Skip to main content

Ik heb sinds vandaag een kpn hussel en sta ook geregistreerd onder de 'alles in 1' van mn ouders,maar die 5 euro de 'alles in 1' en ik kwijt. Heb wel 2.50 hussel korting. Waarom kon ik niet de 5 euro 'alles in 1' korting krijgen? Dan was het namelijk 17.50 geweest ipv dat het nu 20 is

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Tja, nieuw abonnement betekent nieuwe voorwaarden. Lijkt me logisch.Ā 


Tja, nieuw abonnement betekent nieuwe voorwaarden. Lijkt me logisch.Ā 

Lijkt me niet, want hiervoor had ik ook een eigen hussel abonnement en toen had ik wel de 'alles in 1' korting

Ā 


Hallo @HaroldvdHeuvelĀ ,

Alles in 1 is een oude abonnementsvorm die al een paar jaar niet meer wordt aangeboden.Ā 

Bij nieuwe abonnementen en verlengingen ga je automatisch gebruik maken van een KPN-Husselabonnement.Ā 

Ik vermoed dat jij een nieuw mobiel abonnement hebt afgesloten met 10GB voor 20 euro per maand. Je kunt dan in aanmerking komen voor een husselkorting van 2,50 per maand zolang je op het adres staat ingeschreven waar ook een internet-thuis-abonnement van KPN wordt afgenomen.Ā Ā Stel dat je gaat verhuizen naar een studentenwoning?, dan raakt je die korting kwijt.Ā 
Hieronder de voornaamste verschillen tussen de oude abonnenten en de huidige KPN-Hussel-abonnementen: Ā 

Meer info ? :Ā 

Ā 


Tja, nieuw abonnement betekent nieuwe voorwaarden. Lijkt me logisch.Ā 

Lijkt me niet, want hiervoor had ik ook een eigen hussel abonnement en toen had ik wel de 'alles in 1' korting

Ā 

Dat kan niet. Kunt u een schermafdruk plaatsen van de factuur pagina 2 waaruit dat blijkt?