Skip to main content

Als ik via de app mijn kpn compleet naar hussel overzet zie ik geen entertainmentkorting terwijl wel al mijn mobiele abonnementen zijn toegevoegd, hoe kan dat? Een paar weken terug nog wel.

Ik overweeg wel naar hussel over te stappen omdat ik dan de vrijheid heb om espn uit te zetten en entertainmentkorting op mijn spotify family of ander zenderpakket te krijgen.

U heeft wel een entertainmentpakket (anders dan het pluspakket) actief bij Hussel? 


met Hussel thuis en KPN TV én een mobiel kpn abo heb je sowieso het pluspakket gratis.

Als je espn, spotify of film1 aan zet krijg je ook de entertainmentkorting erbij. Met 2 of 3 van deze blijft het éénmaal 5 euro per maand.


Yes, spotify family en dus ook nog espn, maar daar staat dan dus geen entertainmentkorting bij:

Product

Hussel Internet 200 Mbit/s

€ 50,00

Maandelijkse kosten

Opnemen Pakket

€ 0,00

ESPN Compleet

€ 12,99

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

€ 10,00

Extra tv-ontvanger

€ 5,00

Extra tv-ontvanger

€ 5,00

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)

€ 0,00

Spotify Family

€ 14,99

Glasvezel Upgrade

€ 0,00


Misschien kan een KPN moderator kijken of er iets niet goed staat in het systeem als je van compleet naar hussel wil maar geen husselkorting ziet?


Hoi @Jozjo ,

Je ziet dan alleen de bruto kosten staan van KPN-Hussel-Thuis. Want daarmee ga je akkoord als je overstapt van KPN-Compleet-Thuis naar KPN- Hussel-Thuis. 

De 5 euro entertainmentkorting krijg je namelijk alleen zolang je een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. 

Maar die korting gaat naderhand heus wel goed komen. 

Vertrouw je het niet? Bel dan met 0800-0402 en laat de overgang naar KPN-Hussel-Thuis telefonisch regelen. Dan kunnen ze meteen die 5 euro entertainmentkorting koppelen aan je Spotify-abonnement.  

Overigens staat het gratis pluspakket hierboven ook niet genoemd. De reden is hetzelfde. Je krijgt dat alleen zolang je een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN.  


Hoi @Noordzee,

Top dank je wel, ik ga het telefonisch regelen.


En, is het gelukt om het telefonisch te regelen @Jozjo


@Shyrin_ @Noordzee  ja top!

De klantenservice kon de entertainmentkorting wel zien dus moet zo goed gaan, en gaat morgen in.


Mooi zo👍. En graag geholpen natuurlijk.