Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 23, 2025

Binnen 4 minuten is de hele ochtend voorraad van het cadeau er doorheen?!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025

Binnen 4 minuten is de hele ochtend voorraad van het cadeau er doorheen?!

3 minuten … Net bezig met invullen van het formulier en op verzenden: "Helaas hebben we uw gegevens niet ontvangen”

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

9 keer het formulier ingevuld met de hand elke keer er ging iets mis We hebben je formulier niet ontvangen en poging 10 helaas door de voorraad heen probeer om 14:00 weer.  Vraag me af hoeveel er worden weggegeven. en hoeveel bots die formulieren invullen.

Mooie actie hoor, 4 foutmeldingen en vervolgens is de voorraad op 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het cadeaupakket van Sen & Zo is ontzettend populair. Gelukkig kan iedereen om 14:00 zich opnieuw proberen aan te melden en zo het cadeaupakket aanvragen. 

Jammer dat je na 6 pogingen die worden afgebroken te zien krijgt dat ze door de voorraad heen zijn!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 23, 2025

Ik kreeg na 4 pogingen het bevestigingsscherm, bij Sen & zo maar ja ik hoop maar dat het allemaal klopt omdat je ook geen bevestiging per mail krijgt. 

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Pfff

meedoen met de ADVENTSACTIE vandaag puinhoop 

was op tijd maar steeds formulier niet kunnen verzenden, althans, dat is de melding  

in de ochtend dagen op en nu weer zelfde  

dat is makkelijk weggeven zo :(

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Kado van attentkalender aanvragen en verwerken werkt niet ruim 20x ingevuld in ochtend en middag 

Elke keer er is iets fout gegaan en mijn gegevens niet ontvangen 

=> screenshots gemaakt

Hoe kan dit?

Michael.V
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 23, 2025

Kado van attentkalender aanvragen en verwerken werkt niet ruim 20x ingevuld in ochtend en middag 

Elke keer er is iets fout gegaan en mijn gegevens niet ontvangen 

=> screenshots gemaakt

Hoe kan dit?

Klopt helemaal!

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 23, 2025
En toen ……...

Zojuist vanaf 14:00 uur een halfuur continu doende geweest, aanvraag niet te verzenden, geen contact dus geen Sen & Zo.

Nou ja, ….. er zijn ergere dingen 😐. 

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Balen dat de cadeaus maar beperkt beschikbaar zijn en je (als je aan het werk bent en niet direct kunt kijken) de cadeaus misloopt, omdat de voorraad er binnen een paar minuten doorheen is...

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 23, 2025
En toen ……...

Zojuist vanaf 14:00 uur een halfuur continu doende geweest, aanvraag niet te verzenden, geen contact dus geen Sen & Zo.

Nou ja, ….. er zijn ergere dingen 😐. 

Blijven ademen en rustig je lot accepteren 😅

Begrijpelijk dat er beperktere voorraad is. Leuk voor de klanten die er wel gebruik van hebben gemaakt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 23, 2025

Hi all, zoals jullie merken was ook de actie van vandaag ontzettend populair. Uiteraard zijn we blij met de belangstelling, maar helaas kunnen we niet iedereen blij maken. Ik geef alle gegeven feedback door, bedankt voor de genomen moeite om het hier te laten weten. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 23, 2025

Uiteindelijk wel gelukt volgens het formulier, maar ik denk dat jullie de wijze van het claimen van deze cadeautjes moeten gaan heroverwegen. Het systeem is er op dit moment niet voor geschikt en zorgt alleen maar voor frustraties net voor de kerst, terwijl het juist leuk is dat we een kleinigheidje van KPN krijgen. 😉

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn dat het dan toch gelukt is ​@raytuk! We nemen de feedback zeker mee en zullen dus teruggeven. Dank daarvoor! Ik wens je al wel vast fijne feestdagen!

