Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 260 reacties
  • 12549 keer bekeken
Toon eerste bericht

260 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 29, 2025

Waar ik meer nieuwsgierig naar ben: Is het een zijden doek of gewoon een katoenen??? 🤔

Briljant Driemaster. Dat we zo stom zijn! We krijgen als klant allemaal in fleecedeken. Wat erachter zit is de figuurlijke dekmantel.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 29, 2025

@Roy74 We hebben al een handdoek, daar kan altijd nog een ‘groene’ deken bij… 🙄

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

Waar ik meer nieuwsgierig naar ben: Is het een zijden doek of gewoon een katoenen??? 🤔

@driemaster & ​@Roy74 , voordat ik dit plaatje hier poste heb ik de blauwe ‘katoenen lap’, want dat is het, digitaal kunnen verwijderen waarna het verborgene zich aan mij openbaarde. Maar ja, ik wil Joost Farwerck of hoger, niet aan mijn deur dus ik zal, kan én mag verder niets wereldkundig maken, helaas!🤐 😄.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hahahaha dat wordt gewaardeerd ​@Berrie_Kaas!

JanD
Superuser
  • December 30, 2025

Volgens AI is het een paarse lap en geen blauwe😎

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

Volgens AI is het een paarse lap en geen blauwe😎

Correct ​@JanD, ik had mijn zonnebril op en dat geeft een kleur afwijking. Deze zonnebril was nodig omdat hetgeen zich achter het paarse doek opgebaarde ‘verblindend’ bleek. 😎 😁.   

• December 30, 2025

"Binnenkort vind je iets nieuws bij KPN Voor Jou in de MijnKPN app. Iets tofs om naar uit te kijken….. Gewoon, omdat we blij zijn met je!"

Zo jammer. Zo blij is KPN niet met mij, anders zou ik niet die app moeten gebruiken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

"Binnenkort vind je iets nieuws bij KPN Voor Jou in de MijnKPN app. Iets tofs om naar uit te kijken….. Gewoon, omdat we blij zijn met je!"

Zo jammer. Zo blij is KPN niet met mij, anders zou ik niet die app moeten gebruiken.

Niet blij met de KPN app in het bijzonder of met apps van dienstverleners in het algemeen? En waarom? Wat is exact je bezwaar?
Ik vind het zelf een van de weinig apps van dienstverleners waar ik alles rondom mijn dienst kan vinden en aanpassen.

• December 30, 2025

Mijn bezwaar tegen de Mijn KPN app in het algemeen is dat je diverse zaken die ik via de webomgeving kon vinden nu via die app moet opzoeken. De kalender was wel via een webpagina te benaderen maar  voor meerdere 'kado's werdt je naar de app gewezen. Gelukkig kan ik nog zonder app in de instellingen van de box12 komen. Want dat zou voor mij echt te ver gaan.

Wat de apps van dienstverleners in het algemeen betreft. Ik heb geen behoefte aan aparte apps als een webbrowser voldoende is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 30, 2025

Mijn bezwaar tegen de Mijn KPN app in het algemeen is dat je diverse zaken die ik via de webomgeving kon vinden nu via die app moet opzoeken. De kalender was wel via een webpagina te benaderen maar  voor meerdere 'kado's werdt je naar de app gewezen. Gelukkig kan ik nog zonder app in de instellingen van de box12 komen. Want dat zou voor mij echt te ver gaan.

Wat de apps van dienstverleners in het algemeen betreft. Ik heb geen behoefte aan aparte apps als een webbrowser voldoende is.

Eens dat er volwaardige webomgeving beschikbaar dient te zijn. Ik vind de KPN app wel erg prettig om laagdrempelig inzicht te hebben in mijn diensten. In tegenstelling tot de gemiddelde energieleverancier apps.

