Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 17, 2025

Yes! Gefeliciteerd en heel veel escape-plezier! Na die winst bij de grote F1-competitie zit je duidelijk in een lucky streak, ​@TDN! 😅

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb nog nooit iets gewonnen bij Seaters, maar vandaag is mijn gelukdag. Email ontvangen, Escape Room Ticket gewonnen.

Potverdorie zeg! Jij wordt zo nog een notoire prijzenpakker 😄

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 17, 2025

@Shyrin van KPN ​Vele dank. Toen  @Jeroen van KPN vroeg naar mijn favoriete team, hoopte ik stiekem op deze prijs https://www.magnetomagazine.com/articles/mclaren-f1-sells-for-more-than-25-million-at-rm-sothebys-abu-dhabi-2025-auction/

Helaas kan ik de winnaar van de veiling niet achterhalen, maar grote kans dat KPN B.V. het was.

Als deze nog voor de kerst zal arriveren, ben ik in hemel 🛫

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Jij legt de lat wel heel hoog 😅

Jasper van KPN
Moderator

Je hebt goede smaak in ieder geval ​@TDN 😁

Bij hetzelfde veilinghuis had je deze ook kunnen proberen: 2026 McLaren Formula 1 Team MCL40A | Abu Dhabi | RM Sotheby's

Jasper van KPN
Moderator

Voor de kunstliefhebbers onder ons: Maak kans op tickets voor het Rijksmuseum! 

Wil jij graag tickets winnen voor een bezoekje aan het Rijksmuseum? Dat kan: het vakje van vandaag staat in het teken van het Rijksmuseum. Doe mee met de winactie en maak kans op toegangskaartjes! Je kunt meedoen van 18 t/m 31 december 2025. Wie neem jij mee?

Voor wie niet wil wachten, of niet heeft gewonnen, en toch het Rijksmuseum wil beleven: Je kunt veel tentoonstellingen ook online bezoeken, gewoon vanuit huis!

Je vindt de winactie én de online beleving in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 18, 2025

Je hebt goede smaak in ieder geval ​@TDN 😁

Bij hetzelfde veilinghuis had je deze ook kunnen proberen: 2026 McLaren Formula 1 Team MCL40A | Abu Dhabi | RM Sotheby's

Hij stond op 

2026 McLaren Formula 1 Team MCL40A 

$11,480,000 USD | Sold by KPN

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 18, 2025

Mooie foto overigens van het Rijks ​@Jasper van KPN. Je moet er vroeg voor op pad zijn geweest denk ik 😀

Zie ik daar rechts nu een groene KPN fiets staan?

Jasper van KPN
Moderator

Ik was vroeg, maar niet zo vroeg haha. Dan was ik ook niet op tijd weer in Groningen geweest 😉

De KPN fietsen hebben een mandje volgens mij, deze heeft geen mandje dus het lijkt toevallig ook groen te zijn 

Jasper van KPN
Moderator

Naast het Rijksmuseum is er vandaag nog wat leuks. Bij december hoort warmte en gezelligheid. En wat is er gezelliger tijdens de donkere dagen dan een haardvuurtje in huis?

Daar helpen we graag een handje aan mee, ook voor de mensen die géén kachel of open haard hebben in huis. Ons TV team zet vanaf vandaag de haardvuur screensaver écht voor je aan! 🔥

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ook met de “Louis Kerstbal” heb ik weer pech ☹️, want in beide KPN Winkels waren ze er weer snel doorheen, waardoor ik ook bij deze actie buiten de boot viel.

Ik ben met een medewerker van de KPN Winkel Kronenburg (Arnhem-Zuid) in gesprek gegaan, om na te gaan hoeveel Louis Kerstballen de beide KPN Winkels in Arnhem tezamen hebben gekregen.
Dat bleek met een grote verbazing 😲 maar om 100 stuks per winkel te gaan.

Dus in totaal hadden ze voor de stad Arnhem, en de dorpen erom heen máár 200 stuks te vergeven, veel te weinig dus.

Arnhem is een grote stad met 169.364 inwoners (los van de dorpen erom heen) en met veel KPN abonnees, waardoor dus veel KPN abonnees géén “Louis Kerstbal” 🎄konden bemachtigen.

