Skip to main content

Hallo, ik heb een KPN compleet en 2 mobile abonnementen. Als ik probeer me aan te melden voor KPN voordeel krijg ik steeds deze foutmelding:

Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.
 

ik heb verschillende browsers geprobeerd maar lukt niet kan je helpen aub? 
 

Alvast bedankt! 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Matin, welkom! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken en zie ik dat er al een huishouden voor je is. Dus je hebt al de voordelen op je vaste en mobiele abonnementen. Alleen lijkt het voor een van de mobiele nummers niet helemaal goed te pakken. Hoewel ik de korting en dergelijke wel netjes op de factuur zie staan. Het gaat dan om het nummer dat eindigt op 78. Zie je die wel terug in het overzicht als je MB's probeert te delen?


Beste Eric,

bedankt voor je snelle reactie. Delen van MBs werkt prima nu.

Ik heb KPN Compleet maar verdubbelen van data mis ik nog, zou je aub willen kijken wat is de reden dat mijn data wordt nier verdubbeld?

alvast bedankt. 

met vriendelijke groet,

khyber Matin 


Voor het 78-nummer bedoel je dan ook, Matin? Dat klopt, dat is namelijk een Hussel abonnement. Dataverdubbeling is alleen van toepassing op niet-Hussel mobiele abonnementen.


Bedankt voor je bericht.

 

mijn beide abonnementen zijn Hussel.

 

ik krijg voor geen ene double data. 


Sorry voor de late reactie, Matin. Dan klopt het. Hussel-abonnementen krijgen Husselvoordelen en dataverdubbeling hoort daar niet bij. Dat is alleen een voordeel voor oudere abonnementen die nog de oude Compleetvoordelen hebben.