Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 289 reacties
  • 13846 keer bekeken
Toon eerste bericht

289 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Dat is helemaal niet nodig met de locatie op Nederland kan je dit ook vinden.

Ja, maar dit omdat hombli internationaal opereert en dus de Duitse wet moet voldoen. Dit is als tip voor zulke bedrijven als je niet kan vinden. Bij een bedrijf met alleen bestemming NL is het anders. KPN is een prachtig voorbeeld hoe men de nodige informatie kan verbergen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2026

Nog meer ‘spullen’ om te un-boxen waar je ???  bij kunt stellen: https://hombli.com/nl 

Wij proberen hier juist te ont-spullen, wat moet een mens toch met al deze dingen, er zijn er al veel te veel van. Dat is mijn oprechte mening. Bovendien, wie en wat is Hombli?? , geen postadres, telefoonnummer of mailadres te vinden. 

Interessante gedachte. En ik ben ook wel van het bewust aanschaffen van spullen. Maar ja, of iets nodig is ligt natuurlijk aan de persoon. Ik gebruik zelf veel smart spullen maar alle seizoensgebonden spullen tref je hier niet aan. Overigens heeft Hombl geen HomeKit integratie en daarmee is deze aanbieder niet interessant voor mij.

Ik gebruik zelf geen domotica, en ben dat ook niet van plan. Dus voor mij is deze verrassing ook niet een die ik zal gebruiken. Maar er zijn genoeg mensen die inderdaad wél (veel) smart apparaten in huis gebruiken. Dan is dit een mooie gelegenheid om daarin dingen te kunnen aanvullen. Wel een goede opmerking dan, Roy, over HomeKit. Dat is natuurlijk ook een factor bij je domotica, dat je apparaten moet hebben die je gebruikte systeem ook daadwerkelijk gebruiken/ondersteunen.

Ondertussen is ook de hint voor volgende week beschikbaar en in het startbericht geplaatst!

Hint voor vrijdag 30 januari 2026: Voor wie ook graag anderen verrast…

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 23, 2026

Ik maak ook geen gebruik van domotica. Ook niet als ik het gratis zou krijgen. 😎

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Ondertussen is ook de hint voor volgende week beschikbaar en in het startbericht geplaatst!

Lijkt op een 8, dus een handboei voor 14 februari.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 23, 2026

Niet nog meer... 🤣

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Mogelijk toch iets met 14 februari nl. Valentijn, maar dan iets met een Groen Hartje? 🙂

Of een bloemen bon, af te halen bij een KPN winkel, en dan zonder motto op = op!.

Een mooi (niet op = op) boeket 🤓

• Nieuwkomer
  • January 23, 2026

Hoi ​@ddddd12345,

Begrijpelijk dat je dit jammer vindt, zeker als je al jarenlang klant bent. Het voelt dan alsof je iets misloopt, en dat is natuurlijk niet wat we willen.

Op dit moment is Voor Jou Vrijdag alleen beschikbaar via de MijnKPN app. Dat doen we zodat we zeker weten dat de vouchercodes exclusief bij KPN-klanten terechtkomen.

We snappen dat dit niet voor iedereen ideaal is en dit soort feedback geven we intern door, zodat het meegenomen kan worden in de afwegingen voor de toekomst!

Het mag ook gewoon per post hoor.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 23, 2026

KPN gaat en zal dit niet per post faciliteren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2026

Ik heb het idee dat KPN hiermee geld verdient, en zo (on-)bekende bedrijven promoot in “Unbox je weekend op de vrijdag”.

Dat is met de Attentkalender niet anders. Breng het met een mooi verhaal en je kan onvervalste reclame brengen als een leuke geste voor je klanten. Hier is redelijk goed over nagedacht.

Daarom doe ik ook nooit mee aan KPN-acties waar je jouw gegevens moet geven aan een derde partij. En al helemaal niet als het om een korting gaat.  

De leukste acties zijn de acties wanneer je een cadeau kunt ophalen bij de KPN-winkel. Dat zijn echte KPN-acties en niet acties van een ander bedrijf. 

