Skip to main content
Vraag

Blijft de Combikorting wel actief nadat de verlengkorting is verlopen?

• March 21, 2026
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Als ik 2 jaar verleng met 1 jaar 10 euro korting. 

Blij dan de combi korting na deze tijd wel hetzelfde?

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 21, 2026

Hallo ​@Jannaa ,

Dat zou je moeten terugvinden op het verlengvoorstel. Maar Combivoordeel heb je sowieso alleen zolang je aan de voorwaarden voldoet van een thuisabonnement en een mobiel abonnement.

Op de mobiele abonnementen heb je een korting van 2,50 tot 7,50 afhankelijk van jouw mobiele abonnement.  

En let op : Bij de thuisabonnementen heb je alweer een tijd een nieuw soort Combivoordeel. Daar krijg je geen entertainmentkorting meer, maar kun je een keuze voordeel kiezen. 

Meer informatie over het huidige Combivoordeel: 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jannaa, welkom bij de community!

Aanvullend op wat ​@Noordzee aangeeft.🙂 Combivoordeel is gekoppeld aan het combineren van producten (bijvoorbeeld Internet + TV + mobiel). Zolang je die combinatie houdt, blijft je combivoordeel in principe gewoon hetzelfde.

Dus stel:

• Je had al Internet en TV + een mobiel abonnement
  • En je verlengt alleen je thuisabonnement

Dan verandert er niets aan je Combivoordeel.

Het kan wél veranderen als je tijdens het verlengen iets aanpast in je pakket. Bijvoorbeeld als je een mobiel abonnement opzegt of toevoegt, dan kan je Combivoordeel anders worden. Kort gezegd: Verleng je alleen en haal je niets uit je pakket? Dan blijft je Combivoordeel gewoon zoals het is!

Twijfel je over jouw specifieke situatie? ​@Noordzee had onze kennisbank hierover ook al gedeeld, hierin staat alles uitgebreid uitgelegd! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Ja super .

Maar ik heb ook gratis plus pakket enz.

Dat blijft ook na het verlengen

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 23, 2026

De jurist in mij wil bij deze ook even de combivoordeelvoorwaarden met je delen. Hier staat alles ook uitgelegd! Je kan deze vinden door hier te klikken. Let op dat het aanbod van het combivoordeel kan wijzigen, er kunnen dus in de toekomst andere dingen onder vallen dan nu.

En als antwoord op je vraag ​@Jannaa , ja, het pluspakket blijft ook.