Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 289 reacties
  • 13847 keer bekeken
Toon eerste bericht

289 reacties

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • February 14, 2026

Ondertussen zijn er al een aantal geweest. Tot nu toe 1 gezien die ik wel leuk vind. 

Namelijk de tijdschriften.

• February 14, 2026

Hmm, gebaseerd op de afbeelding lijkt het op een Pizza maar een stuk Pizza in de buurt van geluk dat is per persoon verschillend.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 14, 2026

Ik ben in ieder geval niet zo van de last minute mystery parken haha. Ik weet liever gewoon waar ik heen ga.

De nieuwe vrijdagdeal lijkt op een pizza. Nu houd ik wel van een pizza maar heb hier in de buurt al hele goede Italianen. Maar we wachten een weekje af 🙃

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik zie er eerder een pannenkoek in, die rijkelijk belegd is.
Pannenkoeken 🥞🥞zijn er tegenwoordig met verschillende beleggingen, zoals bij een goed pannenkoekenrestaurant.

En er zijn genoeg mensen, die gelukkig kunnen worden van een heerlijk belegde pannenkoek.
Dus met korting een pannenkoek 🥞 eten bij een bekend pannenkoekenrestaurant.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Oeh, heerlijk, pannenkoeken! 

En de week schuifelt langzaamaan weer richting de vrijdag😊 Zijn er nog meer leuke gokjes voor wat het gaat zijn deze vrijdag?

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 18, 2026

Code om (een Domino) 🍕 met korting te laten bezorgen?

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • February 18, 2026

Korting bij nieuw jurk pizza. Of hoe dat dan ook weer schrijft

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Korting bij nieuw jurk pizza. Of hoe dat dan ook weer schrijft

Hihi, die kende ik nog niet ​@Stephan.z 😂

Blijf vooral gezellig mee raden in dit topic! En morgen is het alweer vrijdag..😊

Heb je daarnaast een goed idee voor ons, voor een toekomstige verrassing, korting of extraatje? Laat het ons weten, we lezen het graag in ons aparte ideeën-topic over KPN Voor Jou & Voor Jou Vrijdag.

Daar verzamelen we alle suggesties en nemen we ze mee in de verdere uitwerking. Samen maken we Voor Jou Vrijdag nóg leuker! 

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • February 19, 2026

Misschien iets voor het suikerfeest en/of pazen

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 20, 2026

En de verrassing van vandaag, geldig tot en met 01 maart 2026:

Geniet van handgemaakte Napolitaanse pizza's met de beste ingredienten, langzaam gerezen deeg en gebakken in een steenoven. Als klant van ons krijg je €20,- korting op een pizzapakket naar keuze. 

Hint voor vrijdag 27 februari:

Jij de popcorn, wij de rest...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2026

Die pizzapakketten zijn dusdanig duur, dat dit geen verrassing genoemd mag worden. Want je moet zelf flink bijbetalen. 

Dit zou mogelijk wel eens het eerste echte kado ( en dus geen korting….) kunnen worden van alle vrijdagen tot nu toe: Een gratis film die je thuis kunt bekijken via KPN.     

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Die pizzapakketten zijn dusdanig duur, dat dit geen verrassing genoemd mag worden. Want je moet zelf flink bijbetalen.

Tja je kan nu een keer met korting die pizza's proeven/bestellen. Voor degene die deze graag eten is het een leuk voordeeltje meepakken lijkt me. 👍🏻

Mijn kinderen hebben echt net al popcorn gegeten, maar iets van een Bioscoopbon met korting denk ik, of Pathé Thuis voucher voor een film.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Pizza bestellen en dan gekoeld thuis krijgen. Nee, die sla ik over. Voor de komende week zou een voucher voor Pathé thuis wel leuk zijn 😀

Erwin van KPN
Moderator

Elke week staat er een nieuwe verrassing of deal voor je klaar in de MijnKPN app.

Met de laatste wijzigingen en verbeteringen vind je alle functies en verrassingen centraal in de app, zodat alles rondom KPN en je abonnement op één plek bij de hand is. De keuze om de verrassingen via de app aan te bieden is bewust gemaakt. Zo heb je snelle toegang tot je persoonlijke aanbiedingen en is het makkelijker om mee te doen aan acties zoals de wekelijkse verrassing. We weten dat dit betekent dat sommige klanten iets missen als ze de app niet gebruiken, maar de app is hierin voor ons het centrale kanaal. 

Niet alles zal voor iedereen even passend of leuk zijn, en dat is helemaal oké. Binnenkort openen we een ideeënbus, zodat jij je eigen suggesties en interesses kunt delen en ons helpt om nog leukere verrassingen voor iedereen te maken. 

Laten we het vooral on-topic houden: raad mee naar de verrassing van de week!
Doe gezellig mee of lees gewoon mee: het is altijd leuk en goed om op de hoogte te blijven.

Hoi, ik heb een aantal comments verwijderd omdat ze hier weinig toevoegen. Onze Community Manager ​@Shyrin van KPN  heeft het een tijdje terug al prima verwoord .  Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.