Jasper van KPN
Moderator

Houd jij ook zo van een fijne borrelplank op tafel? Dan is het vakje van vandaag echt iets voor jou: Want vandaag kan je deze toffe borrelplank ophalen in de KPN Winkel in jouw buurt! Wees er snel bij, want op=op.

Geen tijd, geen vervoer of geen zin, om langs de winkel te gaan? Doe mee met onze winactie en maak kans op zo'n leuke borrelplank! Je vindt 'm hier: 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Mijn vrouw klikte de email open en we hebben gelijk als de 🚒 een reisje gemaakt naar de KPN winkel en waren nummer 1 om de plank in ontvangst te nemen. Super! Dank je wel allemaal. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Geniet er van ​@driemaster! Fijn dat het gelukt is! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

@Remco van KPN Dank je wel, gaat lukken! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Mijn vrouw klikte de email open en we hebben gelijk als de 🚒 een reisje gemaakt naar de KPN winkel en waren nummer 1 om de plank in ontvangst te nemen. Super! Dank je wel allemaal. 

Goed bezig 😀.

KPN deelt wel uit deze maand. Heb je gisteren de attentie ook gescoord? Ik greep mis omdat ik druk aan het certificeren was 😎. Vandaag geen tijd om naar de KPN winkel te gaan.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Superfijn dat je nog voor je vakantie wilde reageren, ik waardeer dit zeer zeker.
Je uitleg is open en duidelijk, en ik ben al blij dat de verantwoordelijke team dit in de gaten houdt, en dat er nog een evaluatie zal plaatsvinden na de KPN Attentkalender 2025.
Hopelijk zal het volgend jaar of bij andere (losse) toekomstige acties beter gaan.

Ook fijn dat het als feedback wordt meegenomen door jouw als moderator, naar de verantwoordelijk afdeling binnen KPN.

Want het is niet leuk en teleurstellend, als je tweemaal achter elkaar mis grijpt, net zoals vele andere in Arnhem.

Voor nu wens ik je nogmaals een hele fijne kerstvakantie toe!!
Geniet van de feestdagen samen met je vrienden en natuurlijk familie.

Wat sneu dat je pech had Michel. Met wat voorbehoud kan er wellicht toch nog een Louis landen in Arnhem. ik stuur een PB.

Ik heb het vermoeden dat er nog een Louis op reis is naar mij ​@Michel.uit.Arnhem. Dat kan bijna niet anders. Als dat zo is dan gaan we die op doorreis sturen naar Arnhem. Helaas gaat dat voor de kerst niet meer lukken.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Goed bezig 😀.

KPN deelt wel uit deze maand. Heb je gisteren de attentie ook gescoord? Ik greep mis omdat ik druk aan het certificeren was 😎. Vandaag geen tijd om naar de KPN winkel te gaan.

@Roy74 Je bedoelt de Sen & Zo attentie? Wel, die slaan we over. Geurstokjes en geurkaarsen genoeg aan deze kant. Dan hebben de liefhebbers meer kans denk ik dan maar. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Je bedoelt de Sen & Zo attentie? Wel, die slaan we over. Geurstokjes en geurkaarsen genoeg aan deze kant. Dan hebben de liefhebbers meer kans denk ik dan maar. 

Ja, die had ik best willen ontvangen. Ben wel van die spulletjes. Maar zoals je zegt is het ook prima om een keer mis te grijpen. Wellicht heeft iemand anders in tegenstelling tot de andere acties nu wel geluk gehad.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Goed bezig 😀.

😎. Vandaag geen tijd om naar de KPN winkel te gaan.

Ik ook niet ​@Roy74 , was vandaag (te) druk met de andere boodschappen. Bovendien, hier staat ergens onder in een aanrechtkastje een stuk hout die de zelfde naam draagt. De borrel, en alles wat op een dergelijke plank uitgestald behoort te worden, is echter in huis 😀. Ik hoop dat anderen van deze plank, maar vooral van hetgeen wat er op gepresenteerd wordt, mogen genieten!