Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou november: Koffievoordeel en meer!

• November 3, 2025
  • 31 reacties
  • 1072 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is tijd voor de KPN Voor Jou extraatjes van november. En koffieliefhebbers opgelet, want er zit weer een Koffievoordeel extraatje bij 😊 Je leest hier welke extra's er allemaal voor je klaar staan deze maand!

Voor de koffieliefhebbers: Koffievoordeel extraatje

Koffielovers opgelet! Terug van weggeweest en geliefd door velen (myself included): is een fijn koffie-extraatje☕

In november bestel je een pakket van 1,25 KG topkwaliteit koffie van Lavazza, Illy en Gran Maestro Italiano bij Koffievoordeel! Met de unieke actiecode betaal je €12,99 voor het pakket, en de verzending is gratis!

Enjoy! 😊 De code vind je in de MijnKPN app bij het Voor Jou hartje.

Toffe winacties

Je vindt deze maand weer een paar leuke winacties in de MijnKPN app! We zetten er een paar voor je op een rij:

5D Flight Experience bij THIS IS HOLLAND

Om de nieuwe serie Airborne van Love Nature in het zonnetje te zetten maakt de klant via Seaters kans op een 5D Flight Experience bij THIS IS HOLLAND.

Stranger Things screening

Ben jij fan van de griezelige Stranger Things serie? Dan is deze actie leuk voor jou! Er zit een nieuw seizoen aan te komen… Je maakt via de MijnKPN app kans op een exclusieve bioscoopscreening van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Stranger Things.

VROOOOOM

Voor de liefhebbers van VROOOOOM! Je maakt via de app kans om op zondag 23 november plaats te nemen in het publiek bij de live-uitzending van VROOOOOM. Zit op pole position voor de mooiste verhalen, diepgaande analyses en exclusieve inside-info van speciale gasten.  

Deze actie loopt tot en met 14 november.

Black Friday acties bij onze partners

In het teken van Black Friday hebben we een aantal leuke deals voor je: Kortingscodes die je kunt gebruiken om te shoppen bij verschillende partners van ons. Je vindt de codes in de MijnKPN app!

Je vindt er acties zoals: 

• Thuisbezorgd (€13 bij een minimale bestelling van €20, alleen voor nieuwe klanten),
  • Tefal (€250 korting op een 11-delige pannenset),
  • Topdoek (31% korting)
  • en VandeBron (€25 korting bovenop de online aanbieding).

Zender van de maand

De zender van de maand in november is NPO 2 Extra! Het thema van deze zender is alles rondom kunst en cultuur. Je ziet 'm de hele maand op kanaal 41.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

31 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Tijd voor nieuwe koffie ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry? 😁☕

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Koffielovers opgelet! Terug van weggeweest en geliefd door velen (myself included): is een fijn koffie-extraatje☕

In november bestel je een pakket van 1,25 KG topkwaliteit koffie van Lavazza, Illy en Gran Maestro Italiano bij Koffievoordeel! Met de unieke actiecode betaal je €12,99 voor het pakket, en de verzending is gratis!

@Roy74 ​@Raspberry Mijn duimen heeft gewerkt!

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 3, 2025

Dat is een mooi pakket! Thanks ​@Alexandra van KPN meteen besteld 🙂👊

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 3, 2025

Ik zag het ​@Sanne van KPN. Helaas kan mijn Senseo niet overweg met koffiebonen 😂

Misschien als ik goed pers 😅

Ik ga eens vragen of ik iemand een plezier kan doen met dit pakket. Het is een prima aanbieding waarvoor hulde KPN.

Overigens zag ik ook een thee actie. Ik denk dat ik hier gebruik van ga maken om mijzelf te verwennen met een lekker kop thee tijdens de koude dagen. Wat een luxe!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Awww dat wordt met een Senseo inderdaad lastig. Thee is ook altijd goed! 

