Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

@Berrie_Kaas en ​@Roy74 mooi verwoord!

Uiteraard fijne 🎄 dagen toegewenst en alvast eet smakelijk.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 24, 2025

Na een bezoek aan de KPN winkel in Haarlem (kort na openingstijd 12.00u) heeft de kat Louis nu gezelschap gekregen van de borrelplank. 

Leuke actie weer. Bedankt KPN !

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Na een bezoek aan de KPN winkel in Haarlem (kort na openingstijd 12.00u) heeft de kat Louis nu gezelschap gekregen van de borrelplank. 

Leuke actie weer. Bedankt KPN !

Ga je hem voor of na de kerst opeten?

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Het cadeaupakket van Sen & Zo is ontzettend populair. Gelukkig kan iedereen om 14:00 zich opnieuw proberen aan te melden en zo het cadeaupakket aanvragen. 

Maarja, er zijn ook gewoon mensen die de hele dag hard aan het werk zijn en pas na werktijd in de gelegenheid zijn om eens op de telefoon te kijken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 24, 2025

Hi all, zoals jullie merken was ook de actie van vandaag ontzettend populair. Uiteraard zijn we blij met de belangstelling, maar helaas kunnen we niet iedereen blij maken. Ik geef alle gegeven feedback door, bedankt voor de genomen moeite om het hier te laten weten. 

@Alex van KPN 

Er zijn inmiddels twee acties geweest waarin je pas om 10.00 (en daarna nog even weer om 14.00) kunt inschrijven. Het gevolg is dat er op dat tijdstip een enorme drukte ontstaat op de website met alle gevolgen van dien. Waarom niet gewoon veel eerder (bv om 7.00) open gooien en dan net zo lang tot het op is? Om 10.00 en om 14.00 zijn veel mensen aan het werk. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Noordzee 

Ik ben het volledig met je eens.
Je veroorzaakt alleen maar een te hoge piek op de website en via de Mijn KPN App, als je alleen om 10:00 en 14:00 uur de poorten voor inschrijving open zet.
Door de poort (inschrijving) te openen rond 7:00 of 8:00 uur, kun je deze piek sterk verminderen en ook verspreiden, plus dat mensen die gewoon moeten werken er ook deel aan kunnen nemen.
Gewoon de inschrijving open laten staan, totdat de voorraad helemaal op is.

Niet meer kiezen voor twee momenten, zoals nu gebeurd.
Dit brengt alleen maar teleurstelling met zich mee.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Hoi ​@Noordzee 

Ik ben het volledig met je eens.
Je veroorzaakt alleen maar een te hoge piek op de website en via de Mijn KPN App, als je alleen om 10:00 en 14:00 uur de poorten voor inschrijving open zet.
Door de poort (inschrijving) te openen rond 7:00 of 8:00 uur, kun je deze piek sterk verminderen en ook verspreiden, plus dat mensen die gewoon moeten werken er ook deel aan kunnen nemen.
Gewoon de inschrijving open laten staan, totdat de voorraad helemaal op is.

Niet meer kiezen voor twee momenten, zoals nu gebeurd.
Dit brengt alleen maar teleurstelling met zich mee.

Kun je ze beter verloten, iedereen met interesse kan zich de hele dag inschrijven waarna ze gewoon willekeurig verloot worden. Maakt iedereen evenveel kans. Je voorkomt hiermee ook piekdruktes op de site en in de app.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@j3roentje 

Ook een zeer goede oplossing, en ook nog eens eerlijker ook!
Je kunt je bijvoorbeeld tussen 07:00 en 18:00 uur inschrijven, waarna er geloot wordt.
De winnaars zet je dan de volgende dag op de website en de community, al krijgen de winnaars uiteraard ook een persoonlijke mail.

Ik denk zelf, dat dit nog de beste oplossing is voor het probleem van dit jaar!
Ben ook benieuwd wat ​@Noordzee van dit idee vindt??

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 25, 2025

@Michel.uit.Arnhem 

Ik ben meer voor het (vroeg) open zetten van de aanvraag totdat het op is. Een verloting is ondoorzichtig en levert KPN daarnaast meer werk op. 

