Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou Zomer Extraatjes: Gratis Greetz kaart en 3 maanden Flitsmeister PRO

  • 16 July 2024
  • 4 reacties
  • 493 keer bekeken
KPN Voor Jou Zomer Extraatjes: Gratis Greetz kaart en 3 maanden Flitsmeister PRO

We hebben nog 2 leuke KPN Voor Jou zomer extraatjes voor je: Verstuur een gratis Greetz kaart en ontvang gratis 3 maanden Flitsmeister PRO! Een vakantiegroet vanuit het buitenland naar je familie of juist lekker vanuit je eigen achtertuin een kaartje sturen naar die ene lieve vriendin. Het kan allemaal 🌞

 

Verstuur een gratis Greetz kaart

Stuur je vakantiegroetjes via een gepersonaliseerde kaart, zonder te hoeven zoeken naar een brievenbus. Verstuur een vakantiegroet vanuit de luie stoel in eigen land. Of gewoon, zomaar een kaartje naar iemand die je lief vindt.

Van 15 juli t/m 31 augustus kan jij een gratis, persoonlijke Greetz kaart versturen. Inclusief personalisatie met een foto. De actie geldt voor kaarten van maximaal €3,79, duurdere kaarten en ballonkaarten zijn uitgesloten. Je betaalt alleen de verzendkosten zelf (€1,14).

 

Hoe verstuur ik de gratis kaart?

  • Je vind de actie op KPN Voor Jou en in de MijnKPN App
  • Log in met je KPN ID om de Greetz-code aan te vragen
  • Je ontvangt de code via e-mail
  • Ga naar greetz.nl of download de Greetz-app 
  • Kies een fotokaart. Let op: de code is alleen geldig voor fotokaarten 
  • Maak je kaart persoonlijk met eigen foto('s) en tekst  
  • Gebruik jouw unieke code in je winkelmandje en verstuur de kaart 

 

Flitsmeister PRO 3 maanden gratis

Plannen om deze zomer veel in de auto te zitten naar leuke uitjes of je vakantiebestemming? Laat ons je helpen! We geven deze zomer al onze mobiele klanten 3 maanden Flitsmeister PRO cadeau. De 3 cadeaumaanden lopen automatisch af, dus je zit nergens aan vast. 

 

Hoe werkt het?

Je krijgt dit cadeau door het aanmaken van een gratis Flitsmeister Parkeren account met de betaalmethode KPN Pay. Handig, dan kan je via deze manier ook betalen voor parkeren via jouw mobiele factuur. En natuurlijk hoef je geen parkeerkosten te maken om te genieten van dit Kadootje. 

Heb je al een Flitsmeister Parkeren account met KPN Pay? Dan hoef je niets te doen. Je ontvangt automatisch van Flitsmeister een e-mail met jouw unieke couponcode. 

 

Hoe stel je KPN Pay in bij Flitsmeister? 

  1. Klik hier of ga naar de Flitsmeister app en tik op de 3 streepjes linksonder in de app. Kies ‘Parkeren’.  
  2. Kies voor ‘Parkeren inschakelen’.  
  3. Maak een Flitsmeister account aan en/of log in.  
  4. Volg de stappen, vul je gegevens aan en bevestig via sms.  
  5. Kies voor betaalmethode KPN Pay. Staat KPN Pay er niet bij als betaaloptie? Wacht dan heel even en kom later terug. Na een tijdje moet het zichtbaar zijn. 
  6. Binnen 1 werkdag ontvang je een email van Flitsmeister met hierin een unieke code om gebruik te maken van jouw Kadootje.  

 

Wij wensen je een mooie zomer toe! ​​​​🌅 Naar wie stuur jij een gratis kaartje?

Alle andere KPN Voor Jou extra's in juli vind je hier:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

 

Veelgestelde vragen

 

Wanneer geldt deze actie?

De Greetz actie loopt tot en met 31 augustus 2024.

De Flitsmeister actie loopt tot en met 2 september 2024.

 

Heb ik een account nodig voor het gebruik van de Greetz actie?

