Skip to main content

KPN doet veel moeite om nieuwe klanten aan te trekken maar nul moeite om klanten te behouden. Wil zowel thuis als mobiel ( 3 abonnementen) verlengen maar geen sprake van een goede aanbieding om alles te verlengen omdat wij al jaren lang trouwe klant zijn. Tevens is het in de vakantie niet mogelijk om los extra GB’s as te schaffen. Je moet dan je abonnement aanpassen .…
Ga nu zoveel betalen dat het de moeite waard is om over te stappen en na 24 jaar (!!) KPN de deur te wijzen. Even een tip: een klant krijgen is niet moeilijk een klant behouden wel.…

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Its me , even voor de goede orde, verlengen hoeft helemaal niet, als je tevreden bent met het huidige aanbod en prijzen kun je alles ook gewoon zo laten.

Verlengen hoeft niet altijd goedkoper uit te vallen, kan ook duurder uitvallen.

 


Hi @Its me! Welkom op ons forum. 

Natuurlijk zijn we heel blij met jou als vaste klant. Daarom bieden we extra voordeel op jouw abonnementen als je Internet en Mobiel combineert. Natuurlijk kijken we graag even mee of verlengen voor jou voordelig is, of dat het voordeliger is om je abonnementen gewoon door te laten lopen, zoals @JanD voorstelt. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's kunnen dan alles even rustig met je op een rijtje zetten. 


Reageer