Mocht je nog meer manieren willen om koffie te drinken, mijn moeder had mij zo'n koffiepotje cadeau gedaan toen ik uit huis ging: Koffiepot met filter en deksel - Villeroy and Boch Luxembourg keramiek - Bodour. Bonen malen, filtertje op het keramieken filter, bonen erin en heet water opgieten. Hele lekkere koffie en niet duur! Zijn ook in veel kringloopwinkels te vinden. 😄

Geniet van de thee! 💚

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 3, 2025

En stiekem is filterkoffie nog steeds het lekkerste. Ik zal eens vragen of mijn ouders nog een koffiemolen hebben.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 3, 2025

De MijnKPN app zaait verwarring. Is VROOOOOM nu op 23 november zoals hierboven (en bij Seaters staat) of heeft de MijnKPN app hieronder gelijk?

Voor de volledigheid: de race in Las Vegas vindt plaats op zaterdagavond 22 november (lokale tijd), hier is het dan zondag 23 november 05:00 uur.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 3, 2025

En stiekem is filterkoffie nog steeds het lekkerste. Ik zal eens vragen of mijn ouders nog een koffiemolen hebben.

Klopt helemaal! Zelf maal ik weleens een bakkie… 

...handmatig met deze Tchibo koffiemolen. Maar een Nespresso machine is wellicht wat sneller voor een bakkie ☕

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Scherp van je ​@RBxx, ik denk voorzichtig dat dit niet goed in de MijnKPN app staat, en dat het 23 november is. Dat staat wel in de info die wij gekregen hebben: we checken het even!

Oohhh dat is denk ik héél erg lekker ​@driemaster 😁 sneller is niet per se beter, hoewel ik de koffie uit mijn bonenmachine ook heeeeel erg lekker vindt! 

Zou ik doen ​@Roy74 😊 al zou het enkel voor de afwisseling zijn!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 3, 2025

Ik heb me bij Seaters aangemeld voor VROOOOOM​​  @Alexandra van KPN 
Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen 😉. Als ik geselecteerd word🙏🏻 hoor je meer….

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 3, 2025

Ik gebruik een blender (Nutri Blitzer). Gaat heel snel, met het molletje van Tshibo krijgt ik waarschijnlijk al blaren in vingers na 10 kopjes koffie.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 4, 2025

De koffiemolen bij mijn ouders is zoek ​@driemaster 😅 Nu kost een molen niet veel maar ik mis daarnaast ook nog een filter koffieapparaat. Om nu te gaan klooien met opgiet keramieken potjes gaat wel wat ver. Eens rondvragen of er liefhebbers zijn voor deze mooie deal.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 4, 2025

Ik kwam wel dit tegen, ​@Roy74, een hervulbare pad voor de senseo. Kan je zelf gemalen koffie in doen. Moet je alleen nog de koffiemolen zien te vinden 😄

Zit zelf ook in de vergelijkbare situatie dat ik een senseo en een dolce gusto apparaat heb voor mijn dagelijks gebruik. Heb ook nog wel een filter koffiemachientje in de berging, maar die komt alleen met mijn verjaardag uit de kast 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nog even terugkomend op jouw vraag ​@RBxx: De juiste datum (voor VROOOOOM) is inderdaad 23 november! Het is intussen ook aangepast in de app, zodat het helemaal klopt 😊

Dankjewel voor jouw seintje, en ik duim voor je!! 🤞🏼

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Ik kwam wel dit tegen, ​@Roy74, een hervulbare pad voor de senseo. Kan je zelf gemalen koffie in doen. Moet je alleen nog de koffiemolen zien te vinden 😄

Zit zelf ook in de vergelijkbare situatie dat ik een senseo en een dolce gusto apparaat heb voor mijn dagelijks gebruik. Heb ook nog wel een filter koffiemachientje in de berging, maar die komt alleen met mijn verjaardag uit de kast 😁

Met die hervulbare pad kan je ook nog eens zelf de sterkte en maling bepalen. Dat lukt niet in zo’n nat WC-papiertje 😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 4, 2025

Ik zie het ​@Alexandra van KPN . De datum is nu overal hetzelfde 👍.

