Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 13, 2025

Het valt mij op dat als je de adventkalender wilt openen op dagen dat er wat leuks weggegeven wordt, de site altijd in onderhoud is. Als je in de ochtend een paar keer probeert de datum te openen lukt het gewoonweg niet. Als het dan eindelijk wel lukt zijn alle weg te geven leuke dingen al op. Dat is tot nu toe al 2 keer geweest. Ben ik nou de enige die dat heeft?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hi Lida, zoals je ziet heb ik je reactie samengevoegd aan dit topic. We hebben een korte storing hiermee gehad maar dat is inmiddels verholpen. Ik ervaar dit in ieder geval niet. 

Aan andere meelezers de vraag: ervaren jullie dit ook? 

Hier nergens last van. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 14, 2025

@Roy74 

Je mag later deze maand nog een keer naar de KPN-winkel als je nog plek hebt in de kerstboom.

In de nieuwsbrief staat:

Attentkalender

Kan je niet wachten?

De kalender is gevuld met cadeautjes, deals en winacties. Win bijvoorbeeld een iPad. Haal een Louis de kat kerstbal op in de winkels. Of maak kans op een tripje naar Londen.

Elke dag blijven opletten dus…..

Ik las het al ​@Noordzee. De puzzel is echt mooi maar het is jammer dat klanten teleurgesteld zijn. Ik vind de kerstbal ook een leuke attentie maar als ze op zijn, dan zijn ze op.

@Roy74 

Opletten maar, ik verwacht die Louis de kat kerstbal morgen of overmorgen. 

Zeker een leuke attentie. En als je snel bent, dan ga je er vast eentje scoren. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 14, 2025

Mijn slaapzak is al van zolder gehaald ​@Noordzee 😅

Zonder gekheid. Ik ga kijken of ik een exemplaar kan bemachtigen maar als ze op zijn dan is het zo. De handdoeken van vandaag waren ook mooi. Twijfel nog voor een setje luxe doeken.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Hier is het kattenalarm afgegaan…. Nu nog kijken of het lukt om er 1 te bemachtigen….😈

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 16, 2025

...

​Opletten maar, ik verwacht die Louis de kat kerstbal morgen of overmorgen. 

Goed gegokt, de Louis kerstbal is vanaf vandaag af te halen in één van onze winkels én via ons te winnen:

​​​​​Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie! | KPN Community

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Met wat kattensnoepjes is het gelukt om de kat binnen te hengelen…..

Hij is in goed gezelschap van de AH hamster en de Beren burger…

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Hallo het is mooie zo attent kalender 

er zijn mensen die dicht bij de winkels wonen om het cadeautje op te halen 

maar er zijn ook mensen die geen winkel in de buurt hebben dus grijpen deze mensen mis 

ik woon 3 kwartier rijden van de winkel en dan hebben ze niets meer 

misschien is daar en goede oplossing voor 

B v d Cor 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 16, 2025

Vanochtend meteen naar Emmen gefietst voor dit leuke cadeautje. Hij valt goed op in de boom. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 16, 2025

Goedemorgen ​@Corjan1234,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je bericht met ons te delen! Ik heb je bericht samengevoegd in dit topic. 

We begrijpen helemaal dat het ophalen van het cadeautje lastig kan zijn als je niet dicht bij een winkel woont. Het is natuurlijk vervelend dat je daardoor mogelijk iets mist. Hopelijk maakt onze winactie met de kerstbal het een beetje goed: daar kan iedereen aan meedoen, ook als je wat verder van een winkel woont!

Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie! | KPN Community

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Ik doe in de pauze een poging om me door de massa in het winkelcentrum te worstelen. Hopelijk zit Louis daar op me te wachten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 16, 2025

Vanmorgen na het boodschappen doen meteen doorgereden naar de KPN winkel in Haarlem. Ook ik heb KPN kat Louis bemachtigd. Ze waren nog geen 10 minuten open en ik was al de tiende voor Louis. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Vanmorgen vroeg om 9:30 uur stonden we op de Lijnbaan om Louis te scoren en nu vieren we het met een lekker taartje bij de Bij…

Hij is nu in goed gezelschap… 😜🫢

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Vanochtend meteen naar Emmen gefietst voor dit leuke cadeautje. Hij valt goed op in de boom. 

