Skip to main content
KPN Voor Jou

Worden jouw huisdier en jij ook Oranje supporter?

  • 30 May 2024
  • 37 reacties
  • 1167 keer bekeken
Worden jouw huisdier en jij ook Oranje supporter?

Het EK komt er weer aan! De Nederlandse winkels en straten kleuren oranje om ons Nederlands Elftal te steunen. Zit jij straks ook, samen met je huisdier, in stijl aan de buis gekluisterd om Oranje te supporten?

 

Oranje sjaaltje voor je huisdier

Bij een echte Oranje supporter hoort natuurlijk een goede outfit! Dat geldt voor jou, maar ook voor je lieve huisdier. Daarom kan je vanaf woensdag 29 mei een Oranje sjaaltje voor je huisdier ophalen bij een van KPN Winkels!

Wees snel want op=op.

 

Winactie!

Wij mogen een paar Oranje sjaaltjes weggeven in de KPN Community 😊

Wat moet je daarvoor doen?

Deel de mooiste, leukste of liefste foto van jouw huisdier met ons en vertel ons hoe je samen met EK gaat beleven. De leukste inzendingen krijgen van ons een sjaaltje en iets kleins thuisgestuurd!

Wij zoeken de winnaars uit vóór het EK begint, zij krijgen persoonlijk bericht van ons. 

 

Deel je foto's met ons!

Gaan jullie het EK samen vieren? En deel je je foto's hieronder met ons? 😍

Alvast een sneak peek van ons furry-forum-supporters team:

En hoe het mogelijk eindigt… 😂


Dit is één van de leuke KPN Voor Jou extraatjes in juni. De rest van de KPN voor jou extra's vind je hier:

Klets je in de community graag verder over je huisdier? We hebben bijvoorbeeld veel kattenliefhebbers hier, sluit dan gezellig in dit topic aan 🐱

Samen naar  NED - FRA de leeuw is los  😂

 

Schreeuw van de ORANJE LEEUW 

 


Hahaha wat een stoere foto @RPR-picture! Die is er klaar voor :-) 


Een paar van onze furry forum supporters zijn straks terug te vinden in de KPN nieuwsbrief van deze maand! 😊😍

 


🐾🥜🐾🐾💨🐾🐯🐾😋

(Vriendelijke poot, Sam die zeurt om royalties in de vorm van Dreamies)


Dat klinkt onze smikkelbeer Kruimel ook wel goed in de oortjes: Dreamies. 


De kater genaamd Poes 😍


I'll see what I can do @JB22_ 😎

Wat een heerlijk beestje 😍 Hihi, zo eentje hebben mijn schoonouders ook @Ik_Combineer.. Is aan komen lopen, en zijn naam is door mijn toedoen ‘Poespoes’ geworden 🤣 Meneer lag er afgelopen zondag weer lekker bij:

 


Onze lieve logeerpoes vind het sjaaltje geweldig…

 


Dat is ook een schatje, en heeft weinig aandacht voor jou (behalve als je met eten aankomt waarschijnlijk) 😋


Hij houd inderdaad enorm van eten, en van kroelen


Die van mij zijn inmiddels gelukkig halsbandjes gewend, en samen met mooie timing (ze zullen wel moe zijn):
 

 


Aan de support van de katten zal het niet liggen, als Oranje dinsdag tegen Roemenië speelt!