Skip to main content

Heb je ons nieuwste kadootje al gezien? Exclusief voor onze tv klanten hebben we iets speciaals: een Pathé Thuis voucher. 🎁 Maar wees er snel bij, want op = op!


Open jouw kadootje in de MijnKPN App

Wil jij ook fijn een avondje film kijken met Pathé Thuis? Zo open je jouw kadootje! Ga snel naar de MijnKPN app en vraag je voucher aan.


MijnKPN app

 

We zijn heel erg benieuwd naar jouw filmplannen! Welke film ga jij kijken met je voucher? 🍿🎬
En hoe maak jij je eigen thuisbioscoop? Met snacks, een warm dekentje, sfeervolle kaarsjes of iets anders?

Laat het ons weten!


Als kers op de taart: Een winactie! 

Als bonus verloten we iets leuks onder de leukste reacties!

Belangrijk:

  • De winactie loopt totdat de vouchers op zijn.
  • Winnaars worden bekendgemaakt in dit topic.
  • Zorg ervoor dat jouw adresgegevens zijn ingevuld in je community-profiel, zodat we je prijs snel kunnen opsturen.


Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Bad Boys: Ride or Die staat al een tijdje op mijn kijklijst, en ik ben echt benieuwd naar de film. Ik denk dat ik binnenkort mijn voucher daarvoor ga gebruiken. Maar als jullie nog andere betere films kennen die ik zou moeten bekijken, laat het me vooral weten! 

En nog even een tip voor iets lekkers bij de film.: S'mores uit de airfryer 


Ik heb nu de voucher, maar ik heb helemaal geen tv van KPN 🙈🙈🙈

Dan kan je hem dus niet inwisselen ;)


Ik heb nu de voucher, maar ik heb helemaal geen tv van KPN 🙈🙈🙈

Dan kan je hem dus niet inwisselen ;)

Dat is een van de voorwaarden inderdaad. 


Ik heb nu de voucher, maar ik heb helemaal geen tv van KPN 🙈🙈🙈

Dan kan je hem dus niet inwisselen ;)

Dat is een van de voorwaarden inderdaad. 

Eigenlijk zou ik dan dus geen voucher moeten kunnen krijgen


Ik heb gisteren Seven Psychopaths gekeken, aanrader als je van zwarte humor houdt. 

Standaard op de bank bij een film: pistachenoten, fuet en een stukje kaas. Vaak manchego 🧀, mmm. 


Ik heb nu de voucher, maar ik heb helemaal geen tv van KPN 🙈🙈🙈

Dan kan je hem dus niet inwisselen ;)

Dat is een van de voorwaarden inderdaad. 

Eigenlijk zou ik dan dus geen voucher moeten kunnen krijgen

Dit klopt, je hebt er ook helemaal niets aan. Misschien kun je iemand anders hiermee blij maken die televisie bij ons afneemt. :) 


[..] Misschien kun je iemand anders hiermee blij maken die televisie bij ons afneemt. :) 

Ik wacht de DMs wel af 😜

 


Ik zie toch nergens iets over deze actie in de Mijn KPN app.


Reageer