Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: Zomerse extraatjes in juli 2025

• July 1, 2025
  • 47 reacties
  • 844 keer bekeken
KPN Voor Jou: Zomerse extraatjes in juli 2025
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Elke maand zijn er leuke extra's met KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn! Je leest hier welke (zomerse) extraatjes er in juli voor je klaar staan.

Een waterdicht telefoonhoesje voor aan het strand

Het is (bijna) tijd voor vakantie! Ga je naar het strand? Grote kans dat je niet droog blijft. Gelukkig is jouw telefoon goed beschermd met dit waterdichte telefoonhoesje. Ook handig voor als je naar het zwembad gaat. Vraag jouw unieke code aan via de MijnKPN app. Zolang de voorraad strekt. Op = op.

Stuur een zomerkaartje met Kaartje2go!

Lieve zomergroetjes versturen, of juist iemand in het zonnetje zetten? Stuur een gratis kaart via Kaartje2go 💚 Je krijgt 'm van ons (ter waarde van €5,-), inclusief postzegel.

Vraag jouw code aan via MijnKPN en stuur je kaart! Je code is geldig tot en met 31 augustus.

Speel CombiCrush en maak kans op prijzen

CombiCrush is terug! Kan jij meer dan 550 punten halen? Speel mee in de MijnKPN app en maak kans op Samsung-prijzen.

Meer puzzelplezier

Heb je onze Grote KPN Community Zomer Puzzel al gezien?

Kaarten voor de dierentuin, zomerfestivals en meer

Maak kans op kaarten en vier de zomer! Met de familie gezellig een dag naar Dierenpark Amersfoort? Of ga jij graag naar een leuk festival? Kijk in de MijnKPN app en maak deze zomer kans op tickets!

Hoe werkt het?

1. Ga naar de MijnKPN app en kijk bij het groene ‘Voor Jou’ hartje
  2. Kies je uitje en vraag tickets aan.
  3. We verloten de tickets. Je krijgt bericht als je bij de gelukkige winnaars zit!
  4. Zeg op tijd 'ja' tegen je tickets.
  5. Veel plezier op jouw uitje!

Vaak vragen we een kleine bijdrage voor het KPN Mooiste Contact Fonds. Nooit meer dan 4,- per ticket. Het fonds zorgt voor contact met ouderen en zieke kinderen. Je leest er hier meer over

Zender van de maand

Er staat veel sport op de planning in juli, dus je kunt genieten met Eurosport 2 als zender van de maand! 

Eurosport 2 is dé zender voor nog meer topsport, met live-verslagen, samenvattingen en hoogtepunten van internationale sportwedstrijden. Je ziet 'm de hele maand op kanaal 42.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

47 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Lekker zomerse extraatjes. Ik moet nog een maandje werken maar kom zo al in zomerse sferen 🌴

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Mooizo! Nog even en dan vakantie dus. 😄 Doe je ook al mee met de Grote KPN Community Zomer Puzzel ​@Roy74? Kan ook bijdragen aan extra zomerse sferen. ☀

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

De kortingscode voor Denksport pakt niet? 
Ik heb (ook) een waterdicht hoesje aangevraagd. Gaat dit per cadeautje? *1 cadeau/kortingscode per klant? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Anneke-Anna Het is eenmalig een gratis waterdicht hoesje per klant inderdaad. 😄

Wat Denksport betreft, je gebruikt de code op https://www.denksport.com/kpn
Ik plak voor het gemak de voorwaarden op de site hier ook even, misschien dat het één van de daar opgegeven redenen is die in de weg zit?

Dit voordeel is geldig t/m 31 augustus 2025 en alleen geldig voor nieuw af te sluiten abonnementen (niet als een verlengingsabonnement op een al bestaand/lopend abonnement), niet geldig i.c.m. andere acties en niet inwisselbaar tegen contanten.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

@Anneke-Anna Het is eenmalig een gratis waterdicht hoesje per klant inderdaad. 😄

Wat Denksport betreft, je gebruikt de code op https://www.denksport.com/kpn
Ik plak voor het gemak de voorwaarden op de site hier ook even, misschien dat het één van de daar opgegeven redenen is die in de weg zit?

Dit voordeel is geldig t/m 31 augustus 2025 en alleen geldig voor nieuw af te sluiten abonnementen (niet als een verlengingsabonnement op een al bestaand/lopend abonnement), niet geldig i.c.m. andere acties en niet inwisselbaar tegen contanten.

Ik was niet volledig in mijn vraag 🙈😅1per klant is meer dan zat 😆🥰

Of een hoesje of Denksport doelde ik op, ik bracht het onduidelijk. 

Er gaat iets mis, ik probeer het met Denksport (is een deal) later nog wel een keertje. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ooohh nu snap ik je! Haha. Het mag beiden hoor. Ik heb het net getest en ik kan zowel de code voor Denksport als het hoesje aanvragen. 

Mocht het niet lukken met je code, laat het weten! Ik gebruik de mijne niet dus dan krijg je die in een PB van me als het met de jouwe niet wil. 🙂

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

Ooohh nu snap ik je! Haha. Het mag beiden hoor. Ik heb het net getest en ik kan zowel de code voor Denksport als het hoesje aanvragen. 