Jasper van KPN
Moderator

Er zijn verschillende mogelijkheden te bedenken inderdaad, we geven ze allemaal door zoals Alex al zei. Dan kan het bij een volgende actie meegenomen worden 🙂

Jasper van KPN
Moderator

Fijne eerste Kerstdag! Wij wensen je veel gezelligheid toe vandaag. 

Toe aan een rustmomentje, of heb je zin om fijn met een film op de bank te kruipen? Je kijkt nu gratis naar deze films. Ze staan voor je klaar op je TV+ Box of je tv-ontvanger:

• Rogue agent
  • Assepoester en de kleine tovenaar
  • Corgi
  • Kursk

• Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Geprobeerd met de kortingscode van 21 december een iphone te bestellen bij Forza.

De code werkte niet en bij navraag zegt Forza dat de code niet voor Iphone's is maar voor Macbook's.

Dat staat niet bij het cadeautje van de 21e.

Wat is nu de waarheid

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jos 61 

Dit is de informatie vanuit KPN:

Duurzaam cadeau, slimme prijs

Op zoek naar een slim én duurzaam cadeau voor onder de boom?

Gebruik je code voor 10% korting op refurbished Apple apparaten bij Forza Refurbished.

Kies uit refurbished iPads, MacBooks en Apple Watches en bespaar tot wel € 110,- op een apparaat dat zo goed als nieuw is.
Een slimme keuze voor jezelf of iemand anders.

Hoe verzilver ik de code?

1. Open de MijnKPN app en ga naar ‘Voor Jou’
  2. Ga naar de Kalender en open het vakje van 21 december
  3. Vraag jouw unieke vouchercode aan
  4. Ga naar Forza
  5. Kies je gewenste model
  6. Voer in je winkelmandje je unieke vouchercode in

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 29, 2025

Het gaat inderdaad om iPads, MacBooks en Watches, geen iPhones, ​@Jos 61 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 30, 2025

Het einde van de Attentkalender komt in zicht. Maar, we hebben in het een na laatste vakje nog iets bijzonders voor je! Je kunt kans maken op een hele gave Bricks monteursbus 💚

Je vindt 'm in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN.

Én! Als bonus hebben we óók een leuke winactie hier in de Community! Doe je mee?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Ontzettend leuk vakje weer. Ingeschreven 😃

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 30, 2025

Ik ook en ik krijg meteen deze melding:

Het is gelukt!

Je bent succesvol aangemeld

We doen ons best om het cadeautje eind december bij je te bezorgen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Het is gelukt!

Deze melding kreeg ik niet 😬

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 30, 2025

@Roy74 

Dan zou ik zeker meedoen aan de winactie. Ik had zo’n melding destijds ook met het puzzelboekje en dat boekje staat vandaag in de postnl-app. Dus die komt vandaag binnen. 

Wat betreft deze Bricks bus: Weet jij het formaat (lengte/breedte/hoogte) ​@Alexandra van KPN ? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

@Roy74 

Dan zou ik zeker meedoen aan de winactie. Ik had zo’n melding destijds ook met het puzzelboekje en dat boekje staat vandaag in de postnl-app. Dus die komt vandaag binnen. 

Wat betreft deze Bricks bus: Weet jij het formaat (lengte/breedte/hoogte) ​@Alexandra van KPN ? 

Heb jij magische handjes dat jij steeds de uitverkorene bent 🥳

Heb ook ingeschreven voor de winactie inderdaad. Echt een leuk item. Maar voor nu weer aan de studie voor de laatste target van het jaar 😬

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Succes dan nog even met studeren ​@Roy74!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 30, 2025

Het is gelukt!

@Roy74 

Maar wel vreemd want bij deze actie hoefde je geen adres op te geven, maar alleen een e-mailadres. Nou ja, ik merk het wel.

Het is wel een superleuk kadootje! 

Jasper van KPN
Moderator

Het is gelukt!

Ik kreeg dezelfde melding, dan heb ik mogelijk op de valreep mogelijk toch nog iets gewonnen 😄

• Nieuwkomer
  • December 30, 2025

Ik heb meteen de code aangevraagd 

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Ook aangemeld voor deze leuke attentie 😀……af en toe bouw ik nog wel eens digitale constructies op mijn PC met een geïnstalleerd LEGO programma en ben op de PC  ook tevens geregeld bezig met het al ruim 20 jaar oude rail ontwerp programma Rule the Rail…..ach je moet je als 70er af en toe ook weer even jong voelen 😉