Goedendag,
Â
Recent heb ik een nieuw abonnement afgesloten op mijn huisadres. Daar stonden al twee mobiele nummers actief en daarom heb ik deze verbonden met het nieuwe internetabonnement in de app en mijn account, om de voordelen te activeren. Dit leek aanvankelijk goed te gaan, echter nu beide mobiele abonnementen recent verlengd zijn, gaan er meerdere dingen fout.
Â
Bij mijn account wordt omschreven dat ik deze voordelen geniet bij de mobiele telefonie (nummers weggehaald i.v.m. privacy):
- KPN 0 GB en 150 min/sms
Onderling MB's delen |
Gratis onderling bellen |
- KPN 6 GB en onbeperkt bellen/sms
Onderling MB’s delen |
Gratis onderling bellen |
Combivoordeel - Gratis Dubbele Data |
Â
Bij het 6GB abonnement zie ik wel staan dat er 12 GB beschikbaar is, dit is dus correct i.v.m de dubbele data. Deze nummers kunnen echter niet gratis onderling bellen, omdat er wel minuten in rekening worden gebracht bij het bovenste abonnement.
Tevens hebben we nu twee nieuwe facturen ontvangen waarbij in beide gevallen de korting niet juist is toegepast.
Bij de eerste wordt er 16,84 in rekening gebracht, terwijl dit 11,50 zou moeten zijn. Bij 2 wordt er 22,55 in rekening gebracht, terwijl dit 21,00 zou moeten zijn (16,00 voor abonnement en 5,00 voor multi-sim). In eerste instantie wilde ik de tweede factuur afwachten, maar aangezien het onderling bellen niet goed gaat. Lijkt het erop dat er in het systeem wat fout gaat.
Aanmelden via https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm, mislukt. Waarschijnlijk omdat het lijkt alsof het combineren wel actief is.
Dus hierbij de vragen:
Kunnen de combinatievoordelen allemaal geactiveerd worden?
Kan de bundel van het eerste abonnement gereset worden, aangezien er nu al 53 van verbruikt zijn, terwijl dit gratis had moeten zijn?
Worden de facturen gecrediteerd voor het juiste bedrag en in mindering gebracht van de volgende factuur?
Alvast bedankt.
Â
Â
Â