Skip to main content
Beantwoord

Als ik mijn Netflix overzet naar KPN stopt dan het externe Netflix abonnement?

• May 13, 2025
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Als mijn Netflix-abonnement (externe provider) wordt omgezet naar een KPN- Netflix abonnement,  wordt dan het bestaande, externe Netflix-abonnement hiermee automatisch opgezegd, zodat verdere externe facturatie wordt voorkomen?

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ja zeker, ​@Leendert van Doesburg! Voor meer informatie, zie Netflix bij KPN.

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Let op: Heb je extra gebruikers toegevoegd aan jouw abonnement bij Netflix? Dan komen deze te vervallen als je overstapt naar Netflix bij KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ja zeker, ​@Leendert van Doesburg! Voor meer informatie, zie Netflix bij KPN.

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Let op: Heb je extra gebruikers toegevoegd aan jouw abonnement bij Netflix? Dan komen deze te vervallen als je overstapt naar Netflix bij KPN.

• May 16, 2025

Wat bedoel je met "externe provider"? Mogen we een naam weten?

Als je de Netflix daar stop zet, dan blijft je account hij Netflix gewoon behouden. Inclusief instellingen en kijkgeschiedenis enzo. Je kunt alleen niet meer kijken. 

Als je dan via KPN Netflix neemt, dan log je bij activeren op de site van Netflix gewoon in met je bestaande Netflix account. En dan kun je weer kijken.

Met externe provider bedoel ik dat ik Netflix direct bij hen had afgesloten en niet bij KPN.

Moet ik dan eerst het Netflix abonnement zelf opzeggen en dan KPN activeren? Of gebeurt dat automatisch als ik KPN activeer? Anders blijven de maandelijkse facturen van Netflix komen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je hoeft Netflix niet eerst zelf op te zeggen, ​@Leendert van Doesburg. Je kunt Netflix bij KPN afsluiten en dan activeren met jouw huidige account. Wij zetten alles over.