Skip to main content
Beantwoord

Adresgegevens niet gelijk melding rondom voordelen, bij controle lijkt dit in orde?

  • 23 May 2024
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Regelmatig ontvang ik het volgende bericht.

Beste klant, je factuuradres voor dit mobiele abonnement is anders dan de adresgegevens die bij ons bekent zijn.Hierdoor stoppen je voordelen . Pas op , mijn.kpn.com/r//gegevens-mobiel je factuuradres aan. Doe je dit niet dan nemen we over een week opnieuw contact met je op .We bellen vanaf 088-660 79 23. Groet KPN.

Maar indien ik dit controleer zijn mijn adresgegevens gelik aan mijn factuurgegevens.

Graag controle want ik wil van deze elke weer verzonden berichten af.

 

Met vriendelijke groet, 

R Balk

Hoi @Rudolf43 

De snelste manier om dit te verhelpen, is om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Facturatie en Betalingen en je wordt doorverbonden met de juiste afdeling.

Met een medewerker kun je dit bespreken, en die kan dan gelijk checken binnen jouw klantgegevens of alles goed staat, en dus ook je factuuradres.

De afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Merkwaardig, ik weet hier inhoudelijk niets van, ik ben maar een meelezer.
Wat ik opmerk :
- bij knp zijn (waren ?) er meerdere adreslijsten in gebruik, althans zo doet het mij voorkomen als klant van weleer.
-  Mooi dat er bij vermeld wordt vanaf welk nummer men zal bellen
( kpn beld(e) wel eens stiekem (zonder nummer) en dat voor een telefoonbedrijf ! )
- Maar, het nummer staat op naam van  Getronics B.V.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken/resultaat?query=0886607923


Hoi @KeesYagi 

Getronics B.V. bestaat al sinds 2007 niet meer in Nederland, maar opereert nog alleen buiten de Nederlandse grenzen.
Het onderdeel Getronics B.V. in Nederland is inmiddels volledig geïntegreerd binnen KPN B.V., en is in feite gewoon een afdeling binnen KPN geworden.

Waarom de ACM dat niet heeft aangepast op haar website kan ik je natuurlijk ook niet zeggen, maar het is in elk geval niet netjes en kan nog eventueel voor verwarring zorgen.

Getronics Nederland in het kort:

Getronics was een nationaal en internationaal dienstverlenend Nederlands bedrijf in de ICT-branche. In 2007 kwam het bedrijf in handen van telecommunicatieconcern KPN. Op 1 oktober 2011 verviel de naam Getronics voor de Nederlandse activiteiten, nadat Getronics per 1 september was geïntegreerd in KPN Corporate Market. De internationale activiteiten werden in mei 2012 verkocht aan twee partijen die nu gezamenlijk de naam Getronics voeren.

Wel heel netjes dat KPN het telefoonnummer in hun e-mails naar haar klanten vermelden, zodat je als klant weet, met welk nummer ze je gaan bellen, dat doen ze trouwens in meerder e-mails (zoals van de klachtenafdeling).

Bovenstaand telefoonnummer behoort nu dus tot KPN.


Regelmatig ontvang ik het volgende bericht.

Beste klant, je factuuradres voor dit mobiele abonnement is anders dan de adresgegevens die bij ons bekent zijn.Hierdoor stoppen je voordelen . Pas op , mijn.kpn.com/r//gegevens-mobiel je factuuradres aan. Doe je dit niet dan nemen we over een week opnieuw contact met je op .We bellen vanaf 088-660 79 23. Groet KPN.

Maar indien ik dit controleer zijn mijn adresgegevens gelik aan mijn factuurgegevens.

Graag controle want ik wil van deze elke weer verzonden berichten af.

 

Met vriendelijke groet, 

R Balk

De adresgegevens van een thuis factuur moeten precies gelijk zijn aan de adresgegevens op een mobiele factuur @Rudolf43 .

Voorbeeld:

Thuis factuur: Dorpstraat 25a

mobiele factuur: Dorpstraat 25A

Is dus niet gelijk, dus geen recht op combi voordeel 

Leg de 2 facturen eens naast elkaar en zoek de verschillen 

 


NN . De adressen zijn gelijk dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik heb inmiddels KPN gebeld en deze bevestigde dat er geen verschil was tussen deze adressen. Het was waarschijnlijk een fout die ,indien het goed is, verholpen is.


Ha @Rudolf43, fijn dat het nu toch in orde lijkt! Mocht je toch nog weer bericht krijgen, trek vooral weer aan de bel. 


Reageer