Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 30, 2025

Ik ook en ik krijg meteen deze melding:

Het is gelukt!

Je bent succesvol aangemeld

We doen ons best om het cadeautje eind december bij je te bezorgen.

Ik kreeg dezelfde melding, dan heb ik mogelijk op de valreep mogelijk toch nog iets gewonnen 😄

Toch is dit niet zeker. Het is geen op=op actie zoals het puzzelboekje maar een loterij. Iedereen die inschrijft maakt dezelfde  kans. Er staat niet voor niets: “Maak kans op een Bricks KPN bus”.

Bovenstaande melding kreeg ik ook bij het aanmelden voor de Samsung Galaxy Fit3 op 21 december, waar maar drie exemplaren beschikbaar waren.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 30, 2025

Ik geloof het direct ​@RBxx , maar dan klopt de getoonde melding niet. 

Nu wordt er verondersteld dat ik gewonnen heb, al helemaal omdat niet iedereen die melding krijgt te zien. 

Maar goed, zoals gezegd zie ik het wel. Eigenlijk weet je alleen bij die op = op acties waar je aan toe bent. Bij de kansacties is de winkans vrij klein. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

We gaan het allemaal zien, ik heb bij meerdere items mijn gegevens achtergelaten, dus geduld is een schone zaak… als ik niets heb gewonnen, jammer, maar we moeten door. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Ik geloof het direct ​@RBxx , maar dan klopt de getoonde melding niet. 

Nu wordt er verondersteld dat ik gewonnen heb, al helemaal omdat niet iedereen die melding krijgt te zien. 

Maar goed, zoals gezegd zie ik het wel. Eigenlijk weet je alleen bij die op = op acties waar je aan toe bent. Bij de kansacties is de winkans vrij klein. 

Het Is nu alleen nog wachten op mensen die op basis van de getoonde melding de prijs gaan claimen 😂.

Ik, nevenfunctie ACM, houd dit proces nauwkeurig in de gaten 😁

Het is echt een leuk ding dat Bricks busje maar als anderen ‘m winnen is dat mooi. Geen bus over boord 😃

De moderators komen ogen en oren tekort om alle verbeteringen voor de komende editie te noteren haha.

Ik vond het in ieder geval leuke vakjes dit jaar met voor ieder wel iets leuks. En morgen volgt dan toch echt de KPN weegschaal.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

De moderators komen ogen en oren tekort om alle verbeteringen voor de komende editie te noteren haha.

Ik vond het in ieder geval leuke vakjes dit jaar met voor ieder wel iets leuks. En morgen volgt dan toch echt de KPN weegschaal.

Wat beter tot z’n recht zal komen is een stripje paracetamol 💊, aangezien er nogal wat heen en weer werd geschreven inzake de te winnen items…

Overigens is deze editie inderdaad een zeer succesvolle te noemen, ook ik heb er van genoten. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het was inderdaad unaniem een belachelijk groot succes, zoals Ivo Niehe het zou verwoorden 😁

We zijn hier onder de Moderators meer van het sterke spul ​@driemaster. Hoe denk je dat we het anders volhouden 😋

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Het was inderdaad unaniem een belachelijk groot succes, zoals Ivo Niehe het zou verwoorden 😁

We zijn hier onder de Moderators meer van het sterke spul ​@driemaster. Hoe denk je dat we het anders volhouden 😋

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

Proost! 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Houd jij ook zo van een fijne borrelplank op tafel? Dan is het vakje van vandaag echt iets voor jou: Want vandaag kan je deze toffe borrelplank ophalen in de KPN Winkel in jouw buurt! Wees er snel bij, want op=op.

Geen tijd, geen vervoer of geen zin, om langs de winkel te gaan? Doe mee met onze winactie en maak kans op zo'n leuke borrelplank! Je vindt 'm hier: 

Ik zie het nu pas op het forum, ben er speciaal voor naar de stad gegaan met het openbaar vervoer, helaas was al op. Ongeveer 5 euro armer voor een dode mus.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 31, 2025

Louis trekt terecht alle aandacht maar er worden vandaag ook kaarten voor de film Nachtwacht: Het Kristal van het Kwaad verloot. Inschrijven is zo gedaan en na inloten betaal je slechts 1 euro per kaart dat ook nog eens ten goede komt aan het Mooiste Contacten Fonds. Alleen maar winnaars dus.

Voor de kunstliefhebbers onder ons: Maak kans op tickets voor het Rijksmuseum! 

