Skip to main content

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

  • 3 June 2024
  • 113 reacties
  • 10233 keer bekeken
Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Bovenop alle extraatjes van juni komt er een toevoeging, een must-have accessoire voor elke voetbalfan. Een aantal jaren geleden waren ze in een mum van tijd op: een gepersonaliseerd voetbalhoesje voor je mobiele telefoon! Benieuwd hoe je deze kunt scoren? Lees dan snel verder!

Juich Oranje naar de overwinning

Juich voor Oranje in stijl, met een EK telefoonhoesje met jouw naam erop. Bestel snel, want op=op!

  • Het oranje EK hoesje krijg je van ons cadeau! 
  • Liever een EK hoesje met jouw naam erop? Dat kan, voor €4,-. 
    Daarmee steun je ook het Mooiste Contact Fonds van KPN. Het KPN Mooiste Contact Fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Win-Win!

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.* 
    ​​​​​​​Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5


​​​​​​​Actievoorwaarden

Alle voorwaarden vind je hieronder:

  • Een aangevraagde code geeft geen garantie op een EK hoesje van jouw gewenste type toestel
  • OP = OP
  • 1 telefoonhoesje per KPN ID
  • Personaliseer het hoesje met een naam naar keuze (maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw naam
  • Na bestelling kunnen er geen correcties meer worden doorgevoerd
  • Bestelde hoesjes kunnen achteraf niet geruild worden voor een ander type toestel

 

Nog meer EK leuks!

We hebben nog meer EK leuks voor je, bekijk ook eens deze artikelen:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Hi @Ron072, jammer dat je je hoesje nog niet hebt, en het is inderdaad niet de bedoeling dat je vervolgens niks hoort als je het formulier invult. Dankjewel dat je ons een seintje geeft, ik neem het mee! Ik stuur je ook nog even een berichtje om met je mee te denken.


Ik hoor en zie na 15dagen ook nog steeds niets betaald geen bevestiging niets niets niets!!!!


@Will.iam Ik snap dat je staat te springen om je EK hoesje, zeker nu het spannend wordt wat de wedstrijden betreft 😊 Vul dit formulier even in met je gegevens en je vraag, je krijgt zo snel mogelijk reactie.


Het EK is voorbij 

Het hoesje was er niet bij besteld betaald formulier ingevuld enz . 

Geen enkele reactie op ingevuld formulier ik vraag mij af of er überhaupt hoesjes waren 

Worden we gewoon  belazerd?is het een schijnactie om geld te verdienen..…

Als je niet kunt leveren zeg het en betaal terug


 Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

😡😡😡😡🤣🤣🤣🤣🤣😡😡😡😡😡

Dus


@Will.iam Wat vervelend dat je het EK hoesje niet hebt ontvangen. Ik stuur je even een privébericht


Ik heb het hoesje besteld en extra betaald voor de foto, niets ontvangen. Storten jullie het geld terug?

 


Yes! Het was een gemail

maar en geld terug en toch nog mn hoes gekregen.

 

netjes opgelost!


Ik heb het hoesje besteld en extra betaald voor de foto, niets ontvangen. Storten jullie het geld terug?

 

Hoi @Tanja Smaal .  Wat bedoel je precies met foto?  Is dat een foutje en bedoel je de naam? 


Ja sorry. Met naam


Check, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de adresgegevens @Tanja Smaal? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Gedaan 


Dank! Ik heb je een privébericht gestuurd.


Reageer