukt het gewoonweg niet. Als het dan eindelijk wel lukt zijn alle weg te geven leuke dingen al op. Dat is tot nu toe al 2 keer geweest. Ben ik nou de enige die dat heeft?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hi Lida, zoals je ziet heb ik je reactie samengevoegd aan dit topic. We hebben een korte storing hiermee gehad maar dat is inmiddels verholpen. Ik ervaar dit in ieder geval niet. 

Aan andere meelezers de vraag: ervaren jullie dit ook? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 12, 2025

Nee nog niet ervaren. Ik had een ochtend heel vroeg een klus voor het werk en toen dacht ik bij het wachten een vakje te openen maar dat lukte even niet. Iets later ging dat wel prima. Ik denk dat KPN behouden een storing zich aan de eigen spelregels houdt 😅

Vandaag een Ambilight tv. Fan van Ambilight. Het spelletje was beter te doen dan het vangen van sneeuwballen een paar dagen terug 😁

Als ik win dan ga ik iemand anders blij maken met de tv. Ik heb 2 prima tv’s in huis. Leuk vakje weer 🤩

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 12, 2025

Toen ik het spelletje voor de tv wilde doen kreeg ik ook even "we werken aan de app". Maar een paar seconden later ging inloggen toch weer.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 12, 2025

Makkie. Laat maar komen die tv.