Skip to main content
Vraag

2 weken zonder Netflix bij het omzetten naar Combivoordeel

• February 18, 2025
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ivm met combivoordeel (Netflix direct via KPN) besloten om Netflix op te zeggen (2 weken geleden). De factuur liep al wel via KPN. Sinds gisteren is Netflix abonnement (die direct bij Netflix was afgesloten) afgelopen, dus ik dacht vandaag het combivoordeel Netflix bij KPN te kunnen kiezen, helaas: “Je hebt Netflix via de Netflix app op je tv-ontvanger besteld. Zeg deze eerst op bij Netflix. Activeer nadat je abonnement is gestopt hier je Netflix cadeau.”. Gebeld met support en die geven aan dat ik moet wachten tot volgende factuurdatum (in mijn geval 1 maart) totdat ik deze optie kan selecteren. Dus ik zit 2 weken zonder Netflix? Dit is geen fijne dienstverlening. Weet iemand een oplossing?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Hallo ​@Lollie Zuurstok ,

De oplossing is wachten tot 1 maart 2025. Sneller is kennelijk niet mogelijk. 

Gebeld met support en die geven aan dat ik moet wachten tot volgende factuurdatum (in mijn geval 1 maart) totdat ik deze optie kan selecteren. 

Ondertussen lees ik in een andere vraag dit: 

“ We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit rond eind februari gereed te hebben.” . 

Het zou handig zijn als de supportmedewerkers hier ook van op de hoogte zijn.

Ik kom ondertussen (helaas) tot de conclusie dat het handigste is om nu een nieuw Netflix abonnement (gekoppeld aan mail adres, naam en bankrekeningnummer van mijn vrouw) te openen (voor een maand) zodat ik op 18 maart mijn oude Netflix account (met alle bestaande profielen) kan koppelen via KPN. Op deze manier heb ik geen dubbele kosten (maar ga ik helaas pas een maand later profiteren van het combi-voordeel).

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De overstap van Netflix via de KPN factuur naar Netflix bij KPN als keuzevoordeel is inderdaad verre van ideaal. Zoals je het nu bedacht hebt, lijkt mij ook de beste oplossing. Het is namelijk even wachten tot je Netflix bij KPN kunt activeren.