Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 260 reacties
  • 12549 keer bekeken
Toon eerste bericht

260 reacties

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Kioskbon🤷🏽‍♀️😜

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Ik wil geen spelbreker zijn maar het gaat om een KPN Agenda 

• December 31, 2025

De K van Kalender of inderdaad Kiosk alleen is het logo van Kiosk anders dan de K op.de afbeelding.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 31, 2025

Een snelle zoekslag levert Readly op, app met tijdschriften en in app aankopen. Denk dat KPN een deal heeft voor een aantrekkelijk abonnement.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 31, 2025

Omdat het vrijdag (de 6de dag vanaf zondag), is het deze

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 31, 2025

Blijkbaar tellen de KPN klanten zónder smartphone en dus zónder mogelijkheid tot gebruik van de KPN app NIET mee voor KPN.

Bij de attentkalender ook al tal van ‘cadeautjes’ uitsluitend via app beschikbaar.

Dat is alles behalve attent van KPN. 

Waardering voor klanten zónder smartphone is zeer ver te zoeken bij KPN. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Jammer dat je dat zo ervaart ​@FRATER66 we zijn zeker ook blij met jou als klant en er zijn regelmatig extra's beschikbaar buiten de app om. Neem niet weg dat er inderdaad bepaalde acties zijn specifiek voor de smartphone.

Je kan via KPN voor jou op de hoogte blijven van onze acties en onze kalender

Dank je voor jouw feedback en een fijne jaarwisseling!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 31, 2025

Je verwacht wel iets met een boek of een agenda ofzo. Gezien de hint met de bladzijde omslaan. 

Benieuwd of we in 2026 vaker (op vrijdag) naar de KPN-winkel mogen voor kadootjes. 

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Volgens mij zie ik het begin van de letter K. Het moetenn dus wel Korenbloemen zijn

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 31, 2025

Volgens mij zie ik het begin van de letter K. Het moetenn dus wel Korenbloemen zijn

Zal moeilijk gaan ​@MarchienS , Korenbloemen bloeien alleen in de nazomer. Kerstballen zou wel kunnen maar daar is het al weer te laat voor. We zullen het meemaken as. vrijdag .... 

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 31, 2025

Denk dat we iets kunnen bestellen bij Kiosk

Ls_B
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Een frisse update of iets nieuws dat gelanceerd wordt?

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Je verwacht wel iets met een boek of een agenda ofzo. Gezien de hint met de bladzijde omslaan. 

Benieuwd of we in 2026 vaker (op vrijdag) naar de KPN-winkel mogen voor kadootjes. 

Ben afgelopen week nog naar de KPN winkel gegaan, kom ik daar is de borrelplank al op. Wel 5 euro armer voor niets eigenlijk.

Zag een ander topic waar het beter in past.

• December 31, 2025

Een frisse update of iets nieuws dat gelanceerd wordt?

Iets nieuws elke vrijdag een actie. Zoals in het start bericht valt te lezen.

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Zal wel weer een zogenaamde korting op een abonnement zijn.

maxkai
Deelnemer
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Een kpn agenda ,op te halen in de winkel ,net zo een misser als de kerstbal , puzzel en borrelplank .

Helaas nooit kunnen krijgen was altijd op ,beter sturen jullie het gewoon als kerstpakket naar alle vaste klanten 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Een kpn agenda ,op te halen in de winkel ,net zo een misser als de kerstbal , puzzel en borrelplank .

Helaas nooit kunnen krijgen was altijd op ,beter sturen jullie het gewoon als kerstpakket naar alle vaste klanten 

Veel klanten hebben de afgelopen maand veel plezier gehad aan de extraatjes. Soms een korting, een film, een kerstbal en win-acties. Maar ik zag ook veel gezelligheid en onderlinge verdraagzaamheid. En zelfs onbaatzuchtig elkaar wat gunnen. En laat dat nu net de bedoeling zijn bij KPN. Verbinden en dan ook in de niet technische zin van dat woord.

Doe je ook gezellig mee in 2026? Laten we de positiviteit doortrekken naar 2026 zoals ook ​@HansBakker al mooi aangeeft.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Zal wel weer een zogenaamde korting op een abonnement zijn.

Mooi als daar net je interesse ligt toch, anders zal een ander er wellicht wel wat aan hebben.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Denk er aan op=op 😁

Slaapzakjes klaar leggen en kamperen voor de deur. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Goedemorgen allen, ​@Berrie_Kaas en ​@Manmetsnor hebben het helemaal bij het rechte eind! Het is tijd voor de onthulling van 

Voor Jou Vrijdag!

Het startbericht in dit topic is aangepast, en vrijdag hebben we al gelijk de eerste verrassing voor jullie. Raden jullie mee?

We trekken dit niet meer ​@Erik van KPN. Hopelijk blijft KPN ook gewoon de core business diensten leveren 😁😀

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Naar een KPN winkel gaan 30 km verderop? Denk er niet over. Zeker niet bij een op is op artikel, daarvoor ben ik online zelfs al verschillende keren te laat geweest. Beter zou zijn alles te verloten dan heeft iedereen kans EN dan doen alleen de mensen mee die er belangstelling voor hebben.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Naar een KPN winkel gaan 30 km verderop? Denk er niet over. Zeker niet bij een op is op artikel, daarvoor ben ik online zelfs al verschillende keren te laat geweest. Beter zou zijn alles te verloten dan heeft iedereen kans EN dan doen alleen de mensen mee die er belangstelling voor hebben.

Je hebt een punt. De moderators lezen mee en de kritiek van vorig jaar is ter harte genomen. Zo kregen unlimited klanten dit jaar een alternatief presentje in plaats van extra data in de maand december.

Erwin van KPN
Moderator

@MarchienS  

Begrijpelijk hoor, niet iedereen zit te wachten op een rit van 30 km voor een actieartikel. Gelukkig zijn er ook acties waarbij je gewoon vanuit huis kunt meedoen 😊

Op de Community loopt bijvoorbeeld nu een andere leuke prijsvraag waar iedereen gelijke kans heeft en je alleen meedoet als je interesse hebt:
https://community.kpn.com/kpn-voor-jou-153/vier-het-einde-van-het-jaar-met-ons-en-win-een-bricks-bus-643641

Hopelijk zit daar iets voor je bij. Succes en alvast een fijne jaarwisseling! 🎉

maxkai
Deelnemer
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Veel klanten hebben de afgelopen maand veel plezier gehad aan de extraatjes. Soms een korting, een film, een kerstbal en win-acties. Maar ik zag ook veel gezelligheid en onderlinge verdraagzaamheid. En zelfs onbaatzuchtig elkaar wat gunnen. En laat dat nu net de bedoeling zijn bij KPN. Verbinden en dan ook in de niet technische zin van dat woord.

Doe je ook gezellig mee in 2026? Laten we de positiviteit doortrekken naar 2026 zoals ook ​@HansBakker al mooi aangeeft.

Oo ik vond het ook heel leuk ,helaas geen lieve ,fijne gezellige buren die ook klant zijn ,die het voor mij mee wouden nemen of mij een lift wouden geven naar de winkel .

Maar helaas voor mij had graag de kerstbal willen hebben ,i love louis 

Volgend jaar doen we weer mee , nieuwe rondes, nieuwe kansen,fijne jaarwisseling allemaal 🍀

• Nieuwkomer
  • December 31, 2025

Voor het bouwpakket van de bus heb ik me inderdaad aangemeld, net als voor de soundbar 😄