Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: Zomerse extraatjes in juli 2025

• July 1, 2025
  • 47 reacties
  • 844 keer bekeken
KPN Voor Jou: Zomerse extraatjes in juli 2025
Toon eerste bericht

47 reacties

• Deelnemer
  • July 20, 2025

Hi ​@Sanne van KPN ,

Dat heb ik uiteraard geprobeerd helaas zonder resultaat. Cookies verwijderd, Browser opgeschoond alles zonder resultaat. Ik blijf de melding krijgen ….

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Top dat je dat al geprobeerd hebt! Hmmm, ik heb al een hoesje als test aangevraagd dus ik kan niet controleren of het een algemeen probleem is. Ik zal het in elk geval aankaarten. 
Mocht je een ander apparaat nog niet geprobeerd hebben, dan raad ik dat ook nog aan in de tussentijd.

• Deelnemer
  • July 20, 2025

Ik heb het ook al op een ander apparaat geprobeerd, helaas dezelfde melding. Hoor graag een oplossing. 

• Deelnemer
  • July 21, 2025

Is er al een oplossing? Zoals (helaas) al verwacht ben ik NIET door KPN gebeld dus zelf maar weer de moeite genomen. Betreffende persoon was/is niet op de hoogte van de actie. Triest verhaal vind ik persoonlijk. Hoe kan je nou niet op de hoogte zijn van acties die door je werkgever worden verstrekt???? Dit zgn. gratis hoesje heeft me nu al zoveel moeite tijd en moeite gekost dat deze voor mij niet meer gratis is. Beetje jammer KPN!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 21, 2025

Hoi ​@vbl , ik heb het zelf net ook geprobeerd en dat lukte zonder problemen. Begrijp dat dit voor jou als een 'dooddoener' over kan komen maar zo bedoel ik het natuurlijk niet. Op wat voor apparaten heb je het allemaal geprobeerd? Is de MijnKPN app ook helemaal up to date? Zijn de besturingssystemen van de apparaten waarmee je hebt geprobeerd ook up to date?

• Deelnemer
  • July 21, 2025

​@Jan van KPN, dat heb ik uiteraard geprobeerd (heb ik gisteren ook aan ​@Sanne van KPN gemeld). Op alle apparaten dezelfde melding ‘Oeps er is iets misgegaan'. Nou, geloof me ik doe niets verkeerds….

Standaard antwoorden kan ik niets mee en uteraard is alles up-to-date., zowel mobiel, tablet als PC. Bij jou is het gelukt, gefeliciteerd! Je collega 0800-0402 vrijdag aan de telefoon weet me te vertellen dat als het bij mij niet lukt het waarschijnlijk een algemene storing is. Je collega vandaag aan de telefoon is niet bekend met de acties van KPN. Beide bellen me terug als ze het antwoord weten. Waarschijnlijk is de actie dan inmiddels voorbij of zijn de hoesjes op. Nogmaals, kansloze actie van KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 21, 2025

Begrijpelijk dat je baalt ​@vbl, ik had het ook echt graag anders gezien. Wel jammer dat je zo cynisch reageert met je 'gefeliciteerd'. Ik gaf in mijn vorige bericht uitdrukkelijk aan dat dit voor jou over kon komen als een dooddoener maar dat dit niet mijn bedoeling was. Ik probeer enkel te achterhalen waar het fout kan gaan, niet meer en niet minder. En nogmaals, ik begrijp echt dat zoiets de nodige frustratie op kan leveren maar laten we wel constructief blijven, daar komen we in de regel het verst mee. Ik ben verder geen soortgelijke berichten tegengekomen dat mensen hiermee problemen ervaren en heb ze zoals gezegd zelf ook niet ervaren. Ik kan dus niet uitsluiten dat er ook de mogelijkheid is dat er iets fout gaat aan jouw kant. Als je hierover nog wordt teruggebeld, wil ik je in eerste instantie dan ook vragen om dat even af te wachten. 

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 22, 2025

Ik ben ingeloot voor 4 kaartjes voor Dierenpark Amersfoort. Maar ik kan nergens meer terugvinden of deze kaarten voor een bepaalde datum zijn. Voordat ik ze accepteer zou ik dat graag willen weten.

• Deelnemer
  • July 22, 2025

Zie onderstaand. Dat bedoel ik nou ​@Jan van KPN ​@Sanne van KPN . Vanaf minuut 1 geprobeerd een hoesje aan te vragen en kan krijg je dit. En dan ook nog te horen krijgen dat ik me daarover geen zorgen hoef te maken….. en dan mij dan vragen om constructief te blijven? Dat moet KPN doen niet ik.

