Bij mijn vorige provider had ik een SIM waarmee ik voor 5 euro per maand de databundel van het hoofdabo kon gebruiken. Bij KPN is dat omgezet in een los data-abo waar ik voor 5 euro per maand gebruik van maakte en waarbij ik MB's kon delen. Dit is zo aangeraden door een KPN-medewerker toen.
Door de constante inflatiecorrecties betaalde ik uiteindelijk 7 euro per maand bij. Dacht dat even naar 6 euro per maand te kunnen resetten door te switchen naar een nieuw maandelijks abo, maar nee hoor. De combivoordelen vervallen omdat ze nu anders zijn, ondanks dat ze bij het afrekenen wel nog genoemd worden.
Dan heb ik het nog niet over het feit dat er geen inflatiecorrectie over de korting is uitgevoerd waardoor de inflatiecorrectie bij mij meerdere procenten hoger netto uitkomt dan de CBS Consumentenprijsindex. Dit zal bij veel KPN-abonnees het geval zijn.
Het blijkt dat de voorwaarden van KPN Compleet/Combivoordeel/Hussel zijn veranderd. KPN Compleet is veranderd in Hussel en dat is veranderd in Combivoordeel. Hoewel de data-only abo's wel nog steeds Hussel zijn blijkbaar. Soms wordt "Hussel" genoemd als abonnementsvorm, soms wordt ernaar verwezen als kortingsvorm. Het abo heet hussel en heeft z'n eigen voorwaarden, maar er blijken ook "Hussel" voorwaarden te zijn voor enkel alleen de korting. Wie verzint dit?
Bij het afrekenen klik ik aan dat ik nog een ander abo heb en de prijs wordt met 5 euro verlaagd. Nu krijg ik een mailtje dat het abo toch bijna 2x zo duur is als bij het afrekenen werd aangegeven. Kunnen jullie hem even annuleren voor me aangezien ik op dag 1 van 14 zit van mijn herroepingsrecht? De hele SIM annuleren dus, niet alleen de verlenging.