Wat betreft die 8 van volgende week. Iedere klant met een mobiel abonnement krijgt 8 GB extra en mag daarnaast 8 GB tegoed weggeven aan een andere KPN-klant.  

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Ik vind het ook helemaal niets. Alleen de eerste met die tijdschriften vind ik wel wat hebben.

Ga het niet verlengen overigens. 

• Topper
  • January 23, 2026

Voucher codes op op vrijdag om 19 uur.

Edit: later deed hij het wel weer, maar de melding was “helaas zijn de voucher codes op”. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Ik maak ook geen gebruik van domotica. Ook niet als ik het gratis zou krijgen. 😎

Ik ben net als Berrie ook van de bewuste aanschaf maar net die smart spullen helpen bijvoorbeeld bij het bewust omgaan met energie. Nu ben ik als ITer wel van het aan elkaar knopen van al die speelgoed. Vandaar ook mijn opmerking dat je goed moet kijken dat er standaarden worden gebruikt. Voor mij is HomeKit integratie belangrijk. Ik heb bijna alles geautomatiseerd hier. Rolluiken en screens, lampen, thermostaat, camera’s. Sensoren. Ik knoop alles aan elkaar, ook op basis van mijn locatie. Ik moet lachen als ik een collega hoor klagen dat kinderen het licht overal aan laten. Zal hier niet kunnen gebeuren, tot op de wc toe 😅.

Ik vind er weinig mis met het aanbod van de presentjes. Voor mij is het eenvoudig: heb ik iets nodig of heb ik er plezier van dan overweeg ik de aanschaf. En als dit via een KPN actie kan met een mooie prijs dan is dat meegenomen. Ik zie het probleem niet. Ook goed dat je de hele week kunt beslissen want dat voorkomt impulsiviteit. Overigens maar goed dat niet alles bruikbaar of wenselijk is voor iedereen. Dat sloopt je budget 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Niet nog meer... 🤣

Nu willen we de wilde verhalen horen van een monteur in de praktijk bij de aanleg van internet in een apart ingericht kamertje bij een klant 😅

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 23, 2026

Zelfs niet per mail , terwijl de mailadressen (via KPN ID) bekend zijn.
Dus zonder smartphone en/of gebruik van app, krijg je helemaal níéts !
Wat een waardering toon je dan aan je klanten 🤔

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Komende week een groen hartje lijkt het. KPN groen. Wellicht een code om iemand te verrassen met een romantische film via KPN in het kader van Valentijn.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 23, 2026

Zelfs niet per mail , terwijl de mailadressen (via KPN ID) bekend zijn.
Dus zonder smartphone en/of gebruik van app, krijg je helemaal níéts !
Wat een waardering toon je dan aan je klanten 🤔

Ik vind het zelf om eerlijk te zijn wel prettig dat ik via de app alles kan bekijken. Ook deze vrijdagacties. Ik gebruik de app met plezier.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Nu willen we de wilde verhalen horen van een monteur in de praktijk bij de aanleg van internet in een apart ingericht kamertje bij een klant 😅

Dit kamertje wordt benoemd als martelcontainer. 🚛, passend bij beroep van zijn vriendin

• January 26, 2026

Mogelijk toch iets met 14 februari nl. Valentijn, maar dan iets met een Groen Hartje? 🙂

Of een bloemen bon, af te halen bij een KPN winkel, en dan zonder motto op = op!.

Een mooi (niet op = op) boeket 🤓

Die bloemen gok ik ook op echter een korting voor een bezorgdienst. 

Niet Fleurop want die hebben een ander logo.

• Helper
  • January 27, 2026

Zie het berichtje in mijn mailbox.
Heb geen KPN app, wat moet ik er mee??
Voor mij is dit allemaal spielerei! Korting op ABO is beter!!!

mvg,
GeOs

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

De MijnKPN app kán handig zijn ​@GeOs, je hebt daar alles bij de hand. Je gegevens, je abonnementen (en eventueel wijzigen ervan), je facturen, en daar kan je ook de Voor Jou Vrijdag verrassing zien :) Dankjewel voor je input!

