Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 376 reacties
  • 17026 keer bekeken
Toon eerste bericht

376 reacties

• March 14, 2026

Leuk kado  voor wie geen auto heeft, maar eerst een account aanmaken en de app downloaden is voor mij alweer hardpass. En hier in onze woonplaats maar 2 plekken niet echt op loop afstand. Tot nog toe was alleen die Pathé voucher de moeite.

Wat de nieuwe hint betreft en de laatste reacties ontgaat mij de link naar de efteling en de smartfoons die uit de doos steken. Ik dacht meer aan een bezoek aan een telefoon museum.

GerryC
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 15, 2026

@GerryC, ik heb zoals je ziet je reactie verplaatst naar dit topic. Ik quote ook gelijk de oplossing hiervoor van mijn collega die ook flink aan het schudden was: 

Zelf zat ik dus vanmorgen als een blij ei te schudden met m'n telefoon om het cadeautje uit te pakken, maar ik lees dat niet iedereen dit wil doen. Ook prima natuurlijk! Daarom voor jou een tip, ​@Michel.uit.Arnhem: als je op het cadeautje drukt en dat even een paar seconden vasthoudt, dan verschijnt het cadeau ook!

Lukt het zo?

Yep, het is gelukt! Bedankt!!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 15, 2026

Ik dacht meer aan een bezoek aan een telefoon museum.

Dat staat al op mijn planning voor dit voorjaar, maar niet als de KPN-vrijdag-“verrassing”. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 16, 2026

Leuk kado  voor wie geen auto heeft, maar eerst een account aanmaken en de app downloaden is voor mij alweer hardpass. En hier in onze woonplaats maar 2 plekken niet echt op loop afstand. Tot nog toe was alleen die Pathé voucher de moeite.

Wat de nieuwe hint betreft en de laatste reacties ontgaat mij de link naar de efteling en de smartfoons die uit de doos steken. Ik dacht meer aan een bezoek aan een telefoon museum.

De Efteling noemt zichzelf wereld vol wonderen maar ik had het plaatje nog niet gezien toen ik dat schreef.

Met deze nieuwe inzichten en de ervaringen met hard schudden om de vrijdag verrassing te openen kan het ook zomaar een forse korting op een nieuwe iPhone zijn 😋. Daar is de hint ook wel op van toepassing (blijf dromen 😀)

Telefoonmuseum is ook leuk zeg. Nou, nog even wachten dan maar.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Super ​@GerryC! Ga je ook deze vrijdag weer kijken wat het geworden is? 

Hier al kijkend - schuddend - kijkend- nog eens schuddend - is het wel gelukt 😂 Ik denk haast dat tikken makkelijker is haha! 

De Efteling vond ik ook een leuk gokje zeker bij deze zin ​@Roy74 😁 Nog een paar daagjes geduld… Je weet dat je suggesties hier, of in de Voor Jou Ideeënbus, kwijt kan he? :) Altijd welkom!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 16, 2026

Hier al kijkend - schuddend - kijkend- nog eens schuddend - is het wel gelukt 😂

Schuddend, kloppend, aaiend. Niet werkte. Tegen de muur gooien en weer vangen, voila alles is open.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Die tip zou ik toch liever niet aanmoedigen ​@TDN 😂😶... Laten we het maar bij schudden of ‘vasthouden’ houden! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De volgende hint voor vrijdag 27 Maart:

Waar inspanning en ontspanning samenkomen!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 20, 2026

Waar inspanning en ontspanning samenkomen!

Een puzzelboek?

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 20, 2026

Een Sportdrink fles

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Sportschool

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik ben wel een regelmatig sportschoolganger, en dat plaatje ziet er wel uit als iets dat daarbij past. Ben benieuwd!

• Nieuwkomer
  • March 20, 2026

waarom weer alleen via een app ? zo jammer weer. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@imagic, alleen via de MijnKPN app inderdaad. Eerder in het topic is dat ook besproken toevallig, en dat hebben we toen doorgegeven. Mogelijk gaat het in de toekomst veranderen, daar is niets over bekend. Via de app kan je er gebruik van maken als je wilt.

Ontspanning na inspanning bij een uitspanning. Dus korting in het boscafé na een lange wandel- of fietstocht..

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat klinkt niet verkeerd ​@Panters Negra, ik ben benieuwd. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2026

Puzzelboekje in de aanbieding. Maar dan moet je verplicht akkoord gaan dat ze jouw e-mailadres gaan gebruiken voor het versturen van aanbiedingen. 

Het gaat hun dus om mijn gegevens. Daar begin ik niet aan. 

Graag volgende keer zoiets doen via de KPN-winkel (daar ophalen) en dat je je niet verplicht moet registeren bij een derde partij. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Maar dan moet je verplicht akkoord gaan dat ze jouw e-mailadres gaan gebruiken voor het versturen van aanbiedingen. 

Er zijn vrije weggooi email adressen aanbieders.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2026

Veel te veel moeite. Ik had een niet bestaand e-mailadres ingetoetst, maar ze willen eerst een bevestiging op dat e-mailadres. 

Al met al na drie maanden Verrassing op Vrijdag nog steeds nergens aan mee gedaan. Want overal zitten addertjes onder het gras. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 27, 2026

Veel te veel moeite. Ik had een niet bestaand e-mailadres ingetoetst, maar ze willen eerst een bevestiging op dat e-mailadres. 

Al met al na drie maanden Verrassing op Vrijdag nog steeds nergens aan mee gedaan. Want overal zitten addertjes onder het gras. 

@yopmail.com - elke mailbox met dat adres kan je bekijken. Dus noordzee@yopmail.com kan je invoeren, dan ga je daarna naar www.yopmail.com, voer je Noordzee in en dan zie je jouw mailbox.

Maar deze aanbieding is volledig vanuit puzzelbrein, heb een half jaar geleden ook een actie van hun gehad dus deze “KPN Actie” kan ik niet aan mee doen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De volgende hint voor vrijdag 03 april:

De hint is: Schipper, mag ik overvaren...​​​​​​

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2026

Maar deze aanbieding is volledig vanuit puzzelbrein, 

Dat is nu juist het terugkerende probleem met deze acties. Het gaat steeds om andere bedrijven die jou graag als toekomstige klant willen zien. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2026

De volgende hint voor vrijdag 03 april:

Een gratis voucher voor een maaltijd voor twee personen in een pannenkoekenboot. Op te halen in een KPN-winkel zodat andere bedrijven niet mijn gegevens krijgen. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

oooh, ik heb nog nooit een varende pannekoekenboot gezien