Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 289 reacties
  • 13840 keer bekeken
Toon eerste bericht

289 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Sloffen van en in de vorm van de KPN kat?

Ik heb het vermoeden dat deze sloffen een bepaalde vrijdag verderop in de doos zitten. Mocht het getoonde detail toch een Z zijn, zoals een aantal lieden alhier suggereren, dan zouden het Zloffen zijn en dat druist in tegen elke wet der Nederlands taal! 😎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 14, 2026

Het is een overnachting in een Fletcher hotel waarbij Myrna Goossens je persoonlijk komt toestoppen 🙃

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Het is een overnachting in een Fletcher hotel waarbij Myrna Goossens je persoonlijk komt toestoppen 🙃

Voor mij een extra reden om gewoon thuis te slapen 😎 🛌 😂.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 14, 2026

Voor mij een extra reden om gewoon thuis te slapen 😎 🛌 😂.

Daar dacht Nico Swinkels heel anders over 🤗
Die kluste er heel wat op los 😁

Ik vind dat KPN wel wat speciaals moet aanbieden en geen standaard voucher 😀

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Daar dacht Nico Swinkels heel anders over 🤗
Die kluste er heel wat op los 😁

Ik vind dat KPN wel wat speciaals moet aanbieden en geen standaard voucher 😀

Eens ​@Roy74 , die standaard vouchers krijg je tegenwoordig bijna bij een pakje boter. Iets afwijkends mag het dus wel zijn. 😃

• Topper
  • January 16, 2026

Fletcher dus inderdaad. Niet voor mij, maar veel plezier voor degenen die dit wel interessant vinden.

Schot voor de boeg voor volgende week: “wie is de slimste bij jullie thuis?”. Ik gok op een proefperiode voor een studeerapp zoals Squla, Studygo of Duolingo ofzo.

Andere optie zou korting zijn op slimme technologie thuis/home automation. Maar daar heeft KPN al een shopje van, dus ligt misschien minder voor de hand :-)

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 16, 2026

“wie is de slimste bij jullie thuis?”

De meeste huishoudens hebben al een smartphone en een slimme meter. Wie dit vraag juist antwoordt, krijgt een gratis Nokia 3110.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 16, 2026

Kost (ook zonder Myrna) 35 euro voor één nacht. Wil je ook voor twee personen een ontbijt, dan wordt het al 65 euro. 

Het punt is dat je vooraf moet betalen en dat je dan niet weet op welke datum en ik welk hotel je terecht kan. 

Ik zou dat andersom willen.  

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 16, 2026

“wie is de slimste bij jullie thuis?”

De meeste huishoudens hebben al een smartphone en een slimme meter. Wie dit vraag juist antwoordt, krijgt een gratis Nokia 3110.

Dat lijkt mij heel ‘slim’ ​@TDN , terug naar de tijd van alleen bellen, sms’en en de slang om een spelletje te spelen. Met alle andere SM ben ik toch al gestopt, heerlijk!

• January 16, 2026

Is dat alles?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Dit is een standaard Fletcher hotelbon, die je vaker voorbij ziet komen.
Het is dus niets speciaals aan voor KPN klanten, maar een standaard korting die Fletcher hotels vaker uitbrengt via verschillende media.

Daarnaast slaap 😴  ik ook veel liever in mijn eigen warme en vertrouwde bed 🛌.

Tot op heden kan mij de vrijdag deal niet verassen.
Maar goed, er zullen mede klanten zijn die daar wel voor warm lopen, en dat is prima!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 16, 2026

Mij ook niet, het zijn lokkertjes waarmee die bedrijven zelf ook rondstrooien. En nu doen ze dat via KPN. 

Vooraf had ik verwacht dat ik regelmatig op vrijdagochtend naar de KPN-winkel kon fietsen voor een kadootje, maar dat blijkt een verkeerde aanname te zijn geweest. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat niet is, kan nog komen. Ik weet zelf ook niet wat er elke week aan zit te komen, maar het jaar is natuurlijk nog maar net onderweg. Het kan zo maar zijn dat je aan het einde van het jaar alsnog aardig wat kilomters hebt weggetrapt van en naar de KPN winkel 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 16, 2026

Fletcher dus inderdaad. Niet voor mij, maar veel plezier voor degenen die dit wel interessant vinden.

Jij had het ook goed geraden, ​@Zentbeer! 😄🤗 Onze verrassing van deze week is een nachtje weg voor €35,- . Met de verhoogde btw op hotelovernachtingen is dit wat mij betreft een mooie deal.

