Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: Nog meer extraatjes in mei

  • 21 May 2024
  • 6 reacties
  • 429 keer bekeken
KPN Voor Jou: Nog meer extraatjes in mei

Naast de KPN Voor Jou extraatjes in mei die we eerder deelden, zijn er nog een paar bij gekomen. Je leest hier welke leuke extra's er nog bij gekomen zijn!

 

3 maanden Disney+ cadeau

Voor alle Disney fans! Kijk nieuwe films zoals Wish. Of het nieuwste seizoen van Grey's Anatomy (vanaf 13 juni). En natuurlijk alle Disney klassiekers.

Je vindt de actie hier

 

Probeer Storytel uit

Ken je Storytel al? Lekker buiten luisteren tijdens de fijne zomeravonden. Van misdaadverhalen tot aan romans. Ontdek duizenden luisterboeken en e-books. Nu speciaal voor jou 3 maanden lang voor 1,-/mnd.

 

Kaarten voor wedstrijden van het Nederlands Elftal

Juich ze naar overwinning! Vraag kaarten aan voor wedstrijden van het Nederlandse elftal.

Hier maak je kans!

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Leuk, kan ik Disney+ eens proberen. Bedankt voor dit extraatje.


Veel kijkplezier @Roy74! 😄 Als je van mysteries houdt kan ik Only Murders in the Building aanraden. 🕵🏻‍♀️


Ja, dat is wel mijn genre @Sanne van KPN, ik ga die eens bekijken. Er is hele andere content op Disney zag ik gisteravond na aanmelding. Ik had Disney nog niet gehad en dan is dit een mooi presentje om het eens te proberen.


Ja, dat is wel mijn genre @Sanne van KPN, ik ga die eens bekijken. Er is hele andere content op Disney zag ik gisteravond na aanmelding. Ik had Disney nog niet gehad en dan is dit een mooi presentje om het eens te proberen.

Dan kan ik je ook de serie 'Shogun' aanraden @Roy74 (dat was voor mij namelijk de reden om Disney + te activeren). 


Ja, dat is wel mijn genre @Sanne van KPN, ik ga die eens bekijken. Er is hele andere content op Disney zag ik gisteravond na aanmelding. Ik had Disney nog niet gehad en dan is dit een mooi presentje om het eens te proberen.

Dan kan ik je ook de serie 'Shogun' aanraden @Roy74 (dat was voor mij namelijk de reden om Disney + te activeren). 

Dank je @Jan van KPN. Die staat nu ook op mijn lijst. De service van KPN reikt zo erg ver 😀. Niet alleen de wifi  reikt tot in alle hoekjes. Dat noem ik een vliegende start met Disney+


Ja, dat is wel mijn genre @Sanne van KPN, ik ga die eens bekijken. Er is hele andere content op Disney zag ik gisteravond na aanmelding. Ik had Disney nog niet gehad en dan is dit een mooi presentje om het eens te proberen.

Dan kan ik je ook de serie 'Shogun' aanraden @Roy74 (dat was voor mij namelijk de reden om Disney + te activeren). 

Wat een leuke dienst is Disney+

Erg fijn om het zo eens te kunnen proberen. Ik vind de kwaliteit echt boven de andere diensten uitsteken. HBO had ik net opgezegd om het matige aanbod. Overigens erg eenvoudig om dit via de mijnKPN app te regelen, dat werkt erg prettig.


Reageer