Volgens de medewerker had het hoofdkantoor minimaal 500 Kerstballen per winkel moeten leveren, zodat meer inwoners met een KPN abonnement er één konden bemachtigen, aangezien niet elke abonnee deze kerstbal wilt hebben.

Dit gold ook voor de legpuzzels van het “Melkmeisje”.

Hopelijk leert KPN hiervan, en zorgt het er volgend jaar voor, dat er meer stuks per winkel te vergeven zijn, want 200 stuks “Louis Kerstballen” 🎄voor een grote stad als Arnhem kan echt niet!!

Zou jij dit willen doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling ​@Shyrin van KPN , want ook mijn directe buren met een KPN abonnement, gingen voor niets naar de KPN winkel in Arnhem (zowel in de winkel van Noord- als in Zuid- Arnhem).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 18, 2025

Ook met de “Louis Kerstbal” heb ik weer pech, want in beide KPN Winkels waren ze er weer snel doorheen, waardoor ik ook bij deze actie buiten de boot viel.

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Na een paar jaar van dit soort acties weet ik inmiddels wel hoe het werkt. Gewoon elke dag die attentkalender in de gaten houden en dan (bij zo'n cadeau) zorgen dat je direct om 9.30 in de winkel staat.  

En dan gaat het jou wel lukken. Bij die winacties via Seaters is de kans veel kleiner. Daar heb ik sinds 2019 nooit meer wat gewonnen. Ik ben dus wel blij dat KPN ook via de winkels een paar cadeau's uitdeelt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ook met de “Louis Kerstbal” heb ik weer pech, want in beide KPN Winkels waren ze er weer snel doorheen, waardoor ik ook bij deze actie buiten de boot viel.

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Na een paar jaar van dit soort acties weet ik inmiddels wel hoe het werkt. Gewoon elke dag die attentkalender in de gaten houden en dan (bij zo'n cadeau) zorgen dat je direct om 9.30 in de winkel staat.  

En dan gaat het jou wel lukken. Bij die winacties via Seaters is de kans veel kleiner. Daar heb ik sinds 2019 nooit meer wat gewonnen. Ik ben dus wel blij dat KPN ook via de winkels een paar cadeau's uitdeelt.

Hoi ​@Noordzee 

Ik zit met mijn gezondheidssituatie helaas niet in de positie dat ik al om 09:30 uur voor de deur van de KPN winkel kan staan, waarbij ik niet verder in ga om welke medische gronden dit gaat want dat is privé.

In de middag is voor mij de beste periode dat ik kan gaan, waarbij ik bij mijn mening blijf, dat een grote stad zoals Arnhem veel meer kerstballen van Louis had moeten ontvangen.
Want de KPN winkels in Arnhem zijn ook bedoeld voor KPN Abonnees, die wonen in Westervoort, Oosterbeek, Velp, Doorwerth, Rheden en Elst.

Ik heb eerder vandaag nog mijn directe buurman gesproken, die daar best wel kwaad over was, en het ook niet kon begrijpen dat KPN geen rekening houdt met het aantal inwoners, zeker in een grote stad als Arnhem.

Daarnaast heeft ​@Shyrin van KPN ook nog niet gereageerd om mijn eerder reactie vandaag binnen deze topic, en daar ben ik best teleurgesteld over.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 18, 2025

Daarnaast heeft ​@Shyrin van KPN ook nog niet gereageerd om mijn eerder reactie vandaag binnen deze topic, en daar ben ik best teleurgesteld over.

Shyrin heeft (bijna?) vakantie. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 18, 2025

Shyrin heeft (bijna?) vakantie. 

Klopt, bijna… 😅

@Michel.uit.Arnhem, zoals je zelf ook weet, is dit geen chatomgeving. Ik heb jouw berichten en de reacties van Noordzee verplaatst naar dit topic, omdat dit beter past dan onder een winactie, waar mensen vooral enthousiast willen meedoen aan de winactie van de Louis Kerstbal.

Dank je wel voor het delen van je ervaring en je uitgebreide toelichting. Jammer om te lezen dat je, net als anderen, mis hebt gegrepen: ik snap dat dat teleurstellend is.

