Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Voor dat puzzelboekje is een actiecode nodig. Hij pakte KPN maar denk niet dat dat de bedoeling is 😅 Hoe kom je aan een actiecode?

Nou ik hoop dat het een foutje is dat je een code nodig had. Ik heb willekeurige cijfers ingevuld en dat pakte hij ook. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

De juiste code is DENKSPORT25

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Voor dat puzzelboekje is een actiecode nodig. Hij pakte KPN maar denk niet dat dat de bedoeling is 😅 Hoe kom je aan een actiecode?

DENKSPORT25

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Dat stond er om 10 uur nog niet. Handig.

Nogmaals ingevuld. Nu ook een andere melding nacht versturen. Ben benieuwd.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik denk dat daar inderdaad even iets misging, DENKSPORT25 moet het zijn inderdaad!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

Dat stond er om 10 uur nog niet. Handig.

Nogmaals ingevuld. Nu ook een andere melding nacht versturen. Ben benieuwd.

In eerste instantie kreeg ik een melding dat het een soort prijsvraag was. 

Maar bij de tweede keer met de juiste code stond er verzending per eind december. 

Vul dus wel de juiste code in……

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 19, 2025

Wekkertje voor 1400 en dan opnieuw proberen. 😅

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

O jee, ze zijn inderdaad al door de eerste voorraad heen. Nu maar hopen dat je om 14.00 er direct doorheen komt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

Volgens de app zijn ze overal nog op voorraad..

En nu op vrijdag (12.00) is de kerstbal nog steeds op voorraad in Haarlem, Deventer, Amstelveen, Eindhoven Centrum, Weert, Maastricht, Amsterdam Rokin, Hengelo XL, Amersfoort XL, Breda, Amsterdam Osdorp, Amsterdam Kinkerstraat, Lelystad, Amsterdam Ferdinand Bolstraat, Middelburg en Den Helder Gen Z Store.   

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 19, 2025

Ik mag ook graag een puzzelboekje openslaan, dus ik ga er om 14:00 ook maar even voor zitten :D

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 19, 2025

Ik was gelukkig vanochtend kort na 10 uur al aan de beurt.
Eerst even zoeken naar de code 🕵, maar heb het toen meteen aangevraagd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

Ik mag ook graag een puzzelboekje openslaan, dus ik ga er om 14:00 ook maar even voor zitten :D

Is het gelukt? ​@Ik_Combineer ​@Erik van KPN 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 19, 2025

Helaas, het is 14:10 uur en ook dit is weer voorbij.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat jammer ​@RBxx

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 19, 2025

Wat jammer ​@RBxx

Ik had vanochtend kort na 10 uur al succes ​@Remco van KPN . Ik keek vanmiddag alleen hoe snel het puzzelboekje 'uitverkocht' was.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Superfijn dat je nog voor je vakantie wilde reageren, ik waardeer dit zeer zeker.
Je uitleg is open en duidelijk, en ik ben al blij dat de verantwoordelijke team dit in de gaten houdt, en dat er nog een evaluatie zal plaatsvinden na de KPN Attentkalender 2025.
Hopelijk zal het volgend jaar of bij andere (losse) toekomstige acties beter gaan.

Ook fijn dat het als feedback wordt meegenomen door jouw als moderator, naar de verantwoordelijk afdeling binnen KPN.

Want het is niet leuk en teleurstellend, als je tweemaal achter elkaar mis grijpt, net zoals vele andere in Arnhem.

Voor nu wens ik je nogmaals een hele fijne kerstvakantie toe!!
Geniet van de feestdagen samen met je vrienden en natuurlijk familie.

Wat sneu dat je pech had Michel. Met wat voorbehoud kan er wellicht toch nog een Louis landen in Arnhem. ik stuur een PB.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 20, 2025

Speciaal voor onze koffieliefhebbers:  @Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry 

Koffieliefhebbers opgelet! We hebben ook iets lekkers in de kalender voor onze koffieleuten. Want, vandaag hebben we een fijne deal van Koffievoordeel voor je klaar staan ☕

Geniet met de feestdagen extra van je bakje koffie met de 2+1 actie op Gran Maestro Italiano. Vraag jouw voucher op in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN, en geniet!

Superaardig van je ​@Thomas van KPN 🤗 Komt goed!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 21, 2025

Ik kreeg dit scherm bij de samsung smartwatch, heb ik nu echt gewonnen? :) 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 21, 2025

Krijg het ook op dezelfde manier…ik wacht rustig af….

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 21, 2025

Jeetje zou wel balen zijn, ik had al zo’n gevoel van: iets klopt niet. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 21, 2025

Ik kreeg dezelfde onduidelijke/onjuiste melding. Wacht ook rustig af.
Er zijn 3 watches beschikbaar die pas na de inschrijfperiode toegewezen worden. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 22, 2025

Is het gelukt? ​@Ik_Combineer ​@Erik van KPN 

Het is mij ook niet gelukt. Maar dat was meer omdat ik alweer door andere werkdingen afgeleid was en de tijd vergat 😁

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 22, 2025

Ik kreeg dit scherm bij de samsung smartwatch, heb ik nu echt gewonnen? :) 

De melding is inderdaad een beetje dubbelzinnig. Maar dit betekent (helaas) niet dat je gewonnen hebt, het betekent dat je succesvol aangemeld bent voor de winactie. Duimen dat je wel een van de winnaars blijkt!

• Helper
  • December 22, 2025

Hoe kom ik van de Disney+ spam New York reis af? Dit is echt waanzin! Ik krijg dezelfde boodschap 4x (!) op meerdere momenten. Via e-mails, mijnKPN app, SMS èn via de tv+ box. Beetje overdreven niet? En dit was een herinnering, de eerste melding kreeg ik ook al meerdere keren. En trouwens: ik heb al Disney+, alleen niet via KPN dus ook nog eens slechte marketing.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Hoi ​@Deezers , dank voor de feedback, nemen we natuurlijk weer mee!

Het gaat hier natuurlijk wel om een hele mooie prijs en in dat soort gevallen komt het vaker voor dat we dit via verschillende kanalen doorgeven maar ik snap ook wat jij zegt. Dat jij al Disney+ hebt dat kunnen wij natuurlijk ook niet weten, iedereen gebruikt verschillende streamingsdiensten en wil daar van tijd tot tijd ook nog wel eens in switchen. dat is dus iets waar we heel moeilijk rekening mee kunnen houden. Maar nogmaals dank voor je gerichte feedback.