Skip to main content

Als voormalig Telfort klant had ik een Combi voordeel abonnement: Sim-only, internet en Spotify Premium. Nu is dat dus overgenomen door jullie/KPN. Nu vroeg ik mij af, als ik mijn sim-only abonnement opzeg wat dat betekent voor mijn abonnementskosten in z’n geheel.

  • Mobiel: Sim-only, 100 sms, 2G, 150 belminuten → EUR 13,02 
  • Internet: 50mb/s download, 5mb/s upload → EUR 30,75 (hierin is korting van 5 euro verwerkt)
  • Spotify: Premium → EUR 9,99 

Daarnaast overweeg ik om Spotify bij Spotify af te nemen, bij Telfort kreeg je EUR 1 korting, nu niet meer dus dan liever direct bij de aanbieder;)…

Ik hoor graag jullie reactie!

Ik schrijf hier als gewone bezoeker maar ik kan me zo voorstellen dat je 5 euro korting dan vervalt. Net als wanneer je nog bij Telfort zelf had gezeten.

Wat Spotify betreft kan je dat gewoon opzeggen in je Mijn KPN (als dat nu al werkt voor jou). Dan wordt je Spotify account automatisch een Free account. En die kan je dan zelf weer bij Spotify opwaarderen naar Premium zodat je aan henzelf betaalt.


Dank voor je reactie! Zoiets vermoedde ik al;). Fijne avond!


Hoi @Naamverzinnen, welkom bij ons op het forum. Ward slaat de spreekwoordelijke spijker inderdaad al op de kop :slight_smile: Op het moment dat of het mobiele of het Thuis abonnement gestopt wordt vervalt het voordeel van het combineren. De voordelen van Telfort CombiVoordeel worden nog benoemd op de Telfort website. De 5 euro korting zal dan wegvallen dus. Voor Spotify heeft het geen effect, dat is geen onderdeel van CombiVoordeel.