Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 289 reacties
  • 13838 keer bekeken
Toon eerste bericht

289 reacties

• January 9, 2026

Geen regen, wel een wind die de sneeuw alle kanten op blaast… en hier ligt nog genoeg sneeuw: 

Dat is inderdaad meer dan bij mij in de provincie Utrecht. Het is dat we dit weekend nog vorst krijgen  dan is de extra  week vakantie volgende week dinsdag of woensdag wel voorbij. 

Het smelt hier best snel mede door de regen. Gister was het nog een egaal veel dikker wit tapijt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 9, 2026

Mooi ​@Shyrin van KPN , ik mis alleen een voederhuisje voor onze gevederde vrienden, of staat die ergens anders? 

Ja ja, dit is op het dakterras en daar komen eigenlijk alleen meeuwen eten. Dus ik heb aan de voorkant bomen, daar hangen pindaslingers en vetbollen in. Er zitten daar geregeld merels, eksters, mezen in en soms zelfs een specht (midden in de stad, vind ik zó bijzonder!)!

Zou leuker zijn als ze het op KPN verassing houden ofzo heb je persoonlijk meer aan.

3 maanden korting op disney ofzo enzz

Aan een heerlijk dagje welness kun je persoonlijk ook héél veel hebben…. lekker rozig, zen en ontspannen… 😉
We hebben nog 50 (!) vrijdagen in 2026 over: wie weet wat er nog aan zit te komen, ​@MennoG78!

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 9, 2026

Mooi ​@Shyrin van KPN , ik mis alleen een voederhuisje voor onze gevederde vrienden, of staat die ergens anders? 

Ja ja, dit is op het dakterras en daar komen eigenlijk alleen meeuwen eten. Dus ik heb aan de voorkant bomen, daar hangen pindaslingers en vetbollen in. Er zitten daar geregeld merels, eksters, mezen in en soms zelfs een specht (midden in de stad, vind ik zó bijzonder!)!

Zou leuker zijn als ze het op KPN verassing houden ofzo heb je persoonlijk meer aan.

3 maanden korting op disney ofzo enzz

Aan een heerlijk dagje welness kun je persoonlijk ook héél veel hebben…. lekker rozig, zen en ontspannen… 😉
We hebben nog 50 (!) vrijdagen in 2026 over: wie weet wat er nog aan zit te komen, ​@MennoG78!

nou vind het niet nuttig haha zonde van me tijd zoon dagje

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 9, 2026

Haha ​@Shyrin van KPN zegt dat we het noorden niet hoeven uit te graven om vervolgens een foto te sturen van het terras waar je tot de knieën in de sneeuw zakt 😂

Hier is alleen maar regen en de laatste restjes sneeuw weg. Tijd voor de sauna want het is wel koud geworden.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 9, 2026

Haha ​@Shyrin van KPN zegt dat we het noorden niet hoeven uit te graven.

Ik komt uit het zuiden maar had deze week ervaring met uitgraven. Op maandag stond ongeveer 10cm sneeuw op mijn auto, 30min gebruikt om vooruit, achteruit en zijkant sneeuw vrij te maken. Dus gewoon rijden naar mijn werk en op gegevens moment moest ik toch licht afremmen. Jullie raden al, de 10cm sneeuw op het dak leeft zijn eigen leven en hoopt als 20cm laag op mijn vooruit. Snel aan de kant en de vooruit sneeuw vrij maken, maar dan wil mijn auto niet meer terug. Haha, 2 sporen voor de banden uitgraven (met blote handen en schoenen) om op straat terug te komen en 20min later op het werk.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 9, 2026

Dat heb ik ook eenmaal ervaren ​@TDN. Door de warmte binnen in de auto gaat de sneeuw op het dak schuiven. En bij remmen lag de hele inhoud op de voorruit. Gelukkig reed ik langzaam in het dorp. Ik maak nu ook het dak een heel stuk vrij van sneeuw voordat ik ga rijden.

In het diepe zuiden was er alleen woensdag een laagje sneeuw maar dat was heel snel weg toen het begon te regenen. Ik vind het prima want als je eruit moet is sneeuw niet fijn.

Erwin van KPN
Moderator

Ochtendritueel hier in Ten Boer ;-)

• Topper
  • January 9, 2026

Ik raad vast mee voor volgende week: ik denk dat het vergelijkbaar met die actie van nu is, namelijk een kortingscode/voucher voor een (hotel)overnachting.

