Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou november: Koffievoordeel en meer!

• November 3, 2025
  • 31 reacties
  • 1072 keer bekeken
Toon eerste bericht

31 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Ik had deze koffieactie over het hoofd gezien, maar zojuist heb ik het koffiepakket alsnog besteld. 😀

@Alexandra van KPN Je mag mij ook op jouw koffielijst zetten. 😁

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 9, 2025

Haha! Alexandra krijgt straks nog een taak erbij om iedereen te taggen als er een koffieactie komt 😊Ik baal wel dat deze actie alleen voor bonen is en niet voor capsules, maar de echte liefhebber heeft natuurlijk liever bonen. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Besteld, overmorgen in huis! De grootgrutter met het blauwe logo heeft mijn merk bonen in de bonus, hier dus dubbel feest! 😁 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik had deze koffieactie over het hoofd gezien, maar zojuist heb ik het koffiepakket alsnog besteld. 😀

@Alexandra van KPN Je mag mij ook op jouw koffielijst zetten. 😁

Oooo heel goed ​@Katana321! Ik zal het onthouden 😁 en dat wordt ook voor jou genieten straks, heerlijk!

Dubbel feest is nog beter ​@Berrie_Kaas 😁 Er bestaat natuurlijk niet zoiets als teveel koffie (of teveel voorraad), hehe.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 23, 2025

Ik heb me bij Seaters aangemeld voor VROOOOOM​​  @Alexandra van KPN 
Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen 😉. Als ik geselecteerd word🙏🏻 hoor je meer….

Helaas heb ik van Seaters geen bericht ontvangen, dus zit ik nu thuis naar VROOOOOM te kijken 😥.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammerrrrr. 🙃 Maar met dit weer is thuiszitten hopelijk ook niet verkeerd! Veel plezier ​@RBxx!