Skip to main content
Beantwoord

Aanmaken 'huishouden' lukt niet

• August 2, 2025
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Om te checken of ik in aanmerking kom voor combivoordeel, moet ik een 'huishouden' aanmaken.

Nadat ik op de betreffende pagina mijn klantnummer heb ingevuld, klik ik op 'Doorgaan naar jouw overzicht'. Vervolgens gebeurt er niets... Ook krijg ik dan geen enkele terugkoppeling o.i.d.

Doe ik iets fout of gaat er bij jullie iets mis?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Katana321! Altijd leuk om te controleren of je in aanmerking komt voor wat leuke extraatjes. Nu heb ik gelijk even gekeken bij je gegevens die ingevuld staan in je profiel en dan kom ik geen mobiel abonnement tegen op het ingevulde adres. Ik denk dat het daar fout gaat. 

Heb je wel (of iemand in je huishouden) een mobiel abonnement bij KPN? Anders kun je namelijk geen Combivoordelen huishouden aanmaken en loop je helaas de extraatjes mis. 

5 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Hoi ​@Katana321! Altijd leuk om te controleren of je in aanmerking komt voor wat leuke extraatjes. Nu heb ik gelijk even gekeken bij je gegevens die ingevuld staan in je profiel en dan kom ik geen mobiel abonnement tegen op het ingevulde adres. Ik denk dat het daar fout gaat. 

Heb je wel (of iemand in je huishouden) een mobiel abonnement bij KPN? Anders kun je namelijk geen Combivoordelen huishouden aanmaken en loop je helaas de extraatjes mis. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 5, 2025

Ja, het klopt dat nu hier geen mobiele abo's van kpn zijn. Nadat ik dit topic had aangemaakt, heb ik verder gezocht op de site en had ik al zo'n vermoeden dat daarin het probleem zat. Maar (punt van kritiek): dat zou ik als gebruiker toch gewoon als terugkoppeling kunnen/moeten zien op die pagina. Nu lijkt het alsof er iets op die pagina niet goed gaat.

​@Arjan van KPN  Die terugkoppeling zou dan kunnen zijn: ‘U hebt geen mobiele abonnement van kpn en kan daarom geen huishouden aanmaken.’

Dat is natuurlijk beter en voor de gebruiker duidelijker dan dat het ogenschijnlijk lijkt alsof de pagina ‘blijft hangen'.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Je hebt helemaal gelijk. Het mooiste zou zijn dat de tool precies aangeeft wat er misgaat, maar ik ben bang dat je dan teveel verwacht van zo'n simpele tool. Maar het is wel goed om het mee te nemen en wellicht kunnen we het toch toevoegen in de toekomst :) 

• Topper
  • October 6, 2025

goede middag  ik heb een mobile abonnement en tv en internet 

ik was getipt voor combivoordeel bij kpn ik dacht mooi ga ook eens kijken zag dat ik een 

huishouden moest aanmaken maar vergeet het maar daar blijf hij steken helaas .

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@G.l Het kan zijn dat het soms niet lukt via de website of onze app een huishouden aan te maken. Dan kijk ik graag even voor je of het mij gelijk lukt. Kun je daarvoor je profiel invullen met enkele gegevens? Graag dan je achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en de mobiele nummers (onder persoonlijke opmerkingen) die toegevoegd moeten worden.Â