Skip to main content

Hallo ik heb Kpn internet, tv en bellen afgenomen en nu zou ik 2 cadeaubonnen krijgen ter waarde van 125 euro per waardebon van A.H. nu heb ik die nog steeds niet gehad, graag zou ik willen weten wanneer ik die nu krijg

Hallo @Selma59 cadeaus worden in de regel 14 dagen (bedenktermijn) na activatie van het abonnement verstuurd.

 


ok dank je wel voor je berichtje moet ik nog even een paar daagjes wachten nogmaals bedankt


Zelfde geld ook voor mij, ik wacht nog steeds op de welkomstcadeau.


Zelfde geld ook voor mij, ik wacht nog steeds op de welkomstcadeau.

Wanneer is het abonnement ingegaan?


Zelfde geld ook voor mij, ik wacht nog steeds op de welkomstcadeau.

Wanneer is het abonnement ingegaan?

12 september 2024


Zo typisch dit. Wel iets bestellen maar je verder zelf niet verdiepen in de bijbehorende actie- en of Algemene Voorwaarden. Pak die er dus zelf even bij én neem ze ook door. Dan weet je waar je aan toe bent. 


Zelfde geld ook voor mij, ik wacht nog steeds op de welkomstcadeau.

Wanneer is het abonnement ingegaan?

12 september 2024

En wat zeggen de voorwaarden?

Neem aan dat je die ook gelezen heb?

 

Meestal moet de bedenktijd van 14 dagen voorbij zijn.

En dat is zo te zien net dus check vooral ook je spam box.


Zelfde geld ook voor mij, ik wacht nog steeds op de welkomstcadeau.

Wanneer is het abonnement ingegaan?

12 september 2024

En wat zeggen de voorwaarden?

Neem aan dat je die ook gelezen heb?

 

Meestal moet de bedenktijd van 14 dagen voorbij zijn.

En dat is zo te zien net dus check vooral ook je spam box.

ok bedankt voor je reactie 

 


Ik heb net mijn welkomstcadeau mail ontvangen 


Ik heb ook nog niks ontvangen, mijn abonnement is sinds 23 september geactiveerd en in gebruik.


Hmm, dan had he de bonnen inmiddels al ontvangen moeten hebben @gbekerom 🤔 Een vraag die van belang is: heb je het door KPN geleverde modem aangesloten? Of heb je alleen nog maar een eigen modem aangesloten gehad? In het laatste geval, ontbreekt de koppeling met je modem waardoor het seintje nog niet richting onze actie-partner Sidekix verzonden wordt. je zou dan alsnog je KPN modem kunnen aansluiten om dit proces een zetje te geven!

En heb je goed in je spam box en/of het postvak met ongewenste mail gekeken, of de mail met de bonnen daar niet in terecht is gekomen?

Mocht je gewoon het KPN modem aan hebben gesloten en echt niks kunnen terugvinden in je mail, dan wil ik je aanraden om direct contact te zoeken met Sidemix; ze zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag en zondag gesloten. Het juiste telefoonnummer hiervoor is 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Reageer