Niet voor iedereen misschien, maar juist extra leuk voor wie hier wél blij van wordt en ervan wil profiteren! 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 16, 2026

De hint van komende week, vrijdag 23 januari, is toegevoegd aan het startbericht! 

Benieuwd wie ’m nu ook goed weet te raden!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 16, 2026

Iets wat begint met ‘heerlijk’ ? 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 16, 2026

Het is dus niets speciaals aan voor KPN klanten, maar een standaard korting die Fletcher hotels vaker uitbrengt via verschillende media.

Daarnaast slaap 😴  ik ook veel liever in mijn eigen warme en vertrouwde bed 🛌.

Maar goed, er zullen mede klanten zijn die daar wel voor warm lopen, en dat is prima!

Ze hebben ook goede pennen bij Fletcher, deze lag op onze kamer om een enquête in te vullen. We mochten hem meenemen stond onderaan het formulier, niet gestolen dus 😊! 

de Fletcher pen 

• Topper
  • January 16, 2026

Korting bij https://hombli.com/nl - dus toch mijn tweede gok :-)

ff plaatje voor bewijs

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 16, 2026

Jij had het ook goed geraden, ​@Zentbeer! 😄🤗 Onze verrassing van deze week is een nachtje weg voor €35,- . Met de verhoogde btw op hotelovernachtingen is dit wat mij betreft een mooie deal.

Niet voor iedereen misschien, maar juist extra leuk voor wie hier wél blij van wordt en ervan wil profiteren! 

wel jammer via fletcher zelf is het goedkoper maar klinkt leuk

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 16, 2026

wel jammer via fletcher zelf is het goedkoper maar klinkt leuk

Inderdaad via Fletcher vaak goedkopere aanbiedingen. 
En dan soms ook nog 2e nacht halve prijs 

En ze bieden maar zéér beperkte data aan voor gebruik van de vouchers en ook niet alle Fletcherhotels doen mee aan de voucheractie.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ze hebben ook goede pennen bij Fletcher, deze lag op onze kamer om een enquête in te vullen. We mochten hem meenemen stond onderaan het formulier, niet gestolen dus 😊! 

de Fletcher pen 

Hoi ​@Berrie_Kaas 

Dat klopt!

Het zijn hele fijne balpoints die Fletcher Hotels heeft, die heerlijk schrijven en ook niet snel leeg raken.
Maar daarvoor hoef ik niet een nachtje bij Fletcher Hotels te logeren, ik heb een goede vriendin die bij Fletcher Hotels werkzaam is, en zo af en toe zo’n balpoint voor mij meebrengt.

• January 16, 2026

Tot nog toe allemaal pogingen tot grotere naamsbekendheid van de aanbieders. Maar dat heb/had ik ook met de Attentkalender. Allemaal pure marketing maar met een mooie verpakking.

@Noordzee  schreef "Het punt is dat je vooraf moet betalen en dat je dan niet weet op welke datum en in welk hotel je terecht kan. " was dat een voorwaarde van de voucher?

Dan is het puur kamers vullen die anders leeg blijven. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 16, 2026

Ja ​@Rowi. ,

Ik was begonnen met de aanvraag, maar toen kwam de aap uit de mouw. Ik heb de aanvraag toen maar afgebroken. Het gaat slechts om een heel klein deel van de hotels. (En die zijn niet genoemd) Daar heb ik dus niets aan. 

• January 16, 2026

Ja ​@Rowi. ,

Ik was begonnen met de aanvraag, maar toen kwam de aap uit de mouw. Ik heb de aanvraag toen maar afgebroken. Het gaat slechts om een heel klein deel van de hotels. (En die zijn niet genoemd) Daar heb ik dus niets aan. 

Dat kleine deel is niet zo heel erg, als het een hotel van eigen keuze is. Dit klinkt een beetje als de mysterie boeking die Centerparcs had.  Het is een leuke geste als die € 35,00 voor 2 personen per nacht is. 

• Topper
  • January 16, 2026

Tot nog toe allemaal pogingen tot grotere naamsbekendheid van de aanbieders.

Eens, ik denk dat dat voor het grootste deel ook gaat blijven. Het raden draagt daaraan bij - best slim.

Waarschijnlijk binnenkort een keer een leuke op-is-op aanbieding om te zorgen dat we het toch scherp in de gaten blijven houden :-)

Ach, als je steeds beseft dat KPN ook gewoon een commerciële onderneming is, dan is het allemaal niet zo erg. En de mensen die wel een leuke aanbieding vinden zijn er alsnog blij mee toch?