Overigens ondanks 2 toezegging tot op heden toe niet teruggebeld. Geen nieuws is ook nieuws kent men blijkbaar bij KPN niet!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het nieuws is nu dat de hoesjes helaas tijdelijk uitverkocht zijn. Op 1 augustus komt er weer een nieuwe batch, dus dan is het advies om het weer even te proberen. Het kan goed zijn geweest dat de batch al op was op het moment dat jij probeerde een hoesje aan te vragen. Meer kunnen we nu even niet doen. Als het dan weer mis gaat, dan gaan we dan kijken wat er mogelijk is. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik ben ingeloot voor 4 kaartjes voor Dierenpark Amersfoort. Maar ik kan nergens meer terugvinden of deze kaarten voor een bepaalde datum zijn. Voordat ik ze accepteer zou ik dat graag willen weten.

We kunnen dat voor je navragen, maar de kans bestaat dat dan de 48-uur-acceptatietijd dan verloopt. Dus ik zou zeggen accepteer ze maar en check dan of je ze kunt inzetten op de gewenste datum :) Lukt dat niet, dan kun je er vast iemand anders blij mee maken. 

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 22, 2025

We kunnen dat voor je navragen, maar de kans bestaat dat dan de 48-uur-acceptatietijd dan verloopt. Dus ik zou zeggen accepteer ze maar en check dan of je ze kunt inzetten op de gewenste datum :) Lukt dat niet, dan kun je er vast iemand anders blij mee maken. 

Ik heb graag dat jullie het navragen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • July 23, 2025

Leuk dat je ingeloot bent, ​@Kaarr76. De kaarten kun je op een willekeurige datum gebruiken voor 31 december 2025. 
Hopelijk lukt het accepteren van de kaarten nog. Wij wensen je heel veel plezier toe, als je er gebruik van gaat maken.

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Leuk dat je ingeloot bent, ​@Kaarr76. De kaarten kun je op een willekeurige datum gebruiken voor 31 december 2025. 
Hopelijk lukt het accepteren van de kaarten nog. Wij wensen je heel veel plezier toe, als je er gebruik van gaat maken.

Ik heb de kaarten besteld, maar de betaling verliep erg moeizaam via ideal. Uiteindelijk is het ons gelukt om te betalen door in te loggen bij mijn bank. Maar nu kan ik nergens mijn kaarten zien. Niet via Seaters en niet in mijn mail. De site van Seaters geeft nog steeds aan dat ik de kaarten kan kopen. Het bedrag van €16 is wel afgeschreven. Wat nu?

Jasper van KPN
Moderator

Als je betaald hebt verwacht je de kaarten natuurlijk ook te krijgen, dat kan ik me goed voorstellen ​@Kaarr76. Had je bij het controleren van de mail ook gekeken bij de spam of ongewenste post? Soms kan zo'n mailtje daarin verschijnen.

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Als je betaald hebt verwacht je de kaarten natuurlijk ook te krijgen, dat kan ik me goed voorstellen ​@Kaarr76. Had je bij het controleren van de mail ook gekeken bij de spam of ongewenste post? Soms kan zo'n mailtje daarin verschijnen.

Ook niet bij spam

Jasper van KPN
Moderator

Verdorie, dat is jammer! Dan moeten we even verder kijken. Zou je daarvoor je profiel volledig in kunnen vullen, inclusief het e-mailadres wat je hierbij hebt gebruikt? Als je daarna een seintje geeft kunnen we het voor je navragen.

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Verdorie, dat is jammer! Dan moeten we even verder kijken. Zou je daarvoor je profiel volledig in kunnen vullen, inclusief het e-mailadres wat je hierbij hebt gebruikt? Als je daarna een seintje geeft kunnen we het voor je navragen.

Ik heb het profiel ingevuld. Maar ik kon nergens mijn emailadres invullen.

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

We hebben inmiddels de €16 teruggekregen van Seaters. Ik kan de 4 kaartjes nog steeds accepteren, maar ik kan ook nog steeds niet via ideal betalen. Ik heb nog maar een kort de tijd om de kaartjes te accepteren

:( Erg jammer....

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ow dan is er toch iets niet goed gegaan met de betaling blijkbaar. Kun je eens een andere browser proberen of dan de iDEAL betaling wel lukt? 

Kaarr76
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Ow dan is er toch iets niet goed gegaan met de betaling blijkbaar. Kun je eens een andere browser proberen of dan de iDEAL betaling wel lukt? 

Uiteindelijk is het via een laptop gelukt.

Wel apart dat dit op de tickets staat:

Event: uitzwaaimoment Oranje leeuwinnen. (Ipv dierenpark)

De link op de tickets klopt wel, dus ik neem aan dat het in orde komt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gelukkig! Raar van de tekst, maar als de link klopt ga ik er ook vanuit dat het goed zit.Â