Wil jij graag tickets winnen voor een bezoekje aan het Rijksmuseum? Dat kan: het vakje van vandaag staat in het teken van het Rijksmuseum. Doe mee met de winactie en maak kans op toegangskaartjes! Je kunt meedoen van 18 t/m 31 december 2025. Wie neem jij mee?

Voor wie niet wil wachten, of niet heeft gewonnen, en toch het Rijksmuseum wil beleven: Je kunt veel tentoonstellingen ook online bezoeken, gewoon vanuit huis!

Je vindt de winactie én de online beleving in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Inmiddels zijn alle acties van de Attentkalender verdwenen van Seaters op twee na: Burgers Zoo en de voetbal wedstrijd Nederland-Noorwegen. 

Heb je niets gehoord over de andere acties? Dan val je buiten de boot. 

• Topper
  • January 5, 2026

Hoe kom ik erachter welke code bij welke actie hoort? Ik kreeg namelijk wel een code als ik aan een actie in de attentkalender heb meegedaan maar die gebruik ik niet gelijk. Nu wil ik dus wat codes gebruiken maar in de mail staat niet bij welke actie ze horen helaas

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2026

@Tevy 

Welke datum heb jij die code ontvangen? 

• Topper
  • January 5, 2026

Meerdere data 19-12, 20-12, 27-12

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2026

Op 19 december 2025 was de puzzel. De code was DENKSPORT25. Maar inmiddels uitverkocht.

Op 20 december 2025 was de koffie in de aanbieding. Koffieliefhebbers opgelet! We hebben ook iets lekkers in de kalender voor onze koffieleuten. Want, vandaag hebben we een fijne deal van Koffievoordeel voor je klaar staan ☕Geniet met de feestdagen extra van je bakje koffie met de 2+1 actie op Gran Maestro Italiano. Vraag jouw voucher op in de MijnKPN app en op onze speciale pagina: Attentkalender van KPN | KPN, en geniet!

27 december 2025 weet ik niet meer. 

Via Seaters kun je nog wel voor twee dingen uit de Attentkalender inschrijven: Burgers ZOO en de Oranje Leeuwinnen. 

• Topper
  • January 5, 2026

Dank je wel maar ik denk niet dat het deze acties waren. Ik heb niet altijd op de dag vd actie de code aangevraagd namelijk.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2026

De meest acties liepen t/m 31 december 2025. De populairste acties waren binnen enkele dagen (of eerder) uitverkocht. 

Volgend jaar sneller reageren op de codes. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat er in de mail niet staat voor welke actie het is maakt dat wat lastiger inderdaad. Die zullen we ook meenemen voor volgende acties, om te kijken of het er duidelijker bij genoemd kan worden.

Je kunt kijken of die codes werken bij de activatiepagina's die Noordzee noemde. Doordat je ze niet op de dag van de actie hebt aangevraagd is dat lastig te achterhalen waar het van is.

• Topper
  • January 5, 2026

Ik heb dit idd al vaker aangegeven bij jullie. Het zou heel fijn zijn als dat in de toekomst wel erbij staat ;-)

Heb je voor mij nog wel een overzicht van de attent kalender? Dan kan ik aan de hand daarvan zien wat mijn interesses waren en dus waarschijnlijk ook daar een code voor heb ontvangen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ja, moeten we even zien hoe we dat volgend jaar anders kunnen doen. Terechte feedback. Voor de data die je noemt, heb ik even gekeken welke acties toen golden. Hopelijk kun je daarmee achterhalen waar jij een code voor hebt ontvangen: 

19-12: Puzzelboekje Denksport en Koffievoordeel actie
20-12: SeniorWeb (kans op 12 maanden gratis lidmaatschap) en een winactie (game) om kans te maken op gratis iPad. Beide dus maak kans deals. 
27-12: CanvasCompany deal en gratis Stampix foto-afdrukken 

• Topper
  • January 5, 2026

Dank je wel. Ik denk alleen dat jullie beter al eerder actie kunnen ondernemen ;-) Er is nu iedere vrijdag een actie… super leuk trouwens!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Zeker, we nemen je feedback nu al mee hoor ​@Tevy 😁 We wachten daarmee niet tot einde van dit nieuwe jaar! En tof om te lezen dat je Voor Jou Vrijdag leuk vindt, ga jij ook elke vrijdag even kijken naar wat er dan voor je klaar staat?