Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik heb reeds mijn KPN abonnement verlengd. 

Het abonnement houdt de volgende onderdelen in:

  • KPN Internet 1 Gbit/s + Tv​​​​​​​
  • KPN mobiel 12 Gb + onbeperkt bellen & sms’en

Aangezien ik KPN internet combineer met mobiel krijg ik €5,- entertainmentkorting.

Daarnaast zag ik op de site van KPN de rood omcirkelde aanbieding:

 

 

Nu heb ik dit Netflix account geactiveerd, maar werd de korting niet toegekend.

Dus ik heb gebeld naar de klantenservice, maar kreeg zonder pardon te horen dat deze aanbieding per 3 septermber jl. is verlopen. Ik vroeg nog stomverbaasd of deze aanbieding dan wel nog voor mij kon gelden, aangezien het nog op de website staat aangegeven, maar dit kon absoluut niet. ‘De aanbieding is verlopen, fijne dag verder!’

 

PAS OP! Als je denkt dat deze aanbieding ook voor jou kan gelden! De aanbieding is al verlopen, maar staat nog wel op de site aangegeven! Er werd telefonisch niet aanggegeven dat deze informatie van de site verwijdert zal worden, dus wie weet hoe lang het er nog op staat!

 

Gemiste kans van KPN!

 

De aanbieding op het plaatje is niet verlopen denk ik. Maar die is alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten. 

Zo ongeveer alle prijzen en acties die KPN op de website heeft staan gelden alleen voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten is alleen van toepassing wat zij in de MijnKPN omgeving zien.

Die 5 euro entertainmentkorting hoort u wel te krijgen. Als u daadwerkelijk een entertainmentpakket heeft zoals bijvoorbeeld Netflix. 


Beste Nick!

 

Ik zie nergens op de website (https://www.kpn.com/entertainment/netflix) staan dat de aanbieding alleen geldt voor nieuwe klanten.

Ik zie zelfs volgend screenshot:

 

Uit de tekst haal ik dat je Netflix kunt toevoegen op het moment dat je abonnement al loopt.

Ook zei de vrouw aan de telefoon niet dat deze deal alleen geldt voor nieuwe klanten. Zij wist mij te vertellen dat deze deal allang verlopen is, in tegenstelling tot wat jij aangeeft.

 


Hi en welkom in onze community @Robinho11.

Je hebt helemaal gelijk, echter klopt ook de informatie die je bij onze klantenservice gehoord hebt. Deze actie op Netflix en het 1 Gbit/s abonnement is inderdaad per 3 september afgelopen. Maar ik zie dus, dankzij jouw topic, dat 't nog op de website staat. Dat hoort niet, dankjewel voor het seintje. En sorry voor de teleurstelling! 😥 

Staat wel jouw Combivoordeel entertainmentkorting aan? Want die blijft gewoon gelden zo lang je meerdere abonnementen bij ons hebt.


Reageer