Dankjewel voor jouw seintje, en ik duim voor je!! 🤞🏼

Graag gedaan. Nu afwachten of ik geselecteerd word.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

@Roy74 Klopt helemaal wat je zegt. Inderdaad heb ik ook zo’n keramieken filtertje om af en toe een ‘opschenk’ bakkie te doen i.p.v. een Nespresso. Waar je veel soorten van kan kopen. Lavazza behoort tot mijn favorieten. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 4, 2025

Haha, ik ga stuk hier. Wat een geweldige reactie van je ​@Alexandra van KPN!!! Je hebt het gewoon onthouden. 😍😁

Voel mij bij deze meer dan zeer vereerd om mij hiervan op de hoogte te stellen. Super dankjewel! 🤗

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 4, 2025

@Roy74 ​@Raspberry Mijn duimen heeft gewerkt!

Haha, fantastisch! Hier een momentje van geluk. Bedankt, zo lief van jullie ​@Alexandra van KPN en ​@Sanne van KPN. 🤗

Uiteraard ga ik met volle teugen van dit cadeautje genieten, maar eerst een bestelling plaatsen! 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 4, 2025

@Roy74 Klopt helemaal wat je zegt. Inderdaad heb ik ook zo’n keramieken filtertje om af en toe een ‘opschenk’ bakkie te doen i.p.v. een Nespresso. Waar je veel soorten van kan kopen. Lavazza behoort tot mijn favorieten. 

Nog even en we gaan opgieten met een fluitketel 😁

Rook wel altijd lekker maar voor het gemak pak ik een pad voor mijn dagelijkse koffiemomentje.

@Erik van KPN de recensies van de vulbare pad lijken niet best. Wist niet eens dat zoiets bestond.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 4, 2025

Haha, ik ga stuk hier. Wat een geweldige reactie van je!!! Je hebt het gewoon onthouden. 😍😁

Voel mij bij deze meer dan zeer vereerd om mij hiervan op de hoogte te stellen. Super dankjewel! 🤗

Als je maar blijft pushen 😂

Jammer dat er geen pads te bestellen zijn met deze actie maar ben geen spelbreker in de vreugde 😁

Overigens is er nog maar 1 merk pads te bestellen via koffievoordeel. Waarschijnlijk zijn ze daar nog geschrokken van het succes van de KPN voordeeltjes. Hele dozen koekjes zijn gekaapt 😀

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

@Roy74 en ​@Erik van KPN Je hebt ze ook voor Nespresso machines, bij de HEMA. Ik begin er niet aan, lijkt mij helemaal niks. Eerst malen, dat gaat wel lukken, vervolgens pielen om die ‘bakjes’ te vullen, keuken helemaal onder de koffie, nee, ik hou mij wel bij een cupje kant en klaar. Of af en toe een Senseo. Ook lekker!

Jongens en meisjes geniet ervan! ☕

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 4, 2025

Haha, ik ga stuk hier. Wat een geweldige reactie van je!!! Je hebt het gewoon onthouden. 😍😁

Als je maar blijft pushen 😂

Jammer dat er geen pads te bestellen zijn met deze actie maar ben geen spelbreker in de vreugde 😁

Overigens is er nog maar 1 merk pads te bestellen via koffievoordeel. Waarschijnlijk zijn ze daar nog geschrokken van het succes van de KPN voordeeltjes. Hele dozen koekjes zijn gekaapt 😀

Haha, echt he, zie hier het resultaat. Bedankt iedereen. Dit keer ga ik iets extra bestellen. Gewoon omdat het kan! 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Lekker, geniet ervan allemaal! ☕ Op welke manier je je koffie ook maakt en drinkt 😉

En tuurlijk ​@Raspberry! Zeker als mede-koffieliefhebber begrijp ik héél goed hoe belangrijk een goed bakje koffie én voorraad is 😁 Super leuk dat je zo blij verrast bent, graag gedaan! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 6, 2025

Lekker, geniet ervan allemaal! ☕ Op welke manier je je koffie ook maakt en drinkt 😉

En tuurlijk ​@Raspberry! Zeker als mede-koffieliefhebber begrijp ik héél goed hoe belangrijk een goed bakje koffie én voorraad is 😁 Super leuk dat je zo blij verrast bent, graag gedaan! 

Erg lief dit! 😊