Dank voor je toelichting waarom je bezwaar hebt.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

Persoonlijk vind ik de app een welkome aanvulling op de web versie. Snel even je factuurtjes checken of downloaden en dergelijke. Ook voor de MB’tjes overhevelen, maar dat heb ik inmiddels geautomatiseerd. Nu ik een groentje ben, is het helemaal overzichtelijk. 

• Nieuwkomer
  • December 30, 2025

Onder het paarse doek staat 'Voor Jou ) vrijdag'. De hint is, neem ik aan, het vierkante logo met de witte achtergrond en de oranje letter K of R ofzo... alleen heb ik zo snel geen idee wat het zou kunnen zijn 🤔

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Ik denk dat het een logo van viaplay is onder het paarse doek! 

Mischien een gratis abonnement voor viaplay 😁 

• Deelnemer
  • December 31, 2025

Tijd om een bladzijde om te staan staat er.

Het is een Agenda !

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Ik denk dat we ieder weekend een gratis zender krijgen 😍

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 31, 2025
Niet meer raden, dit dus!

De kerstdagen zijn nog maar net achter de rug en de ‘goede vrijdag’ dient zich al aan!! 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het blijft spannend natuurlijk 😎

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Denk eerlijk dat het deze vrijdag hier mee te maken heeft. Ik denk dat er 'voor jou vrijdag' staat onder het paarse doek in de andere afbeelding. In deze afbeelding lijkt het eerder op een K. Ik heb geen idee welke logo dat is.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 31, 2025

Goedemorgen allen, ​@Berrie_Kaas en ​@Manmetsnor hebben het helemaal bij het rechte eind! Het is tijd voor de onthulling van 

Voor Jou Vrijdag!

Het startbericht in dit topic is aangepast, en vrijdag hebben we al gelijk de eerste verrassing voor jullie. Raden jullie mee?

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • December 31, 2025

Super leuk dit !, vooral omdat het heel erg nieuwsgierig maakt. Ik heb mijn hoofd er ook over gebroken en kan alleen maar op Vimeo komen. Maar ik twijfel er wel enorm over. Vimeo is een alternatief voor You Tube maar vooral voor mensen die professioneel met video omgaan. Als ik naar het Vimeo logo kijk (zie foto’s) dan zou het kunnen. Heel benieuwd.

Op de laatste dag van dit jaar een shout out en diepe buiging voor alle community leden en moderatoren en KPN experts op dit KPN Forum. Ik kom hier geregeld en ben steeds weer verbaasd over de positiviteit, de service gerichtheid en vooral de vriendelijke verbinding die hier heerst. In een tijd waarin we met zijn allen vaak hunkeren naar aansluiting en verbinding met elkaar is dit Forum een verademing. Het klinkt misschien vreemd maar misschien is een dergelijk Forum een idee voor de politiek en het volgend kabinet. Een soort virtuele Agora zoals de Grieken in Athene dat hadden bedacht en waar iedereen die positief mee wil denken zijn steentje aan democratische beslissingen bij kan dragen. Die kracht (samen sta je sterker en weet je meer) heb ik ook het afgelopen jaar hier duidelijk gelezen en gevoeld. Hoe mooi is dat ?. Voor iedereen op dit Forum alle goeds in vooral goede gezondheid in 2026.

🎄🙏🏻☀️

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank voor jouw mooie en warme woorden ​@HansBakker. Ik denk dat een stukje verbinding inderdaad niet verkeerd is in deze tijden. Ik wens je vast een hele fijne jaarwisseling en we zien elkaar weer in het nieuwe jaar!

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Ik denk dat het vrijdag 2 januari  kado een gratis e-book of een luisterboek is (waarschijnlijk via een dienst als BookChoice of Kobo).

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Amazon Kiddle.... om digitale bladzijden om te slaan?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je verwacht wel iets met een boek of een agenda ofzo. Gezien de hint met de bladzijde omslaan. 

Viaxes
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 31, 2025

Het lijkt op de K van Kiosk.nl . Dat zou kunnen betekenen dat het eerste kado een proefabonnement is?