Ik verwacht dat veel van de acties “vakantieveilingen-achtige” acties zijn. Geeft niets, lijkt me ook erg moeilijk voor KPN om elke week iets unieks te regelen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Er is nu een nieuwe teaser afbeelding gekomen bij het raadsel voor deze week 😁 Je vindt 'm bovenin het startbericht! Denk jij al te weten wat het is?

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 12, 2026

Er is nu een nieuwe teaser afbeelding gekomen bij het raadsel voor deze week 😁 Je vindt 'm bovenin het startbericht! Denk jij al te weten wat het is?

die stond toch ook al in de mijn kpn app of kijk ik ergens verkeerd..

Want over schaapjes tellen stond eral

Of staat er ergens een nieuwe? :P

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 12, 2026

Het lijkt op een 'Z’, dus mijn eerste tip, een gratis jaarabonnement van Ziggo👹

• Topper
  • January 12, 2026

Dat is het logo van Fletcher hotels. Ik blijf dus bij mijn eerste gok dat het gaat om korting op een hotelovernachting.

• January 12, 2026

Yep Fletcher nu had ik Google Lens niet eens nodig. Het was dus inderdaad figuurlijk schaapjes tellen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

die stond toch ook al in de mijn kpn app of kijk ik ergens verkeerd..

Want over schaapjes tellen stond eral

Hij stond al in de app inderdaad, en nu ook hier bovenin het topic 😉

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 12, 2026

Dat is het logo van Fletcher hotels. Ik blijf dus bij mijn eerste gok dat het gaat om korting op een hotelovernachting.

Denk dat je gelijk hebt ​@Zentbeer , hier het logo van Fletcher Hotels: 

In kranten en tijdschriften verschijnen ook regelmatig kortingsacties van deze hotelketen. Inwisselen schijnt nog al een probleem te zijn omdat de verkregen vouchers beperkt blijken te zijn in plaats en tijd,

Maar nu loop ik op de ‘zaak’ voor uit 😃.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2026

Die hotelketen heeft continu kortingsactie's. Je komt ze overal op internet tegen. Een paar jaar terug hebben we een paar keer bij hun overnacht. Daarna werden we lange tijd bedolven onder hun aanbiedingen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nog een paar daagjes geduld om te zien of jullie vermoedens kloppen 😁

Wasdroger
Topper
  • January 12, 2026

Haha, jammer. Ziggo heeft nét sinds vandaag een nieuw logo :p

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 12, 2026

Het is de bedoeling om een attentie te geven aan de klanten. Dit zou een belediging zijn 😂

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 12, 2026

Het is de bedoeling om een attentie te geven aan de klanten. Dit zou een belediging zijn 😂

Kan ook een seizoenkaart van Ajax (Ziggo shirtdrager) zijn, maar dit is weer een belediging voor 010-, 030- of 040-klanten.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Een voucher voor een hotelovernachting op Texel. 

Zou echt gaaf zijn. 

• January 13, 2026

Een voucher voor een hotelovernachting op Texel. 

Zou echt gaaf zijn. 

Het zal wel in een hotel naar wens worden een algemene voucher.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 13, 2026

Kan ook een seizoenkaart van Ajax (Ziggo shirtdrager) zijn, maar dit is weer een belediging voor 010-, 030- of 040-klanten.

Lijkt het op een ‘Z’? Dan is mogelijk de ‘A’ van AZ uitgegumd. Dan zou ik eindelijk eens een keer naar het stadion kunnen i.p.v. op gehoorafstand vernemen dat er een goal is gemaakt 😁. 

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 13, 2026

Denk dat je gelijk hebt ​@Zentbeer , hier het logo van Fletcher Hotels: 

In kranten en tijdschriften verschijnen ook regelmatig kortingsacties van deze hotelketen. Inwisselen schijnt nog al een probleem te zijn omdat de verkregen vouchers beperkt blijken te zijn in plaats en tijd,

Maar nu loop ik op de ‘zaak’ voor uit 😃.

klopt. Actie van Fletcher zijn altijd maar zéér beperkt . Niet alle Fletcher hotels doen er aan mee en ze hebben maar zéér beperkt aantal kamers beschikbaar voor acties en ook lang niet op alle data. vaak ook niet in de weekends, wat toch voor de meeste mensen juist het moment is om er even weg te kunnen gaan. Maakt niet uit door wie of wat de ‘actie vouchers’ uitgedeeld worden. 
Maar hópen op beter kan en mag natuurlijk altijd .

• Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Sloffen van en in de vorm van de KPN kat?