Skip to main content
Beantwoord

Combi voordeel: Ik kan geen huishouden aanmaken

• October 10, 2025
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik ben zeker niet de enige maar ik zou graag dit geregeld willen hebben dat ik een huishouden kan aanmaken.

Mijn profiel bevat de info die hiervoor nodig is.
Ik heb KPN Mobiel + Internet.

Wil graag verlengen voor 24mnd maar extra korting ook op deze manier is mooi meegenomen.
Lijkt erop dat ik mijn combivoordeel nooit heb gebruikt :(

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt dat je even laat weten hoe het ervoor staat. Je hoeft geen belafspraak meer in te plannen of contact op te nemen via de socials. Ik heb het inmiddels voor je geregeld, dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken. 😊

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2025

Hallo ​@KevinSeanLáfeber ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

In dit artikel lees je wat Combivoordeel is, welke voordelen je krijgt en waar je aan moet voldoen om deze te krijgen:

Lukt dat niet?

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@KevinSeanLáfeber. Welkom op de community! Ik zie dat ​@Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om een huishouden aan te maken?

Helaas met de instructies (nog) niet gelukt. Overigens werkt het ook niet via de kpn app op m'n mobiel.
Ik zal t.z.t. een belafspraak inplannen of ik neem anders wel contact op via de socials.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Bedankt dat je even laat weten hoe het ervoor staat. Je hoeft geen belafspraak meer in te plannen of contact op te nemen via de socials. Ik heb het inmiddels voor je geregeld, dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken. 😊

Hallo Vikash,

Bedankt voor je hulp! Het is nu zichtbaar in mijn account.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn om te horen dat het inmiddels zichtbaar is in je account. Graag gedaan! 😊