Ja, voor het ontwerpen van een kaart heb je een account nodig op www.greetz.nl. Je kunt een nieuw account aanmaken of gebruik maken van een bestaand account.

 

Kan ik alle type/formaten kaarten versturen of een bepaalde selectie?

Alle fotokaarten t/m EUR 3,79 kunnen worden gekozen. Grotere kaarten en cadeaus zoals ballonnen kunnen niet worden gekozen bij deze actie.

 

Kan ik een duurdere kaart kiezen en dan bijbetalen?

Helaas, dit is niet mogelijk.

 

Is de gratis kaart inclusief portokosten? (ook eventueel naar het buitenland?)

Nee, de portokosten voor EUR 1,14 zijn niet inclusief en betaal je bij het afronden van je bestelling.

 

Tot wanneer kan ik de gratis kaart versturen?

Het versturen van de gratis kaart kan tot en met 31 augustus.

 

Waar ik terecht als ik vragen heb over het maken en versturen van een Greetz kaart?

Kom je er niet uit of heb je vragen, ga dan naar de klantenservice van Greetz. Op https://klantenservice.greetz.nl/hc/nl/requests/new staat een contactformulier waar je jouw vraag kunt doorgeven.

 

Wat kan je met Flitsmeister PRO? 

Flitsmeister PRO zit vol met handige functies zoals Apple CarPlay, Android Auto, je actuele en gemiddelde snelheid en meer. Allemaal zonder reclame. 

 

Aanzetten van Flitsmeister PRO lukt niet, wat nu?

Neem dan hier contact op met Flitsmeister.

 

Wat is KPN Pay? 

We willen allemaal snel en zonder gedoe betalen. Met KPN Pay doe je dat veilig en makkelijk in apps en app stores. Zo betaal je alles in 1 keer via je maandelijkse KPN factuur.

Meer informatie over KPN Pay lees je hier: KPN Pay: betalen via je KPN factuur.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vraag: is Flitsmeister PRO, ook voor mij? 

Ik heb een data-only sim van KPN, een 097xxxxxxx nummer dus. Bellen, en de facturen voor mobiel lopen voor twee abonnementen via Simyo, ook KPN. 

Reputatie 7
Badge +14

Een harde eis is wel dat dit dan via de betaalmethode KPN Pay moet lopen Berrie. Het is dan de vraag of je die hebt aanstaan voor het apparaat waar je de app op draait.

Hoe stel je KPN Pay in bij Flitsmeister? 

  1. Klik hier of ga naar de Flitsmeister app en tik op de 3 streepjes linksonder in de app. Kies ‘Parkeren’.  
  2. Kies voor ‘Parkeren inschakelen’.  
  3. Maak een Flitsmeister account aan en/of log in.  
  4. Volg de stappen, vul je gegevens aan en bevestig via sms.  
  5. Kies voor betaalmethode KPN Pay. Staat KPN Pay er niet bij als betaaloptie? Wacht dan heel even en kom later terug. Na een tijdje moet het zichtbaar zijn. 
  6. Binnen 1 werkdag ontvang je een email van Flitsmeister met hierin een unieke code om gebruik te maken van jouw Kadootje.  

 

Reputatie 7
Badge +7

Dit werkt dus bij mij niet @Remco van KPN .

  • Kies voor betaalmethode KPN Pay. Staat KPN Pay er niet bij als betaaloptie? Wacht dan heel even en kom later terug. Na een tijdje moet het zichtbaar zijn. 

Ik zie hierbij op mijn mobiel de drie voor mij bekende betaalopties maar zonder KPN Pay. Ik gebruik KPN Pay (nog) niet, mede omdat Mobily Pay mijn 097xxxxxx nummer niet accepteert. Ik stop er maar mee, heb al Flitsmeister en betaal deze via mijn Creditcard. Had graag de 3 maanden gratis benut maar dat lukt in mijn situatie dus niet, helaas.

Reputatie 7
Badge +14

Jammer @Berrie_Kaas! Ik had al een vermoeden, maar bedankt dat je dit toch even getest hebt en aan ons hebt teruggekoppeld. 

Reageer