Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 260 reacties
  • 12567 keer bekeken
Toon eerste bericht

260 reacties

• January 1, 2026

Mag toch niet hopen dat het weer een op is op actie is,  ben benieuwd morgen waar ze mee komen.

Daar ga ik wel vanuit. De vraag is of we hiervoor morgenvroeg bij de KPN-winkel moeten zijn. Of dat het online gaat en er iets opgestuurd gaat worden. Die laatste optie is voor KPN wel een stuk kostbaarder. 

Daar ga ik  niet van uit, want het zal via de MijnKPN app gaan afgaande op het topic is Voor jou Vrijdag specifiek app gerelateerd. 

"Elke vrijdag een verrassing. Gewoon in de MijnKPN app. Van de mooiste deals tot de leukste uitjes. Elke week weer."

Ik blijf bij  mijn eerste ingeving maar korting op een jaar abonnement op een  tijdschrift via Kiosk sluit ik niet uit.

Hmm ik word ingefluisterd dat het gratis office 365 word.

We gaan het binnen een paar uur weten 😂😂😂

erwtjuh
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • January 1, 2026

😳, het wordt denk ik gratis gebruik van een VPN ..... 😎

erwtjuh
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • January 1, 2026

00:04, nog geen clue.....😳😎

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 1, 2026

Erg leuk, super fijn om internationale bladen te kunnen lezen. Dank! 

• Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Storytel 📚

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • January 2, 2026

Ik heb bovenstaande ook, neem aan dat het voor iedereen hetzelfde is.

Dacht eerst dat het een spel voor de soundbar is. Daar heb ik aan meegedaan en toen kwam Readly tevoorschijn. 

Heb me daarvoor aangemeld, kijken wat het is. 

Wel op tijd afmelden als ik het niet wil.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

Ik doe hier niet aan mee. Je gaat namelijk gewoon een betaald abonnement aan met daarbij de eerste drie maanden gratis. 

Zoiets zou na drie maanden automatisch moeten stoppen, maar dat doen ze natuurlijk niet. Er zit hier een commercieel idee achter. 

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • January 2, 2026

Okay je zit inderdaad aan een abonnement vast. Opzeggen zegt meteen de toegang op. Dus dan ben je de drie maanden ook meteen kwijt. Als je opzegt krijg je wel nog een aanbieding om 6 maanden slechts €9 te betalen.

Aan de ene kant leuk maar aan de andere kant vind ik het toch een beetje apart dat hier een abonnement aan vast hangt.

Even een reminder maken om dus tijdig op te zeggen!

Wel een snelle en fijne app dusver.

• January 2, 2026

Ik die hier niet aan mee. Je gaat namelijk gewoon een betaald abonnement aan met daarbij de eerste drie maanden gratis. 

Zoiets zou na drie maanden automatisch moeten stoppen, maar dat doen ze natuurlijk niet. Er zit hier een commercieel idee achter. 

Had je iets anders verwacht? Dat zal ook het geval zijn met een groot deel van de andere vrijdagen. De partij die de verrassing aanbied zal er toch ook iets aan over willen houden. 

Maar om positief af te sluiten het zulen vast leuke dingen worden. Deze is net als nagenoeg alles van de advent kalender niet interessant voor ons. Helaas zelfs de films niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2026

@Rowi. 

Ik had in ieder geval iets anders gehoopt. Zeker bij de eerste keer bij iets wat KPN grootst aankondigt. 

• January 2, 2026

@Rowi. 

Ik had in ieder geval iets anders gehoopt. Zeker bij de eerste keer bij iets wat KPN grootst aankondigt. 

Groots? Heb ik een landelijke reclame campagne gemist, een bericht hier op de community noem ik persoonlijk niet groots. Maar ik begrijp waarschijnlijk wel wat je bedoeld een boel mysterie en dan dit. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 2, 2026

@Rowi. 

tja verwacht er überhaupt niets van , die hele poppenkast in de maand december ook niet.  

• Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Gratis Netflix zou top zijn 

• January 2, 2026

Dat heeft KPN al als je thuis  combineert met mobiel.

https://www.kpn.com/combivoordeel

• Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Maand gratis Readly

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 2, 2026

Mag toch niet hopen dat het weer een op is op actie is,  ben benieuwd morgen waar ze mee komen.

Daar ga ik wel vanuit. De vraag is of we hiervoor morgenvroeg bij de KPN-winkel moeten zijn. Of dat het online gaat en er iets opgestuurd gaat worden. Die laatste optie is voor KPN wel een stuk kostbaarder. 

Daar ga ik  niet van uit, want het zal via de MijnKPN app gaan afgaande op het topic is Voor jou Vrijdag specifiek app gerelateerd. 

"Elke vrijdag een verrassing. Gewoon in de MijnKPN app. Van de mooiste deals tot de leukste uitjes. Elke week weer."

Klopt. Voor Jou Vrijdag is echt een extraatje voor onze klanten. Dat gaat het makkelijkste als we dat via de app doen, want dan weten we dat je klant bent, en dan kunnen we je ook digitaal een verrassing geven.

Ik heb bovenstaande ook, neem aan dat het voor iedereen hetzelfde is.

En ja, dit ook. De verrassing is elke week voor iedereen hetzelfde. 

...toen kwam Readly tevoorschijn. 

Heb me daarvoor aangemeld, kijken wat het is. 

Wel op tijd afmelden als ik het niet wil.

Ik heb het zelf vanmorgen ook gelijk geactiveerd. Ik ben niet zo'n tijdschriften lezer, maar Readly heeft zo'n groot aanbod, met ook internationale tijdschriften én kranten, dat er vast wel wat bijzit dat ik leuk of interessant vindt. En anders zet ik het na de actieperiode weer uit. Zoals Alpha89 ook al merkte: bij opzeggen stopt het ook gelijk weer. Dus ook geen opzegperiode of iets dergelijks.

Opzeggen zegt meteen de toegang op.

Klopt, ​@Wijllies, gratis Netflix is een van de Combi Voordelen. Als je een thuisabonnement combineert met één mobiel abonnement zit je op level 1 en kun je Netflix Basis gratis krijgen. Voeg je meer mobiele abonnementen of keuzeopties bij je vaste abonnement toe, dan krijg je meer punten en kun je op level 3 Netflix Standaard krijgen.

• Topper
  • January 2, 2026

Ik gok op weer extra MB' s, ben heel benieuwd🤩

• Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Wij hebben mobiel huistelefoon tv alles bij kpn

• Nieuwkomer
  • January 4, 2026

ik denk aan iets van 1 tot 3 maanden gratis ebook lezen via een ebook provider.

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 4, 2026

ik denk aan iets van 1 tot 3 maanden gratis ebook lezen via een ebook provider.

Het is sinds afgelopen vrijdag al bekend wat het is.

een gratis maand readly (online tijdschriften etc kunnen lezen) 

• Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Knus avondje in de bios

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is zover: de teaser voor de nieuwe verrassing van komende vrijdag staat voor je klaar! Je vindt 'm in het startbericht, bovenin dit topic 💚

Wat denk jij dat het is? 👀

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • January 7, 2026

het lijkt wel een Bowlingbal