• Helper
  • January 27, 2026

Hey Alexandra,

In Brabant zeggen ze: Ieder zunne meug! Hoewel ik geen Brabantse roots heb, heb ik de uitdrukking regelmatig voorbij horen komen!
Facturen krijg ik wel binnen, zit ik niet overin.
Krijg net weer een kostenverhogend berichtje van KPN, vaste telefoon + 1 euro/maand erbij, wow!
Jammer dat KPN in mijn regio een monopolie heeft vwb glasvezel internet, met een pennestreek verhogen ze de ABO’s! Kortom als je kostenbesparend wilt werken, moet je al die onzin niet promoten.
Terug naar de roots, keep it simpel en structureel!!(KISS)
mvg,
GeOs

• January 28, 2026

Hey Alexandra,

Jammer dat KPN in mijn regio een monopolie heeft vwb glasvezel internet, met een pennestreek 

Hoe zo monopolie? Er zullen ook daar daar toch andere providers op dat glasvezelnetwerk actief zijn. 

De MijnKPN app kán handig zijn ​@GeOs, je hebt daar alles bij de hand. Je gegevens, je abonnementen (en eventueel wijzigen ervan), je facturen, en daar kan je ook de Voor Jou Vrijdag verrassing zien :) Dankjewel voor je input!

Dat hebben/hadden we ook in de Mijn kpn webomgeving totdat deze vorig ergens vorig jaar is 'verbeterd' en bepaalde cruciale zaken alleen nog maar in de app te zien zijn. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 28, 2026

Elke week staat er een nieuwe verrassing of deal voor je klaar in de MijnKPN app.

Met de laatste wijzigingen en verbeteringen vind je alle functies en verrassingen centraal in de app, zodat alles rondom KPN en je abonnement op één plek bij de hand is. De keuze om de verrassingen via de app aan te bieden is bewust gemaakt. Zo heb je snelle toegang tot je persoonlijke aanbiedingen en is het makkelijker om mee te doen aan acties zoals de wekelijkse verrassing. We weten dat dit betekent dat sommige klanten iets missen als ze de app niet gebruiken, maar de app is hierin voor ons het centrale kanaal. 

Niet alles zal voor iedereen even passend of leuk zijn, en dat is helemaal oké. Binnenkort openen we een ideeënbus, zodat jij je eigen suggesties en interesses kunt delen en ons helpt om nog leukere verrassingen voor iedereen te maken. 

Laten we het vooral on-topic houden: raad mee naar de verrassing van de week!
Doe gezellig mee of lees gewoon mee: het is altijd leuk en goed om op de hoogte te blijven.

• Helper
  • January 28, 2026

Beste Shyrin,
In principe, ben ik totaal niet geïnteresseerd in dit soort Marketing acties.
KPN kan beter zorgen dat ze kostenbesparend werken en de ABO’s verlagen, zei dat al in een vorig mail.
Vaste telefoon, ooit gratis, nu al bijna 50 euro/jaar, wat een verdien model!
Wat is de reden dat wij nog een vastelijn (VOIP) hebben, is dat sommige mensen, die geen cellphone hebben (senioren) ons kunnen bereiken, indien nodig. Zelf bellen we feitelijk nooit via VOIP, dus alleen voor de bereikbaarheid, houden wij dat in stand. Jammer, dat het de kant opgaat van die ABO’s, besef, dat er vele mondjes gevuld moeten worden, mogelijk moeten ze eens gaan denken over een flinke reorganisatie en meer automatiseren, en dan de winst daaruit terugkoppelen naar de klant en niet naar de CEO.  Alle gegevens staan in Mijn KPN voor zover ik weet, een app connect naar die diverse items, that’s all. Een soort hyperlink!
mvg,
GeOs

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@GeOs Dank voor het delen van je feedback. We begrijpen dat niet iedereen geïnteresseerd is in marketingacties, en dat onderwerpen zoals abonnementskosten en vaste telefonie belangrijk voor je zijn.

Omdat dit topic bedoeld is om mee te raden naar de verrassing van de week (Voor Jou Vrijdag), houden we de discussie hier graag daarbij. Je feedback over abonnementen en kosten kun je delen in een daarvoor passend topic of een eigen topic openen. Dank voor je begrip en fijn dat je meeleest!