Bij dit soort acties gaat het inderdaad om beperkte aantallen per winkel, waardoor ze soms sneller op zijn dan we zouden willen. De exacte aantallen en verdeling worden centraal bepaald en kunnen per actie verschillen. We kunnen daarom geen uitspraken doen over wat “had moeten” of “ideaal” was, maar feedback zoals deze nemen we wél mee.

Goed om ook te benoemen: dit soort acties zijn bedoeld als extraatje en helaas geldt daarbij altijd op = op. Dat neemt niet weg dat we begrijpen dat dit voor sommige klanten onbevredigend voelt, zeker in grotere steden.

Het verantwoordelijke team houdt zelf ook de voorraad in de winkels in de gaten, dus dit zal ongetwijfeld op hun radar staan. Bij de evaluatie van de KPN Attentkalender 2025 zullen we signalen over de beschikbaarheid en belangstelling intern benadrukken, zodat dit kan worden meegenomen bij toekomstige acties.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 18, 2025

Hi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Misschien kun je nog mee doen aan de winactie?🙂 Dan heb je nog een 2e kans…  ik hoop dat je wint🤞😊

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Superfijn dat je nog voor je vakantie wilde reageren, ik waardeer dit zeer zeker.
Je uitleg is open en duidelijk, en ik ben al blij dat de verantwoordelijke team dit in de gaten houdt, en dat er nog een evaluatie zal plaatsvinden na de KPN Attentkalender 2025.
Hopelijk zal het volgend jaar of bij andere (losse) toekomstige acties beter gaan.

Ook fijn dat het als feedback wordt meegenomen door jouw als moderator, naar de verantwoordelijk afdeling binnen KPN.

Want het is niet leuk en teleurstellend, als je tweemaal achter elkaar mis grijpt, net zoals vele andere in Arnhem.

Voor nu wens ik je nogmaals een hele fijne kerstvakantie toe!!
Geniet van de feestdagen samen met je vrienden en natuurlijk familie.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

En zelfs de kleine koffie teleurstelling weet KPN nog weg te poetsen aan het einde van het jaar 😁. De invloed vanuit de Community reikt ver ​@Shyrin van KPN. Let ook op het detail ​@Alexandra van KPN: ALLE zetwijzen. Sla je slag ​@Berrie_Kaas.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 19, 2025

Sla je slag ​@Berrie_Kaas.

<knip>

Gedaan ​@Roy74 , heb ruimte gemaakt in onze provisiekast, het aldaar aanwezige noodpakket moest wel een stukje opschuiven 😃 😅.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Speciaal voor onze koffieliefhebbers:  @Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry 

Koffieliefhebbers opgelet! We hebben ook iets lekkers in de kalender voor onze koffieleuten. Want, vandaag hebben we een fijne deal van Koffievoordeel voor je klaar staan ☕

Geniet met de feestdagen extra van je bakje koffie met de 2+1 actie op Gran Maestro Italiano. Vraag jouw voucher op in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN, en geniet!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Sla je slag ​@Berrie_Kaas.

<knip>

Gedaan ​@Roy74 , heb ruimte gemaakt in onze provisiekast, het aldaar aanwezige noodpakket moest wel een stukje opschuiven 😃 😅.

Is ook vreemd dat de overheid Gran Maestro niet opneemt in het noodpakket. KPN begrijpt dat beter. Ik bestel vanavond mijn pads 😋

Ophalen is in de KPN winkel toch? 🙃

Bedankt KPN 💚

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

@Thomas van KPN 

Bij het vullen van het formulier voor het puzzelboekje wordt gevraagd om een unieke code. 

Waar vind ik die unieke code? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Voor het puzzelboek moest je een unieke code invoeren. Nergens te vinden. Met een willekeurige code in kunnen voeren. Ben benieuwd.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 19, 2025

Voor dat puzzelboekje is een actiecode nodig. Hij pakte KPN maar denk niet dat dat de bedoeling is 😅 Hoe kom je aan een actiecode?

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Voor dat puzzelboekje is een actiecode nodig. Hij pakte KPN maar denk niet dat dat de bedoeling is 😅 Hoe kom je aan een actiecode?

Dat deed ik dus ook 😂