Skip to main content

Beste kpn,

Mijn contract voor gsm is uit 2014 en tv en internet heb ik voor het laatst opnieuw afgesloten in 2018. Nu weet ik dat je na afloop van je contract kan bellen met de klantenservice om te kijken of er een interessante aanbieding is op dat moment. Zo heb ik in het verleden weleens, met het afsluiten van een nieuw contract, bijv 6 maanden korting gekregen. Nu zag ik dat er deze maand weer een leuke deal is en mijn contract uit nov 2018 afgelopen is…

Waarom is het niet mogelijk om als vaste klant van deze deal (sonos, hoofdtelefoon, wifi versterker of aantal maanden lagere kosten) te profiteren? Met het afsluiten van een nieuw contract ga ik er op achteruit (moet meer gaan betalen). 
 

Wellicht is er toch een mogelijkheid?

Hallo @Thy25 Welkom hier en goed dat je deze vraag stelt. Je hebt wellicht al even rondgekeken op het Forum en gezien dat er diverse topics zijn over dit soort onderwerpen. We waarderen elke klant enorm, dat mag duidelijk. Maar we zijn wel al enige tijd gestopt met het doen van verlengaanbiedingen. Nieuwe klanten kunnen eenmalig een welkomstaanbieding krijgen, maar elk jaar zo'n nieuwe aanbieding is qua kosten niet haalbaar. We investeren in goede diensten, een goed netwerk en goede service tegen een eerlijke prijs. Onze nieuwe abonnementen kun je voor een groot deel zelf samenstellen en je hebt dus de nodige invloed op de uiteindelijke kosten. Als je zaken combineert kom je mogelijkerwijs ook in aanmerking voor Hussel Voordeel. Je kunt altijd even contact opnemen met de klantenservice om over die mogelijkheden verder te spreken.