Skip to main content

Goedenavond,

Ik en mijn vrouw hebben allebei een mobiel KPN abonnement.
Ook hebben wij KPN hussel Buitengebied maandelijks opzegbaar.

 

Nu vroegen wij het af of het mogelijk is om er een combinatie pakket van te maken die financieel aantrekkelijker is.

 

Graag komen wij hierover met een medewerker in contact.

 

M.V.G.

 

Erik

Hoi, KPNERIK. Leuk dat je het forum hebt gevonden en je vraag hier stelt.:relaxed:

Ik neem aan dat je de Hussel voordelen al hebt.

Op je thuispakket, mits je ook KPN TV hebt, het pluspakket gratis.

Op je mobiele abonnementen korting. Als dat ook Hussel abonnementen zijn dan is daar 2,50 tot 7,50 per maand korting op (afh. van de hoogte van het genomen abonnement).

Welke voordelen nog oude(re) mobiele Compleet abonnementen hebben weet ik niet (meer) uit het hoofd, maar ze zijn er wel.

Deze voordelen zul je al moeten hebben.


Ha @KPNERIK Welkom hier op het KPN Forum! Heb je het bericht van PeterG gezien? Kun je daarmee uit de voeten? 

Het KPN forum is een online ontmoetingsplek waar je in gesprek kunt gaan met onze community: klanten net als jij, die graag met je meedenken over allerlei KPN-gerelateerde zaken. Iemand als Peter kan volop met je meedenken en je goed advies geven, maar persoonlijk meekijken naar je lopende abonnementen is uiteraard een stuk ingewikkelder. Daar kun je het beste persoonlijk met een KPN-medewerker over spreken. Dat gaat het beste als je belt met onze klantenservice, via 0800-0402.