Skip to main content
Beantwoord

Combinatievoordeel wordt niet juist toegepast

  • 24 May 2024
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedendag,

 

Recent heb ik een nieuw abonnement afgesloten op mijn huisadres. Daar stonden al twee mobiele nummers actief en daarom heb ik deze verbonden met het nieuwe internetabonnement in de app en mijn account, om de voordelen te activeren. Dit leek aanvankelijk goed te gaan, echter nu beide mobiele abonnementen recent verlengd zijn, gaan er meerdere dingen fout.

 

Bij mijn account wordt omschreven dat ik deze voordelen geniet bij de mobiele telefonie (nummers weggehaald i.v.m. privacy):

  1. KPN 0 GB en 150 min/sms
Onderling MB's delen
Gratis onderling bellen
 
 
  1. KPN 6 GB en onbeperkt bellen/sms
Onderling MB’s delen
Gratis onderling bellen

Combivoordeel - Gratis Dubbele Data

 

Bij het 6GB abonnement zie ik wel staan dat er 12 GB beschikbaar is, dit is dus correct i.v.m de dubbele data. Deze nummers kunnen echter niet gratis onderling bellen, omdat er wel minuten in rekening worden gebracht bij het bovenste abonnement.

Tevens hebben we nu twee nieuwe facturen ontvangen waarbij in beide gevallen de korting niet juist is toegepast.

Bij de eerste wordt er 16,84 in rekening gebracht, terwijl dit 11,50 zou moeten zijn. Bij 2 wordt er 22,55 in rekening gebracht, terwijl dit 21,00 zou moeten zijn (16,00 voor abonnement en 5,00 voor multi-sim). In eerste instantie wilde ik de tweede factuur afwachten, maar aangezien het onderling bellen niet goed gaat. Lijkt het erop dat er in het systeem wat fout gaat.

Aanmelden via https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm, mislukt. Waarschijnlijk omdat het lijkt alsof het combineren wel actief is.

Dus hierbij de vragen:

Kunnen de combinatievoordelen allemaal geactiveerd worden?

Kan de bundel van het eerste abonnement gereset worden, aangezien er nu al 53 van verbruikt zijn, terwijl dit gratis had moeten zijn?

Worden de facturen gecrediteerd voor het juiste bedrag en in mindering gebracht van de volgende factuur?

Alvast bedankt.
 

 

 

Ha @Adigallia, welkom! Voor dit soort vragen kan je het beste even bellen met de collega's via 0800-0402 (gratis). Zij kunnen direct met je meekijken en, indien nodig, e.e.a. aanpassen of een ticket aanmaken. Ook het teveel betaalde bedrag kan dan worden vergoed. Via de community heb je vooral contact met andere klanten en zij kunnen hierin weinig voor je betekenen. Mocht je toch nog vragen hebben of er niet uitkomen, laat het gerust weten!


Hallo @Marcia van KPN,

 

Jammer dat ik hier niet verder geholpen kan worden door een moderator. Kun je mijn forumaccount voor mij verwijderen en kan deze vraag ook verwijderd worden? Aangezien dit voor niemand toegevoegde waarde heeft.

 

Alvast bedankt.


Binnen de community helpen dus vooral klanten elkaar. Zij kunnen je op weg helpen, met je meedenken en je verwijzen naar de juiste service kanalen. Op het moment dat we echt met je mee moeten kijken in de systemen, kan dit via de collega's via 0800-0402, Facebook of X. Je hebt daar direct contact, zonder dat je een aantal dagen moet wachten. Vaak wordt je probleem dan direct en kundig opgelost. 

 

Jouw forumaccount zal ik verwijderen. Topics verwijderen we niet, maar omdat jouw account verwijderd is, zal deze niet meer terug te leiden zijn naar jou. Ook is het, voor andere mensen die dit topic vinden, duidelijk welke vervolgstappen er gevolgd kunnen worden. Zo kunnen zij naar aanleiding van dit topic gemakkelijk de juiste stappen nemen om ervoor te zorgen dat hun probleem opgelost wordt. 


Reageer