Mocht het niet lukken met je code, laat het weten! Ik gebruik de mijne niet dus dan krijg je die in een PB van me als het met de jouwe niet wil. 🙂

Aaah fijn ​@Sanne van KPN maar ik heb de code van mijn moeder geprobeerd en die lukt ook niet. Ik doe iets fout of er gaat iets fout. Ik voer de code in bij het winkelmandje (zie afbeelding) en krijg de melding dat de codes niet geldig zijn 🤷‍♀️

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, ik krijg dezelfde melding. Gek. 😕 Ik ga het doorgeven. Als we meer info hebben laten we het hier weten, dank voor het melden ​@Anneke-Anna

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 5, 2025

Hmmm, ik krijg dezelfde melding. Gek. 😕 Ik ga het doorgeven. Als we meer info hebben laten we het hier weten, dank voor het melden ​@Anneke-Anna

Gelukkig dat ik niet de enige ben met de melding 😅

Bedankt voor de moeite ieder geval. 🙏

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Mooizo! Nog even en dan vakantie dus. 😄 Doe je ook al mee met de Grote KPN Community Zomer Puzzel ​@Roy74? Kan ook bijdragen aan extra zomerse sferen. ☀

Yes. Nog een maandje door. Ik puzzel me overdag al suf dus de puzzel sla ik over 😁

Jasper van KPN
Moderator

Gelukkig dat ik niet de enige ben met de melding 😅

Bedankt voor de moeite ieder geval. 🙏

Hoi ​@Anneke-Anna, als we het nu testen werkt het wel. Krijg je de melding nog steeds, of lukt het nu wel? Mogelijk moet je de cookies of tijdelijke bestanden van de browser even verwijderen, zodat er niets meer in de weg zit.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Hoi ​@Anneke-Anna, als we het nu testen werkt het wel. Krijg je de melding nog steeds, of lukt het nu wel? Mogelijk moet je de cookies of tijdelijke bestanden van de browser even verwijderen, zodat er niets meer in de weg zit.

Dank voor het testen. Ik weet niet wat er in de weg zit maar geen volle cache. 
Het lukt dus nog steeds niet. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is jammer, heb je ook een andere browser geprobeerd om dat uit te sluiten?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Dat is jammer, heb je ook een andere browser geprobeerd om dat uit te sluiten?

Ik heb het met verschillende devices en browsers getest en telkens de melding “kortingscode xxxxxxxx niet geldig”

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 7, 2025

Hoi ​@Anneke-Anna , ik stuur je in dit geval even een PB met daarin het verzoek om iets uit te proberen!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Hoi ​@Anneke-Anna , ik stuur je in dit geval even een PB met daarin het verzoek om iets uit te proberen!

Gezien, dank je en ook geprobeerd. Mijn 1e keuze pakte de code telkens niet, de woordzoeker abonnement van €6,90 en ik dacht laat ik eens de duurdere proberen en daar werken alle codes wel. Nouja zeg 😳

Heb de codes geannuleerd en vooralsnog ongebruikt gelaten maar wel een beetje stom want de keuze was echt via de https://www.denksport.com/kpn

*ik vraag me af of dit een kromme manier van melden is dat mijn 1e keuze gewoon niet meer beschikbaar is. 

• Topper
  • July 18, 2025

Waarom is deze actie niet voor iedereen en bv en je weer verplicht een app te installeren?

Betaal genoeg aan kpn, verdien wel een keer een extraatje zonder verplichte app maar een gewoon webformulier.

• Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Leuke actie van het telefoonhoesje. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • July 18, 2025

Waarom is deze actie niet voor iedereen en bv en je weer verplicht een app te installeren?

Betaal genoeg aan kpn, verdien wel een keer een extraatje zonder verplichte app maar een gewoon webformulier.

Hi Bijarno, laat ik me allereerst benoemen dat wij ontzettend blij zijn met jou als klant. Daarom ook deze zomerse extraatjes. Hiervoor dien je inderdaad de Mijn KPN app te installeren, zo heb je alles op 1 centrale plek. Niet alleen deze extra's maar ook een overzicht van je abonnement, je facturen, verbruik en thuisnetwerk. Wel zo handig. 

De app is overigens kosteloos en makkelijk te installeren in de app storen van je toestel, of ga naar onze website voor de QR-code. Scan deze met je camera en volg de stappen. 

• Topper
  • July 18, 2025

Ik heb op de laptop alles op 1 plek, KPN gunt me daar alleen die extraatjes niet.  Dat maakt klanten zoals mij dus minder geliefd bij KPN. 

Erwin van KPN
Moderator

We gunnen je het zeker wel. Maar het is alleen wel gekoppeld aan een app.  Zo is die actie nu eenmaal opgebouwd.  Nogmaals, het is kosteloos en er zitten verder ook geen addertjes onder het gras. Het is gewoon jouw eigen klantomgeving waarin je zelf de regie over je diensten voert. 

• Topper
  • July 19, 2025

We gunnen je het zeker wel. Maar het is alleen wel gekoppeld aan een app.  Zo is die actie nu eenmaal opgebouwd.  Nogmaals, het is kosteloos en er zitten verder ook geen addertjes onder het gras. Het is gewoon jouw eigen klantomgeving waarin je zelf de regie over je diensten voert. 

Dat addertje is het verplichten tot een app…..

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Dat addertje is het verplichten tot een app…..

In 2025 ontkom je daar vaak niet aan ​@Bijarno ;)

• Deelnemer
  • July 20, 2025

Vorige week heb ik jullie nieuwsbrief ontvangen. Een gratis waterdicht hoesje is natuurlijk niks mis mee. Ik kan hem helaas niet aanvragen, krijg continu de melding “oeps, er gaat iets mis”. 
joe kunnen we dit oplossen? Gebeld met 0800-0402 maar die weten het zo 123 ook niet…..

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@vbl, leuk dat je het hoesje aan wilt vragen! Wat als je het op een ander apparaat probeert? Of het apparaat waar je het nu op probeert even herstart? 

Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!