Zeker gelijk om de hoek, bij de keurslager, spare ribs of kippen boutjes meegenomen? Die zijn daar nl. erg lekker!! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Volgens de app zijn ze overal nog op voorraad..

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Niet bang dat Louis uit de doos springt en dat heerlijke maaltje opeet ​@driemaster 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

@Jeroen van KPN We hebben ‘m een tuigje aangedaan🤣🤣 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Bedankt KPN voor dit wederom leuke presentje.

Fijne feestdagen en laten we er in 2026 weer een mooi en groen jaar van maken 💚

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

@Roy74 Jij heb ook zo’n mooie rakker gescoord zie ik! 😻

Jij ook fijne dagen alvast en nu ben ik ook een ‘echte’ groene 😜 na verlenging vanaf XS nu 1 Gbit/s en TV+. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

@Roy74 Jij heb ook zo’n mooie rakker gescoord zie ik! 😻

Jij ook fijne dagen alvast en nu ben ik ook een ‘echte’ groene 😜 na verlenging vanaf XS nu 1 Gbit/s en TV+. 

Jaaaaa. En Louis is echt heel leuk. Ik denk dat Louis tevreden zal spinnen als ie de KPN diensten in huize Driemaster ziet. Natuurlijk moet ook Louis even wennen aan zijn nieuwe baasje en dat zal andersom ook zo zijn 😉. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt met de vergroening.

Fijne dagen voor de familie Driemaster en we zien elkaar natuurlijk weer online (en wie weet is er nog een event in 2026 waar we bij mogen zijn)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 16, 2025

Hallo het is mooie zo attent kalender 

er zijn mensen die dicht bij de winkels wonen om het cadeautje op te halen 

maar er zijn ook mensen die geen winkel in de buurt hebben dus grijpen deze mensen mis 

ik woon 3 kwartier rijden van de winkel en dan hebben ze niets meer 

misschien is daar en goede oplossing voor 

B v d Cor 

@Corjan1234 

Na de eerste dag is in bijna alle KPN-winkels de kerstbal nog op voorraad. Slecht in acht winkels zijn ze op. Check MijnKPN voor de voorraad van de winkel die bij jou het dichtst in de buurt is. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Louis kwam ook spontaan buurten bij mijn ouders die natuurlijk ook “groen” zijn (zo heurt dat)

Ook daar werd de KPN attentie gewaardeerd 💚

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Louis trekt terecht alle aandacht maar er worden vandaag ook kaarten voor de film Nachtwacht: Het Kristal van het Kwaad verloot. Inschrijven is zo gedaan en na inloten betaal je slechts 1 euro per kaart dat ook nog eens ten goede komt aan het Mooiste Contacten Fonds. Alleen maar winnaars dus.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

We nemen jou volgend jaar in dienst om de Attentkalender te promoten ​@Roy74 😁 Zelf kunnen we het niet beter. Goed dat je het andere cadeautje ook aanstipt en het Mooiste Contact Fonds is er ook nog eens mee geholpen inderdaad. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

We nemen jou volgend jaar in dienst om de Attentkalender te promoten ​@Roy74 😁 Zelf kunnen we het niet beter. Goed dat je het andere cadeautje ook aanstipt en het Mooiste Contact Fonds is er ook nog eens mee geholpen inderdaad. 

Ik maak al genoeg groene uren Arjan maar de Attent kalender is dit jaar te leuk om links te laten liggen. We rusten niet voordat Louis in iedere huiskamer hangt 😅🐈

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Ik heb nog nooit iets gewonnen bij Seaters, maar vandaag is mijn gelukdag. Email ontvangen, Escape Room Ticket gewonnen.